Aihe: Budda Superdriven slave out ja vähän muutakin 1 | |
---|---|
![]() 25.05.2007 09:38:49 | |
Ostin juuri käytetyn 30W Superdrive combon. Täytyy sanoa, että on kyllä mieletön peli. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille pop/rock-kitaristeille. Sokaistuneena noista soundeista ja dynamiikasta tämän vahvistimen kanssa, en ole kerinnyt testaamaan tuota slave out lähtöä. Käyttääkö joku Buddan omistaja tuota Slave outtia esim. suoraan mikseripöytään? Toimiiko hyvin? Vai mikitättekö normaalisti vahvistimenne? Millaisia delay/reverb-pedaaleja käytätte Buddan kanssa? Säröpedaaleja ei tunnu erikseen tarvitsevan, ainakaan minun soitossa. | |
![]() 25.05.2007 13:04:07 | |
Ostin juuri käytetyn 30W Superdrive combon. Täytyy sanoa, että on kyllä mieletön peli. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille pop/rock-kitaristeille. Sokaistuneena noista soundeista ja dynamiikasta tämän vahvistimen kanssa, en ole kerinnyt testaamaan tuota slave out lähtöä. Käyttääkö joku Buddan omistaja tuota Slave outtia esim. suoraan mikseripöytään? Toimiiko hyvin? Vai mikitättekö normaalisti vahvistimenne? Millaisia delay/reverb-pedaaleja käytätte Buddan kanssa? Säröpedaaleja ei tunnu erikseen tarvitsevan, ainakaan minun soitossa. Onnea vain. Mistäs ostit moisen? Itselläni löytyy se 80w versio nuppina. Mulla oli aiemmin tuo 30w combo myös, sain mahdollisuuden vaihtaa tähän niin niimpä tein, tää se vasta turhan äänekäs peli onkin. Slave outtia en oo koskaan käyttänyt joten siihen en osaa sanoa mitään. Normaalisti olen aina mikittänyt vahvistimen. Myöskään en ole koskaan käyttänyt delayta/reverbiä missään välissä normaalissa käytössä. Joten en niistäkään sen enempää osaa sanoa :-) Säröjä olen testannut tän kanssa muutamia, jotkut ovat toimineet paremmin ja jotkut ei. Yleensä en käytä kuin wahia kitaran ja nupin välissä. Mulla kulkee lähes aina Hot Cake mukana, ihan vain varmuutena ja jos fiilis iskee niin laitan sen vielä väliin. Sitä käytän joko puhtaana volumeboostina tai sitten väännän siitä tuota presenceä vähän enemmän, ätäkkiä antamaan johonkin kohtiin. Tai milloin mitenkin. Hyvin harvoin kuitenkin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 25.05.2007 14:31:50 | |
Käyttääkö joku Buddan omistaja tuota Slave outtia esim. suoraan mikseripöytään? Suosittelen olemaan hemmetin varovainen putkivahvistimen slave out -lähdön kanssa, eikä ainakaan tökkäämään sitä mihinkään mikseriin suoraan. Mun kokemuksen mukaan sieltä tulee voltteja ja tehoja usein yli tarpeen. Aikoinaan myytiin ns. Slave-nuppeja, jotka vastannevat nykyisiä päätevahvistimia. Niiden idea oli just tuo, että vahvistimen slave out'ista hönkää sisään ja jopa soi. Mulla oli itselläni pitkään Hiwattin slave Fenderin perässä. "This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba) | |
![]() 25.05.2007 14:36:44 | |
Onnea vain. Mistäs ostit moisen? Itselläni löytyy se 80w versio nuppina. Mulla oli aiemmin tuo 30w combo myös, sain mahdollisuuden vaihtaa tähän niin niimpä tein, tää se vasta turhan äänekäs peli onkin. Slave outtia en oo koskaan käyttänyt joten siihen en osaa sanoa mitään. Normaalisti olen aina mikittänyt vahvistimen. Myöskään en ole koskaan käyttänyt delayta/reverbiä missään välissä normaalissa käytössä. Joten en niistäkään sen enempää osaa sanoa :-) Säröjä olen testannut tän kanssa muutamia, jotkut ovat toimineet paremmin ja jotkut ei. Yleensä en käytä kuin wahia kitaran ja nupin välissä. Mulla kulkee lähes aina Hot Cake mukana, ihan vain varmuutena ja jos fiilis iskee niin laitan sen vielä väliin. Sitä käytän joko puhtaana volumeboostina tai sitten väännän siitä tuota presenceä vähän enemmän, ätäkkiä antamaan johonkin kohtiin. Tai milloin mitenkin. Hyvin harvoin kuitenkin. Kiitos vaan! Melkein naapurista löytyi pitkällisen etsinnän jälkeen. Mitä mikkiä olet käyttänyt? Shuren SM57? Multa löytyy myös Hot Cake, uraltone modattu SD-1 ja tube screameri. Pitää kokeilla noita kunhan ehdin. Hot Cake on mulla vanhempaa mallia, joten siinä presence on switchillä hoidettu... | |
![]() 25.05.2007 15:06:35 | |
Suosittelen olemaan hemmetin varovainen putkivahvistimen slave out -lähdön kanssa, eikä ainakaan tökkäämään sitä mihinkään mikseriin suoraan. Mun kokemuksen mukaan sieltä tulee voltteja ja tehoja usein yli tarpeen. Kiitti vinkistä...olen varovainen ja jätän tuon lähdön käytön toistaiseksi. | |
![]() 25.05.2007 15:09:00 | |
Kiitos vaan! Melkein naapurista löytyi pitkällisen etsinnän jälkeen. Mitä mikkiä olet käyttänyt? Shuren SM57? Millon mitäkin. Siinä on ollut eessä Shurelta ainakin SM57, SM58 ja erinäisiä konkkamikkejä nauhoteltaessa. Livenä sitten on ollut mitä mestoista on löytynyt. Niitä en muista. Kauankinko etsit moista? Vai oliko muitakin vaihtoehtoja? Mä oon tässä vuoden sisään nähnyt noita varmaan kolmesta neljään myytävänä ainakin. Oon aina välillä laittanut tuon mun Buddan tuonne torille, ei oo vielä lähtenyt. Lähinnä pienempään tekisi mieli taas vaihtaa. 45w malli voisi olla kova juttu noilla 6L6-putkilla. Ne pystyy vaihtamaan siihen suoraan niiden normaalien putkien tilalle. Mut sitten taas toisaalta tuo 30w oli mahtava vekotin myös, sellaisen voisin nuppina ottaa. Toki, jos sattuisi käymään niin että jostain kävelisi se Dual-Stage vastaan niin... Se tietäisi kuluja, heh. Mutta saa nähdä mitä käy, ei sitä koskaan tiedä. Multa löytyy myös Hot Cake, uraltone modattu SD-1 ja tube screameri. Pitää kokeilla noita kunhan ehdin. Hot Cake on mulla vanhempaa mallia, joten siinä presence on switchillä hoidettu... Jees, kokeillahan kannattaa aina, ei sitä koskaan tiedä mitä sieltä vastaan tulee :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 07.06.2007 11:58:56 | |
Kauankinko etsit moista? Vai oliko muitakin vaihtoehtoja? Olihan siinä vaihtoehtoina Marshall 1974X combo ja Koch comboja, mutta ei tarvinnut Buddan jälkeen noita hirveästi miettiä. Edelleen olen sitä mieltä että hieno vehje ja tehot riittää mulle mainiosti. Pari lisäkysymystä on tässä heräänyt Buddasta... Käytätkö Hot Cakea efektiloopissa boosterina vai kitaran ja vahvistimen välissä? Olen ajatellut jotain boostia tuolle särökanavalle. | |
![]() 07.06.2007 16:44:07 | |
Olihan siinä vaihtoehtoina Marshall 1974X combo ja Koch comboja, mutta ei tarvinnut Buddan jälkeen noita hirveästi miettiä. Edelleen olen sitä mieltä että hieno vehje ja tehot riittää mulle mainiosti. Pari lisäkysymystä on tässä heräänyt Buddasta... Käytätkö Hot Cakea efektiloopissa boosterina vai kitaran ja vahvistimen välissä? Olen ajatellut jotain boostia tuolle särökanavalle. Jeps, mukavasti erilaisia vahvistimia siis ollut vaihtoehtoina :-) Mulle myös aikanaan Budda oli aikalailla osuma, ei ole kaduttanut. Toki, ei sitä koskaan tiedä jos päässä vinksahtaa ja vaihtuu johonkin muuhun vaikka ei tarvisikaan. Mulla on Hot Cake, jos on, kitaran ja vahvistimen välissä. En oo oikeen koskaan osannut toimia efektiloopin kanssa. Se on mulle aina ollut lähes turha kaikissa vahvistimissa. Tai sitten en vaan osaa, mikä on ihan mahdollista myös. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)