Aihe: laney lc30
1
foxtrot
11.10.2007 19:17:05
haut tuottivat niin nihkeästi tietoa, että pakko topicoida. onko kokemuksia laney lc30 vahvistimesta? minulla olisi mahdollista ostaa kyseinen vahvistin käytettynä. muutaman vuoden ajan studiossa käytetty yksilö, jossa juuri vaihdetut uudet putket. hintana 490e.

komments pliis.

tänks.
tomukka
11.10.2007 22:02:08 (muokattu 12.10.2007 11:48:36)
haut tuottivat niin nihkeästi tietoa, että pakko topicoida. onko kokemuksia laney lc30 vahvistimesta? minulla olisi mahdollista ostaa kyseinen vahvistin käytettynä. muutaman vuoden ajan studiossa käytetty yksilö, jossa juuri vaihdetut uudet putket. hintana 490e.

komments pliis.

tänks.

Tosta vahvistimesta ei ole kyllä pahaa sanaa sanottavana. Perkeleen kovaääninen A luokassa toimiva täysputkivahvistin. Soittaa vaikka stadionilla ilman PA:ta. Hyvät puhtaat soundit. Omistin sellaisen muutaman vuoden ajan kunnes möin sen eteenpäin AC-30:n tieltä. Ulkonäkö ei hivele meikäläisen silmää, mutta ääni oli mieleinen. Pesi mielestäni esim. Peavey classic 30:n ihan 6-0 kun vierekkäin kokeilin. Itselläni oli tanssi-/viihde-/rautalankamusiikin soitossa ja möin sen hevimiehelle, joten kaipa sillä soittelisi kaikkea siltä väliltäkin. Hintaan en osaa ottaa muuta kantaa kuin, että minä möin omani 400€ hintaan. Voisin yrittää tuossa BB:n jälkeen koittaa laittaa pientä ääninäytettä nettiin, vaikkakin kyllähän sinä sitä itse testailet ennen ostopäätöstä...

Edit: Tuossapa se ääninäyte. Kitarana Washburn J9 washington (hollowbody) tallamikillä, Ibanez soundtank digital delay, pikkasen kompuraa ja Laney lc30 clean kanavaan... Kiitos ja anteeks: http://www.jatkopolut.fi/musa/kii.mp3
einomies
12.10.2007 00:58:01
Mulla oli tuollainen vajaan vuoden verran. Brittihenkinen kombo, jossa hyvä clean-soundi sekä maukkaat pikkurosot. Drive-namiskaa sai vääntää aika hillitysti, koska soundi puuroutui kovemmille säröille mentäessä. 30-wattiseksi todella äänekäs vempain; kertaakaan ei tarvinnut volumea pistää yli klo 12:n.

Kyllä tuolla kevyempää poppia ja rokkia soittelee. Soundista kuitenkin puuttui mielestäni se ns. viimeinen silaus; etenkin rokkibiisien komppaamisessa tarvittava tiukkuus puuttui. Hyvällä od-pedaalilla ryyditettynä tosin nekin hommat onnistunee.

Hintaisekseen todella hyvä vahvistin, ei vaan ollut mun makuun.
Mennään näillä renkailla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)