juikka111 09.05.2007 16:29:14 | |
---|
Terve. Etsiskelen itselleni säröpedaalia, josta lähtisi System of a downin tapaiset säröt. Olisiko ideoita? Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
skebajaba 09.05.2007 16:54:57 | |
---|
tohon särösoundiin vaikuttaa niin monta tekijää että että... ei pelkällä säröpedaalilla koticombon läpi varmaan kovin lähelle tuollaista soundia pääse, näin uskaltaisin veikata(tai minä en ole ainakaan päässyt:D). microcube tosin toimii kotona. millasta vahvistin kamaa sulla on tällä hetkellä käytössä? "musta ne rekkamiehenpastillit on ihan hyviä" -meidän basisti joskus vuonna 1999 |
Jian 07.06.2007 23:28:12 | |
---|
Itte oon koittanu hakee kans tota System of a Downin soundia, mutta omat Laneyn kamat, TF700 ja 4x12", ei kyllä siihen taivu vaikka miten nuppia säätää. Omasta TF700:sta puuttuu säröstä tiheyttä ja yläpääkin on aika onneton, samoten erottelevuus on aikas huono. Ärhäkkyttä sais olla myös reilusti enemmän, tuntuu että toi Laney on pelkkää bassomurinaa harvalla säröllä. Joo, ja bassot on muuten 0-10 -asteikolla kakkosen paikkeilla.. Oisko kellään mitään ehotusta pedaaliksi millä vois päästä asteen lähemmäs tota soundia? Vai onko mahollisesti joku toinen ratkasu? Uutta nuppia en kuitenkaan meinaa vielä ostaa, jos joku pedaaliratkasu löytyy niin hyvä. Haikka menee jotaa tereosii. |
bfoc 08.06.2007 00:15:50 | |
---|
Terve. Etsiskelen itselleni säröpedaalia, josta lähtisi System of a downin tapaiset säröt. Olisiko ideoita? Yksi idea on tsekata britti-wikipediasta ukkojen kamalistaukset ja lähteä sitä kautta arpomaan. Tosin soundiin vaikuttaa muutkin asiat kuin se säröpurkki. http://en.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down Malakianin soundin väitetään tulevan pelkästä Marshallin ruttauksesta (lavalla). En tiedä millä purkilla voisi leikkiä yliajettua putkipäättäriä... Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Painajaismainen 08.06.2007 13:02:15 | |
---|
Malakianin soundin väitetään tulevan pelkästä Marshallin ruttauksesta (lavalla). En tiedä millä purkilla voisi leikkiä yliajettua putkipäättäriä... Eikös Carl Martinilla ole jokin todella aidon kuuloinen Marsu-mallinnuspurkki? Mitenhän sillä lähtisi... "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
Jian 08.06.2007 13:51:31 | |
---|
Mitens toi Bossin MT-2:nen, pahaa/hyvää sanottavaa? Haikka menee jotaa tereosii. |
duc 08.06.2007 14:22:14 | |
---|
Mitens toi Bossin MT-2:nen, pahaa/hyvää sanottavaa? Tuossa vähän alempana on "boss vai digitech??" -ketju jossa on siitä juttua. |
Iron Horse 08.06.2007 16:26:08 | |
---|
Eikös Carl Martinilla ole jokin todella aidon kuuloinen Marsu-mallinnuspurkki? Mitenhän sillä lähtisi... Taisi olla Plexi jotain, mutta MI Audiollakin on Crunch Box, käsittääkseni hevihkö (tarvittaessa) laitos The boys aren't back in town -R.I.P. Phil Lynott |