Aihe: Edullinen putkivahvari rokkiin ja vähän raskaampaankin.
1
tcitc
26.11.2007 13:15:49
Nonii, tekis mieli vahvistinta jolla vois kotona soitella ja keikkailla. Hintaa ei sais olla hirveesti ja raskaampaa rokkia sillä kait tulis soiteltua. Voisiko minua viisaammat ehdotella jotain malleja? Englin haluaisin mutta ovat liian kalliita. Ei tarvii olla hirveen kookas.
Cruzzi
26.11.2007 13:55:24 (muokattu 26.11.2007 14:06:54)

Noihin vaatimuksiin passeli peli voisi olla tuo Orangen Tiny terror, jonka itsekkin ostin äskettäin. 15/7W putkinuppi ja siihen alle vaikka, joku 1x12 tai 2x12 esim. framus 2x12. Orange maksaa uutena n.500€ ja kaappi uutena muistaakseni apauttia rallaa n.300€.

Tuohon musatyylin mitä sanoit, niin aivan loistava peli. Voin kyllä suositella muillekki. Voittaa kevyesti ainakin entisen JCM800:seni.

Tietoa/ääninäytteitä löydät haulla ihan kohtuullisesti.
Lick it up, side to side!
tcitc
26.11.2007 17:10:14
No nyt ku oon tässä miettiny ja kyselly kavereilta ja sukulaisilta jne. niin oon tullu siihen tulokseen että peaveyn valveking olis hintalaatusuhteessaan miulle aika passeli peli. Saisin kanavapolkimen kanssa tuonne neljään ja puoleen sataan. Ei ihan kuolis nälkään sillä hinnalla. Tuo orange kuulostaa sinänsä kivalta mutta kompromisseja on tehtävä jos on naimisissa ja opiskelee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)