Lightman 20.07.2007 10:58:26 | |
---|
Onko kellään kokemusta kyseisestä miten pelannut? Kun itsellä ei oikeen ole varaa hommata mitään kalliimpia keikkalaitteita ja jotkut on saatava. :l somebody who hear your prayers
somebody who cares |
tarzan 20.07.2007 11:19:04 | |
---|
Tästä on tainnut olla juttua aiemminkin, kokeile hakua. Fac ut vivas. Ja silleen. |
Lightman 20.07.2007 13:20:40 | |
---|
No juu mutta jos uutta tietoa löytyis. (: Kun oli aika mitään sanomatonta kamaa. somebody who hear your prayers
somebody who cares |
KurtCobain 20.07.2007 13:25:05 | |
---|
Mitä tosta oon tääl lukenu niin sen saundit on aika paskat. Sellaset ohuet ja munattoman kuuloset. Ja eikös toi hartke maksa joku 350e vai paljon? Ni kyllä tolla hinnalla saisit ton voxin valvetronnixin tai cuben 60 wattisen joista kummastakin lähtee ääntä tarpeeks ja saundillistesti on aivan eri luokkaa kun toi hartke. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
McNulty 20.07.2007 13:32:39 (muokattu 20.07.2007 13:39:19) | |
---|
No juu mutta jos uutta tietoa löytyis. (: Kun oli aika mitään sanomatonta kamaa. Siihen samaan threadiin olisi voinut jatkaa ja kysellä lisäkokemuksia josko niitä olisi porukalle siunaantunut. No, se nipottamisesta... Pysyn kannassani edelleen, että tuo Hartken Piggy on harvinaisen ohuen ja munattoman kuuloinen surinalaatikko. Cleanit toimivat ihan ok, perinteiseen trankkutyyliin mutta gain-osasto oli sirittävä ja "digitaalinen", siitä huolimatta että sinne on jonkinlainen rööri tökätty sisään. Jotenkin ne 8" elementit jäävät hieman pieniksi ja vaikka niitä 4 onkin, se lopullinen alakerran botne puuttuu. Parempiakin laitteita on ko. hintaluokassa. No, jotta ei ihan pelkkää negatiivista... hyvää tuossa oli itsenäiset kaksi kanavaa, eli ei tarvinnut puljata yhteisen EQ:n kanssa vaan sai molemmille kanaville omansa. Tosin, toisesta kanavasta puuttui middle-säätö kokonaan. Myös FXLoop ja kuulokeliitäntä on ihan jees olla olemassa. Looppi esim. kaiuille jos niitä haluaa käyttää vaffarin etuasteen jälkeen ja kuulokejakki sitten öistä kotisoittelua varten. Mitä tosta oon tääl lukenu niin sen saundit on aika paskat. Kaikki mitä täällä sanotaan ei aina ole totta. Vaikka itse olenkin kanssasi samaa mieltä tuon Hartken heikosta perussoundista, on se empiirisesti itse todettua. Sellaset ohuet ja munattoman kuuloset. Tätähän sinä et tiedä, jollet ole kokeillut ko. vaffaria. Pelkkä "foorumeilta lukeminen" ei mielestäni oikeuta haukkumaan tai kehumaan, sillä referensseinä on tyhjä joukko. Ja eikös toi hartke maksa joku 350e vai paljon? Ni kyllä tolla hinnalla saisit ton voxin valvetronnixin tai cuben 60 wattisen joista kummastakin lähtee ääntä tarpeeks ja saundillistesti on aivan eri luokkaa kun toi hartke. 285€ se maksaa T-kaupassa. Sillä rahalla tosiaan saa muutakin, esim. käytettyjä Marshall VS100 comboja joissa mekkala riittää reenikselle ja keikoille asti (itse ainakin koen että tuo 60W Hartke 8" elementtien kera ei kovakätisimmän rumpalin ja kovaäänisen muun bändin takaa puuroutumatta kuulu). Onpi Valvestate MK1 ja MK2 sarjaisissa vielä aavistuksen miellyttävämpi gain-osasto, mitä Hartkessa. Toki makuja on monia. People with courage and character always seem sinister to the rest. -H. Hesse |
Bald Anus 20.07.2007 13:42:12 | |
---|
Siihen samaan threadiin olisi voinut jatkaa ja kysellä lisäkokemuksia josko niitä olisi porukalle siunaantunut. No, se nipottamisesta... Pysyn kannassani edelleen, että tuo Hartken Piggy on harvinaisen ohuen ja munattoman kuuloinen surinalaatikko. Cleanit toimivat ihan ok, perinteiseen trankkutyyliin mutta gain-osasto oli sirittävä ja "digitaalinen", siitä huolimatta että sinne on jonkinlainen rööri tökätty sisään. Jotenkin ne 8" elementit jäävät hieman pieniksi ja vaikka niitä 4 onkin, se lopullinen alakerran botne puuttuu. Parempiakin laitteita on ko. hintaluokassa. No, jotta ei ihan pelkkää negatiivista... hyvää tuossa oli itsenäiset kaksi kanavaa, eli ei tarvinnut puljata yhteisen EQ:n kanssa vaan sai molemmille kanaville omansa. Tosin, toisesta kanavasta puuttui middle-säätö kokonaan. Myös FXLoop ja kuulokeliitäntä on ihan jees olla olemassa. Looppi esim. kaiuille jos niitä haluaa käyttää vaffarin etuasteen jälkeen ja kuulokejakki sitten öistä kotisoittelua varten.
Kaikki mitä täällä sanotaan ei aina ole totta. Vaikka itse olenkin kanssasi samaa mieltä tuon Hartken heikosta perussoundista, on se empiirisesti itse todettua.
Tätähän sinä et tiedä, jollet ole kokeillut ko. vaffaria. Pelkkä "foorumeilta lukeminen" ei mielestäni oikeuta haukkumaan tai kehumaan, sillä referensseinä on tyhjä joukko.
285€ se maksaa T-kaupassa. Sillä rahalla tosiaan saa muutakin, esim. käytettyjä Marshall VS100 comboja joissa mekkala riittää reenikselle ja keikoille asti (itse ainakin koen että tuo 60W Hartke 8" elementtien kera ei kovakätisimmän rumpalin ja kovaäänisen muun bändin takaa puuroutumatta kuulu). Onpi Valvestate MK1 ja MK2 sarjaisissa vielä aavistuksen miellyttävämpi gain-osasto, mitä Hartkessa. Toki makuja on monia. Piggy backissa ON kuulokeliitäntä? Itse ainakin tykkään sen soundista ja cd in on todella kätevä, voi liittää vaikka mp3-soittimen siihen. Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
McNulty 20.07.2007 13:46:23 | |
---|
Piggy backissa ON kuulokeliitäntä? Näin muistelisin. Ihan etupaneelissa pitäisi olla. Itse ainakin tykkään sen soundista Jea, nämä ovat niitä subjektiivisia juttuja joihin oikeaa vastausta ei ole. Siksi kysyjänkin tulisi TESTATA vahvistin ja sen perusteella päättää tykkääkö vaiko ei. Itse en siis tykännyt. ja cd in on todella kätevä, voi liittää vaikka mp3-soittimen siihen. No, kätevä ja kätevä. Mielestäni aika turhia nuo CD In ominaisuudet. Sama pistää biisi soimaan stereoista ja säätää vaan vahvistimen ja musiikin volume kohdilleen. Tai sitten kuuntelet napeilla MP3-soittimesta musan ja väännät vaffarin sille tasolle että just tulee nappien takaa musiikkiin mukaan. People with courage and character always seem sinister to the rest. -H. Hesse |
pekurides 20.07.2007 23:46:42 | |
---|
no kaveri osti tuommosen ilman lupia ja tuli sitten käymään kylässä ja heitin sille Framus Cobralla ladatun kitaran kouraan oluen kera niin kyllä tuli parvekkeella tupakilla sitten kommenttia miten perkele voi tuommonen putkivaffari kuulostaa 1000 kertaa paremmalta kuin tuo kämänen vitun aivan turha piggypack... :) Tunteella päin vittua. |
Lightman 21.07.2007 12:44:59 | |
---|
no kaveri osti tuommosen ilman lupia ja tuli sitten käymään kylässä ja heitin sille Framus Cobralla ladatun kitaran kouraan oluen kera niin kyllä tuli parvekkeella tupakilla sitten kommenttia miten perkele voi tuommonen putkivaffari kuulostaa 1000 kertaa paremmalta kuin tuo kämänen vitun aivan turha piggypack... :) Niin, ja hintaväliähän ei näissä laitteissa olekkaan kun reilut 2000e (: somebody who hear your prayers
somebody who cares |
pekurides 21.07.2007 17:25:49 | |
---|
Niin, ja hintaväliähän ei näissä laitteissa olekkaan kun reilut 2000e (: jep, oli juu hiukan turha läppä minulta. pahoittelen mitä sitä tulee toisinaan kännipäissään loruiltua... tälläkin kertaa. Mutta ei se piggypack paljon kyllä kehuja saanut:) Tunteella päin vittua. |
Jarskimo 16.02.2009 22:25:51 | |
---|
Kuulostaisko toi hyvältä jollain säröpedaalilla esim. Digitech Hot Headin kanssa? Nii Nii |
MTM 17.02.2009 12:46:32 | |
---|
Kuulostaisko toi hyvältä jollain säröpedaalilla esim. Digitech Hot Headin kanssa? Tottahan särön luonne muuttuu, mutta kun se tulee ulos samojen 8" tötteröiden kautta, niin ohueksi ja kireäksi se väkisin jää. |
Icy-Sun 17.02.2009 17:00:29 | |
---|
Kuulostaisko toi hyvältä jollain säröpedaalilla esim. Digitech Hot Headin kanssa? Harvoimpa mikään pedaali hunoa vahvistinta pelastaa. En kommentoi enempää, kun en ole kokeillut. |
Jugeen 09.03.2009 13:58:04 | |
---|
Minultapas löytyy kyseinen vahvari! Mun mielestä kyllä iha jees saundit , ainaki Bossin Metal Zone kans. =) Jukka/MetalFear |