Rothallar 05.07.2007 21:45:09 | |
---|
Niin ettäs kun piti ostaa tuo http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_bk_r.htm Mutta sitä ei liikkeessä ole ja he tilaavat minulle yhden mutta te thomann tilaajat jotka olette jo vuosikausia tilanneet erillaista tavaraa voisitteko millään sanoa jos totetta ei ole ollut liikkeessä eli : "Ei varastossa, selvitämme saatavuuden pyydettäessä " kauanko se on sitten kestänyt että olette saaneet kitaranne ? haluan jacksonin ja myyjä sanoi että yleensä niissä kestää 6 - 12kk mutta en ole varma asiasta joten päätin kysyä teiltä. Kiitos. |
Twinkle 05.07.2007 21:53:29 | |
---|
Niin ettäs kun piti ostaa tuo http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_bk_r.htm Mutta sitä ei liikkeessä ole ja he tilaavat minulle yhden mutta te thomann tilaajat jotka olette jo vuosikausia tilanneet erillaista tavaraa voisitteko millään sanoa jos totetta ei ole ollut liikkeessä eli : "Ei varastossa, selvitämme saatavuuden pyydettäessä " kauanko se on sitten kestänyt että olette saaneet kitaranne ? haluan jacksonin ja myyjä sanoi että yleensä niissä kestää 6 - 12kk mutta en ole varma asiasta joten päätin kysyä teiltä. Kiitos. Tässä tilanteessa kannattaa tehdä niinkuin tuossa käsketään, thomannilla selvittävät saatavuuden pyydettäessä. Tämä saattaa olla mitä vaan, saattaa olla että soitinta on kontissa matkalla saksaan, kontissa satamassa tai sitten jopa pelkkänä ajatuksena japanilaisen liukuhihnatyöläisen mielessä. Kysymällä selviää mimmoinen toimitusaika noissa on, sitä kun ei voi kukaan muu tietää kuin kauppias ennakkoon. Ei edes se takuuseen voi mennä, elikkä arviot vaihtelevat kahdesta päivästä vuoteen. |
fox 05.07.2007 21:55:32 | |
---|
haluan jacksonin ja myyjä sanoi että yleensä niissä kestää 6 - 12kk mutta en ole varma asiasta joten päätin kysyä teiltä. Kiitos. Olepa hyvä. Jos myyjä sanoo, että 6-12 kk kestää, niin ehkä se sen parhaiten tietää? Ihan ilman mitään piruiluja, nuo on toimittajasta kiinni, ja varmaan tuo myyjän saama vastaus on se oikea. Toki täällä voidaan heittää vaikka minkälaisia arvioita toimitusajasta.. 8) Meillä oli joskus joku studiovehje tuollasen 8 kk toimituksessa, vaan kun vastaavaa ei ollut muualta saatavilla. |
KaRa 05.07.2007 21:56:55 (muokattu 05.07.2007 21:57:06) | |
---|
Meillä oli joskus joku studiovehje tuollasen 8 kk toimituksessa, vaan kun vastaavaa ei ollut muualta saatavilla. Ei saamari 8kk... Hei ihan oikeesti... sillä välin kerkee tulla jo parempaa kamaa markkinoille ja mieli vaihtua :D Hei oikeesti oon ihan pirun huono keksimään mitään hyviä allekirjoituksia =/ |
fox 05.07.2007 22:01:35 | |
---|
Ei saamari 8kk... Hei ihan oikeesti... sillä välin kerkee tulla jo parempaa kamaa markkinoille ja mieli vaihtua :D Näin toki.. ;) Vaan kyllä se siin meni, odotusaika, eikä onneks ollut ihan historiallinen vehje meille se. Tietysti joku huiipustudiovelho olis siihen hätään tilannut custom-pajasta kalliimman, ja odotellu sen kokoonpanoa 14 kk.. Maksanu tieteski etukäteen kunnon etumaksut.. 8) |
Rothallar 05.07.2007 22:07:08 | |
---|
myyjä pisti minulle näin: ""Heippa! Kitaraa on tilattu mutta valmistaja ei ole antanut mitään toimitusaikataulua ja tällä hetkellä toimitusajat Jacksonilla ovat noin 6-12 kk"" Elikkäs pitää vissiin rupea ettimään uutta kitaraa :D |
kimurantti1 05.07.2007 22:12:34 (muokattu 05.07.2007 22:13:40) | |
---|
Elikkäs pitää vissiin rupea ettimään uutta kitaraa :D Jaa? Oletko jo selannut kaikki nettipuljut läpi? Sitten on vielä sellainenkin valttikortti kuin -suomen musakaupat- , joista saa usein yllättävän hyviä tarjouksia, kun oikein vaan osaa kysyä. Siispä älä nyt vielä dumaa tuota kitaraa, kun ei Thomann suinkaan ainoa soitinkauppa maailmassa ole. ;-) |
Rothallar 05.07.2007 22:14:52 | |
---|
mä olen kattonu netistä tuota kyseistä kitaraa mutta eipä oo löytynyt muista liikkeistä :( Kai sitä vielä voi kipaista käymässä F-musiikissa kun työt loppuu. Toivotaan että tuon saan se on NIIN helmi |
MadMatt 05.07.2007 22:28:49 | |
---|
Yleensä Thomann poistaa sivuiltaan tuotteet joiden saatavuus on epävarmaa tai sen toimitus kestää huomattavan pitkään. Yleensä kyselyn jälkeen on tuote kadonnut sivuilta ja tuollekkin saattaa käydä samoin mutta jos sen tilaat kun se vielä pyörii sivuilla niin se on tilattavissa mutta toimitusaika on sitten mikä on. Nothin' but the blues |
rock-kukko 05.07.2007 23:21:06 | |
---|
ite selvittelin yhen telen saatavuutta ja he sanoivat että heillä on yks sellanen, ja että elokuussa tulee lisää. pistin sitten tilauksen menemään sanoivat sähköpostilla että 2-5 työpäivää menee että se sitten lähtis sieltä saksasta. meni 9-päivää sitten tuli tekstari että lähti. no kattelin sitten netistä että sinnehhän on muutaman päivän päästä tulossa lisäerä. lisäerän tultua siellä luki että on varastossa tai että muutama kpl tai jtn. nyt taas lukee että selvitä saatavuus. no mulle on kitara tulossa:D odotus on kova. toivottavasti mua ei kuseteta. |
Decker90 06.07.2007 01:00:51 | |
---|
Niin ikävä kun on myöntääkin, Thomannin kanssa tekemämämme kaupat ovat aina menneet varsin kivuttomasti. Olemme joutuneet heille myös joskus reklamoimaan (yksi Tamp pääte sanoi työsopimuksensa irti PA-treenissä) mutta silti on kaikki mennyt aivan puikohin. Kuuleman mukaan siellä on suomi osastolla väkeä jonkin verran vaihtunut, toivottavasti se ei vaikuta asioiden sujuvuuteen.... "En syytä, enkä väitä...." |
Viking 06.07.2007 01:39:07 | |
---|
Jos kyseessä on Jackson-merkkinen kitara, niin taatusti toimitusajat ovat vähintään 3 kk. Joitakin malleja/värejä löytyy heti, muttei sitä tietenkään, mitä itse haluaa Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
yellow 06.07.2007 18:17:18 | |
---|
Tänään tuli Thomannilta kamaa. Toimitus kesti viikon,hienosti oli pakattu ja kaikki toimii. Ei mitään valittamista. |
Dunga 06.07.2007 18:52:33 (muokattu 06.07.2007 18:52:46) | |
---|
Tänään tuli Thomannilta kamaa. Toimitus kesti viikon,hienosti oli pakattu ja kaikki toimii. Ei mitään valittamista. Sama, paitti saamani postin seurantakoodi ei toiminut missään vaiheessa, tänään tuli vain lappu kotiin. Postin täti oli kirjoittanut siihen "MusikMaus Thoman". My name is Lucifer, please take my hand. |
Tietysti Pauligin 06.07.2007 18:59:11 (muokattu 06.07.2007 18:59:46) | |
---|
E: heh juu, eipä täällä siitä mitään kysyttykään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
rock-kukko 07.07.2007 02:33:40 | |
---|
mullon kyllä semmonen paha tunne ettenmä sitä mun kitaraa koskaan sieltä saksasta saa |
Panzerwag 07.07.2007 09:35:42 | |
---|
Ehkä kyseistä kitaraa kannattaisi kysyä myös hellakselta, kun näyttävän Jacksonia myyvän. Siellä sellainen on testattavissakin, jos ei vielä ole päässyt kokeilemaan: http://www.hellaspiano.com/ Ei muuta kuin varastotilannetta selvittämään ja thomannin hinnan kanssa sinne tinkimään! |