Arskaniinku93 04.01.2008 14:42:55 | |
---|
Sori nyt sitte etukäteen, että tein uuden aiheen tätäkin varten mutta oli ihan pakko, kun löyty tommone Marshall Valvestate 8100 halvalla. Haluaisin mielipiteitä asiasta. Risuja ja ruusuja. |
Icy-Sun 04.01.2008 14:46:05 (muokattu 04.01.2008 14:46:19) | |
---|
Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta sanovat että ovat parempi kuin monet muut trankkumarsut. Kuten minultakin löytyy mg, jonka ostoa en osaa kuin katua. There ain't noway out tonight |
saastara 04.01.2008 22:46:29 (muokattu 04.01.2008 22:47:57) | |
---|
Itse olen melko paljon tuolla otsikonmukaisella vahvarilla soitellut, kuin myös sillä isommalla stereocombolla (8240). Eihän se mikään absolut high end-vahvari ole, mutta hintaisekseen todella pätevä peli.. Terve kliini, terve pikkuroso, todella hyvät jytkysäröt, ja tehoa riittää varmasti kovakätisemmänkin kannuttajan kanssa. Tuolla ja parilla spedulla pärjäilee kyllä melko pitkälle.. VS II-sarjasta, eikä niinkään AVT-sarjasta ole paljon itsellä hyvää sanottavaa, mutta tuo 8xxx-sarja on oikein varteenotettava vaihtoehto minusta kun pitää saada kompakti ja monikäyttöinen vahvari halvalla. E: Prkl.. Tuli aivopieru. Puhuin koko ajan 8080-combosta.. No mutta, samaa rautaahan nuo ovat kaikki syöneet. Eli tuskin siellä mitään kindereitä piilee. Heikot haluavat järjestystä. Mestarit hallitsevat kaaoksen. |
Detox 05.01.2008 14:31:05 (muokattu 05.01.2008 14:35:22) | |
---|
Sori nyt sitte etukäteen, että tein uuden aiheen tätäkin varten mutta oli ihan pakko, kun löyty tommone Marshall Valvestate 8100 halvalla. Haluaisin mielipiteitä asiasta. Risuja ja ruusuja. Riippuu miten halvalla saat sen. Voin sanoa että tuo on erittäin hyvä trankkupeliksi ja siitä irtoaa ihan hyvät saundit. Tosin jos rumpali on kovakätinen tai jos bändissä toisella kitaristilla on putkivahvari niin voipi olla volumen kanssa onglemia, mutta tämä vain siinä tapauksessa että soitatte äärimmäisen lujaa. EDIT: Niin ja se että efektilenkki ja jalkakykimen jakki on etupaneelissa saattaa tuottaa joillekin ärtymystä. Itseäni nuo eivät haittaa. Mesa 4 Life! |
spede from hell 07.01.2008 21:59:42 | |
---|
Mulla on ollut valvestate1 jo toistakymmentä vuotta ja hyvin pelittää, enkä muuta tartte. Yllättävän iso merkitys on tuolla etuasteputkella... Helppo vaihtaa ja halpaa hommaa kokeilla eri putkea, ku niitä on vain se yks. Tietenkin mulla on pedal board ja läjä speduja, mutta erilliselle särölle ei ole ollut käyttöä koskaan. Nimittäin säröä löytyy ja se potkii munille. Hevimiehen nuppi, sillä ainut huono puoli minkä keksin, on tuo kolkko clean sound. Kliinillähän se ei putkea käytä ollenkaan, eikä myöskään effect loopin kautta... 8100 on luotettava ja laatuunsa nähden halpa. Nykyään olen alkanut haaveileen uudesta JVM:stä ja siks olenkin laittanut koko fullstackkini myyntiin... Mutta epäilyksiä myynnin suhteen on koko ajan... G.I.D! |
Ze Kink 07.01.2008 22:08:09 | |
---|
Itse käyttelen treeneissä 8240:aa, joka on mulla myös varavahvarina. Halvalla sain, ja hintaisekseen se on todella pätevä peli. Ei mitään valittamista saundeissa, tosin särökanavan volumepotikka ei enää oikein toimi kunnolla. Choruskin tuossa kuulostaa varsin hyvältä. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
spede from hell 07.01.2008 22:39:52 | |
---|
Itse käyttelen treeneissä 8240:aa, joka on mulla myös varavahvarina. Halvalla sain, ja hintaisekseen se on todella pätevä peli. Ei mitään valittamista saundeissa, tosin särökanavan volumepotikka ei enää oikein toimi kunnolla. Choruskin tuossa kuulostaa varsin hyvältä. ...itsekin mietin että josko pitäisin tän 8100 satsin kakkosvaihtoehtona, mutta loppuu tilat kesken... tuota 8240 nuppiakin olen himoinnut just tuon choruksen takia. eikös 8240 ole stereo nuppi? ja eikös se ole samoin putkietuasteella ECC83?!! Ala vaihtaan mun kans!!! ;) Bändin toinen kitaristi himoaa myös vanhaa valvestatea, ja sanoin että hommaa sen stereo choruksen jos löytyy... G.I.D! |
spede from hell 07.01.2008 22:48:49 | |
---|
...itsekin mietin että josko pitäisin tän 8100 satsin kakkosvaihtoehtona, mutta loppuu tilat kesken... tuota 8240 nuppiakin olen himoinnut just tuon choruksen takia. eikös 8240 ole stereo nuppi? ja eikös se ole samoin putkietuasteella ECC83?!! Ala vaihtaan mun kans!!! ;) Bändin toinen kitaristi himoaa myös vanhaa valvestatea, ja sanoin että hommaa sen stereo choruksen jos löytyy... Eiku tarkoitankin tätä 8200 nuppia. Sehän on vissiin 2 x 100W... Eipä vaihdetakaan p.s. VS ei ole sama kuin valvestate G.I.D! |
Ze Kink 07.01.2008 22:55:56 | |
---|
...itsekin mietin että josko pitäisin tän 8100 satsin kakkosvaihtoehtona, mutta loppuu tilat kesken... tuota 8240 nuppiakin olen himoinnut just tuon choruksen takia. eikös 8240 ole stereo nuppi? ja eikös se ole samoin putkietuasteella ECC83?!! Ala vaihtaan mun kans!!! ;) Bändin toinen kitaristi himoaa myös vanhaa valvestatea, ja sanoin että hommaa sen stereo choruksen jos löytyy... Tuo mun on ihan combo kyllä. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
spede from hell 08.01.2008 12:03:04 | |
---|
Tuo mun on ihan combo kyllä. Juu, damned... Hoksasin kyllä jälkeenpäin. G.I.D! |
rosberg 08.01.2008 18:19:40 | |
---|
Se on klassikko! Etuasteputki saattaa jossain vaiheessa hyytyä, mutta muuten mahtava. Sillä on tullut penskana vedettyä kaikkea paskaa niin paljon, että hampaista suli paikat ja partiotädille kerhotalossa seinän takana meinasi tulla kylmä pissa sukkahousun lahkeeseen! Ostin valkoisen Gibson Explorerin:
http://www.gibson.com/en%2Dus/Divisions/Gibson%20USA/Guitar%20of%20the%20Week/84Explorer%2DWeek47/ |
spede from hell 17.01.2008 15:42:49 | |
---|
Se on klassikko! Etuasteputki saattaa jossain vaiheessa hyytyä, mutta muuten mahtava. Sillä on tullut penskana vedettyä kaikkea paskaa niin paljon, että hampaista suli paikat ja partiotädille kerhotalossa seinän takana meinasi tulla kylmä pissa sukkahousun lahkeeseen! putki hyytyy muutamassa vuodessa, mutta vaihto on näppärä homma. Eikä tartte biasoida... Ensimmäinen putki kesti 12vuotta, mutta soundit oli sen mukaiset. Sen jälkeen olen pari kertaa huvin vuoksi kokeillut erimerkkisiä putkia... GT = paras G.I.D! |
maxillaris 17.01.2008 15:44:26 | |
---|
Sori nyt sitte etukäteen, että tein uuden aiheen tätäkin varten mutta oli ihan pakko, kun löyty tommone Marshall Valvestate 8100 halvalla. Haluaisin mielipiteitä asiasta. Risuja ja ruusuja. Osta se 1.sarjan valvestate. Se on sangen oiva peli. |