Man-And-A-Guitar 08.06.2007 21:54:51 | |
---|
Olen kuullut paljon puhuttavan pahaa Squier Affinitystä, joten mikä tekee siitä laaduttomamman kuin normaalista squierista? Strato on muutenkin hakusessa, ja täytyisi löytää hinta-laatu-suhteeltaan hyvä strato, ei ole väliä onko se Fender vai ei. Kunhan on tunutuma kohdallaan |
MadMatt 08.06.2007 22:10:18 | |
---|
Strato on muutenkin hakusessa, ja täytyisi löytää hinta-laatu-suhteeltaan hyvä strato, ei ole väliä onko se Fender vai ei. Kunhan on tunutuma kohdallaan Millä budjetilla mennään?
Nothin' but the blues |
Man-And-A-Guitar 08.06.2007 22:15:19 | |
---|
250e suurinpiirtein... Kiitos käynnistä, Tervetuloa uudelleen! |
ilopertti 08.06.2007 23:01:54 | |
---|
250e suurinpiirtein... Tuolla rahalla saa germaaniasta STD Squjun. -Affinityt ovat käsittääkseni halvemmista osista ja body on ohuempi, korjatkaa jos olen väärässä. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Painajaismainen 09.06.2007 03:42:58 | |
---|
Minä kuulin sellaista että näissä Affinity-kepukoissa olisi vanerirunko... Onkohan totta? "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
weelie 09.06.2007 09:27:34 | |
---|
Minä kuulin sellaista että näissä Affinity-kepukoissa olisi vanerirunko... Onkohan totta? EI! Bulletissa on. Affinityssä ohuempi runko. Ihan hyviä pelejä. Itse valitsisin luultavasti Affinityn enkä standardia. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Mäci 09.06.2007 13:06:07 | |
---|
Itse valitsisin luultavasti Affinityn enkä standardia. Ainakin Telecastereissa minäkin tekisin näin.Kun vaahtera-otelaudalla pitää olla... Huusin just itselleni Standard Straton(Vaahteralla,tietysti),että sitä odotellessa tässä. Kaukana väijyy ystäviä. |
meitu 09.06.2007 13:13:20 | |
---|
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Mäci 09.06.2007 13:26:17 | |
---|
oisko tuollainen ihan paska kitara? Teleä tekee mieli, ja Fenderin Bajaakin himoitsen mutta budjetti ei anna myöten. Tuossa on varmaan ainakin metalliosat ja mikit aika kuraa? Asiallinen peli on,mikäli TDPRI porukkaa uskomme ja miksi emme uskoisi.Kielet ei mene läpi rungon,mutta onko tulla loppupeleissä kauhea merkitys?Jos on,niin sitten tuohon budjettiin tätä: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_sb.htm Niitä rautoja ja mikkejä joutuu jotkut vaihteleen huomattavasti kalliimpinkin... Kaukana väijyy ystäviä. |
meitu 09.06.2007 13:31:41 | |
---|
Asiallinen peli on,mikäli TDPRI porukkaa uskomme ja miksi emme uskoisi.Kielet ei mene läpi rungon,mutta onko tulla loppupeleissä kauhea merkitys?Jos on,niin sitten tuohon budjettiin tätä: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_sb.htm Niitä rautoja ja mikkejä joutuu jotkut vaihteleen huomattavasti kalliimpinkin... mikä TDPRI..? eniten tuossa arveluuttaa virittimet, kaverilla on joku vanha squierin strato jossa virettä ei saa pysymään millään ilveellä. Eihän sitä halvalla hyvää saa, mutta jos saisi edes kohtalaista. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Mäci 09.06.2007 13:39:50 | |
---|
Kaukana väijyy ystäviä. |
Paby 09.06.2007 13:44:16 | |
---|
Kielet ei mene läpi rungon,mutta onko tulla loppupeleissä kauhea merkitys? Eipä sillä ole ainakaan saundin kannalta. Mulla oli squerin 51:ssä toploading ja tykkäsin tatsista niin paljon että mun nasussa (jos on superstratoja niin toi on supertele, hehe) on wilkinsonin talla toploadingina, ei kielet läpi. Tatsi on kevyempi, joustavampi ja helpompi. Ehkä joillekin jopa liian löysä. Bendit venyy! Sustainissa ei ole puutetta ja kielet on nopea ja mukava vaihtaa. Ja twangia lähtee tarpeeksi. You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Nothing! |
Henkka370 09.06.2007 13:46:18 | |
---|
Itse en ole vieläkään ymmärtänyt, minkä takia noita Affinity stratoja haukutaa milloon missäkin. Itse olen puolitoista vuotta omistanut Affinity straton ja mitään suurta moittimisen aihetta ei ole. Okei ne mikit on paskat. :) Mutta vireenpitävyyttä tunnutaan haukuttavan myös erittäin paljon. Oma Affnity pitää vireen suorastaan loistavasti! Kun kielet on venynyt niin vire pysyykin sitten vaikka miten kauan, vaikka 2 viikkoa kunnolla hakkaamalla. "Mitä kaikkea voikaan tehdä totuuden eteen?" |
meitu 09.06.2007 17:02:09 | |
---|
Osaisko joku suositella tuon Affinityn ohelle muita hyviä budjettiluokan telejä? "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Mäci 09.06.2007 17:44:25 (muokattu 09.06.2007 17:46:20) | |
---|
Osaisko joku suositella tuon Affinityn ohelle muita hyviä budjettiluokan telejä? Onhan noita monella merkillä,jonkinlaista Tele-johdannaista.Stagg,J&D ym.Itse tsekkaisin tuohon budjettiin ton Peaveyn,niin ja tietty sen Squierin. Jos hiukan enenmmän laitaisit rahaa likoon,niin sit vaikka käytettyä Mexicon Standardia... Kaukana väijyy ystäviä. |
sjs1000 09.06.2007 20:24:10 | |
---|
Mulla oli Squier Affinity strato 5kk, kyllästyin siihen, kun ei virettä pitänyt edes 5min. Puolivuotta tullut soitettua. |
Kefiiri 09.06.2007 21:07:45 | |
---|
Tottahan se on ettei halvat pelit aina virettä ihanteellisesti pidä. Mutta vika voi olla ihan vaan satulassakin, johon kielet takertuu venyteltäessä. Satulan materiaali on halpiksissa sitä sun tätä, ja uratkin tietysti kiireessä surautettu. (Mitenkähän ne mahdetaan tehtaalla tehdä?) Satula on halpa vaihtaa, ja vireen säilyminen paranee usein kummasti. Pakko korostaa satulanäkökohtaa, kun kokeilemani Affinity-Squierit on olleet soittotuntumaltaan vallan lupsakoita vehkeitä. Ostaisin oitis itselle jos olis stratolle tarvetta. |
Dunga 09.06.2007 21:19:04 | |
---|
Mulla oli ekana kitarana Squierin Affinity strato ja hyvä kitara olikin. Vire pysyi todella hyvin ja kehnot mikitkään eivät haitanneet soittouran alussa (ei ollut tietoa paremmista :). Muistan, että otin kammen jossain välissä irti, koska siitä meni kierteet ja se ei enää mennyt kunnolla rööriin. Sitten hoitui "kampeamiset" kämmensyrjällä, löysäsin jousia, jotta talla nousi takaosastaan ja siitä kädellä painamalla operoin sitä. Mutta näin jälkeenpäinkin ajatellen, vallan mainio kitara hintaisekseen. Satula nyt oli rimpula mutta sen vaihtaa helposti. Pahimpaan stratogasiin tekisi mieli ostaakin affinity. My name is Lucifer, please take my hand. |
rokiroki 11.06.2007 08:49:09 | |
---|
Täältä myös nämä tyypilliset Affinityn Stratokopion omistajan kommentit: -Mikit tuhnuiset -valitsin "kraksahtelee" vaihtaessa, -talla on vähän rosaisemalla tehty -viritellä pitää aika usein ( tai oikeastaan luulen niin, ei ole itsellä selvää vertailukohdetta) ,virittimet epätarkat, jotenkin hervottomat +hankitahintaan nähden kelpo soitin aloittelijalle, joka ei hevikeppiä kaipaa. +kaula ja ruusupuu otelauta mulle sopiva,siis helpposoittoinen tällaiselle aloittelijalle (olen kokeillut aitoja Fenkkujakin mutta moni on ollut tuntumaltaan tuota affinityä huonompi, niihkeämpi vehjes kädessä) Jos squieriin tykästyy, niin ehkä kannattaisi harkita standardia, sen luulisi olevan ainakin osittain hieman paremmista osista tehty. Offtopic: Aloittelijan ei kannata ostaa tyypillistä pakettiratkaisua, jossa Afffinityn seurana on joku 15W fender/squier vahvistin. ....Vaan vahvistimeksi sitten maun mukaan: microa tai isompaa cubea Voxia: pieni mallintava de5 tai valvetronix myös pathfinder 15R on loistava jos ei säröista paljon piittaa, mutta arvostaa Reverbiä ja sääd Tremoloa.(Nam) niin ja joillekin ainoa vahvistinmerkki on Marsu. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
Umas 11.06.2007 09:34:41 | |
---|
Miksi minä en löydä mitään pahaa sanottavaa tyttöystäväni Affinitystä? Ainoa vika on se että joku on soittanut sitä valkosipulin räpläyksen jälkeen ja näin kaulasta tarttuu mukavat tuoksut sormiin =D ...no oikeasti se on mielestäni ihan kelpo kitara hintaansa nähden, eikä ne mikitkään huonot ole. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |