vemuli 26.09.2007 23:22:17 | |
---|
Löysin muutaman clipin yo overdrivesta ja tuo vaikuttaisi juuri sellaiselta mitä olen hakemassakin. Hinta vain tuntuu hieman kovalta (n.190€). Osaisiko kukaan suositella vastaavaanlaista, mutta halvempaa? Ihan kotikäytöön tulisi ja perässä roikkuisi Fenderin Champion 600 (johon olen hankkimassa 2x12 kappia, ehkä). |
Umas 27.09.2007 11:33:41 | |
---|
Löysin muutaman clipin yo overdrivesta ja tuo vaikuttaisi juuri sellaiselta mitä olen hakemassakin. Hinta vain tuntuu hieman kovalta (n.190€). Osaisiko kukaan suositella vastaavaanlaista, mutta halvempaa? Ihan kotikäytöön tulisi ja perässä roikkuisi Fenderin Champion 600 (johon olen hankkimassa 2x12 kappia, ehkä). Älä tyydy kompromisseihin, tulee kalliimmaksi ostaa ensin se halpa ja sitten se minkä oikeasti haluat. http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html |
Jungleman 27.09.2007 11:44:52 | |
---|
Enpä ole tuota kokeillut. Kohtuullisen edullisia mutta huippulaadukkaita ja hyväsoundisia overdriveja löytyy vaikkapa Barberin valikoimista. Niitä liikkuu myös jonkin verran käytettyinä, tuolla satasen pinnassa. Noin hatusta vedettynä. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
TamuT 27.09.2007 16:48:08 | |
---|
Ei löytynyt Snäpperiä Aofsound:lta hyllystä (eikä torilta käytettynä). Niin tilasin sitten Barberin Silver LTD:n... On pikkasen halvempi kun Red Snapper. LTD:tä tässä nyt sitten odotellaan. Modest Mouse - Built To Spill - linjalla mennään... |
vemuli 30.09.2007 16:53:42 | |
---|
Annahan sitten palautetta, kun olet saanut barberin tulille. Ei oikein arvaa sokkona ostella efektejä ja paikkallisista liikkeistä ei löydy kuin tyyliin boss, ibanez jne... |