Aihe: Jazz III XL:t (mustat)
1 2
JeKo
08.05.2007 21:45:51

Onko jollain tietoa tehdäänkö noita enää "karheapintaisina"? Kävin kaupassa hakemassa niin ei löytynyt kun tuota (uutta?) sileäpintaista versiota.
Tammiyön kilta Mikseri MySpace
Instrumentaalikitarointia Mikseri
Jesus_Plastica
08.05.2007 22:03:06
Eipä taideta tehdä, syytä en tiedä. Olis kannattanu ostaa varastoon kun niitä vielä oli.
Muuki
08.05.2007 22:13:53
Potuttaa itse kutakin, onneks on laatikossa jemmassa muutama karhea kolmonen. Niille joita kyseinen plektra kiinnostaa - muttei tuo pinta - suosittelen koittamaan tortex jazzia. Nääs toimii.
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
JeKo
08.05.2007 22:25:15

Oma soittotyyli ei tosiaan sovi yhtään niille sileille. Kuuluu vaan semmosta ihmeellistä kitinää. No pitää vissiin opetella soittamaan jollain uudella plekulla.
oiva tumpeloinen
08.05.2007 23:08:50
Milloin ne on mennyt muuttumaan? Ja millä tavalla?
North
08.05.2007 23:13:40
Jos Thomannilta tilaan jotakin otan niitä aina kylkiäisiksi 24 kpl:n pussin, ei niitä kumminkaan koskaan liika ole.
Ze Kink
08.05.2007 23:22:24
Milloin ne on mennyt muuttumaan? Ja millä tavalla?

Niinpä? Karheita olen itse tähän asti kaupasta löytänyt? En ole sileitä XL:iä nähnytkään, normaaleita pieniä tosin olen.

Nuo on muuten kaikkein parhaita plektroja.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
oiva tumpeloinen
08.05.2007 23:24:45 (muokattu 08.05.2007 23:47:25)
Niinpä? Karheita olen itse tähän asti kaupasta löytänyt? En ole sileitä XL:iä nähnytkään, normaaleita pieniä tosin olen.

Nuo on muuten kaikkein parhaita plektroja.

En mä tiedä, onko mulla uusia vai vanhoja, mutta sileita/tasaisia noi on muuten, paitsi kaikki kirjoitus on kohokuviona, mikä lienee se karhennus, mitä tässä haetaan? Samanlaisia olen kantanut liikkestä kotiin muutaman vuoden....???
JeKo
08.05.2007 23:45:57

Elikkä tässä näkee sen eron:
http://www.jimdunlop.com/files/1153 … NYLON_JAZZ_XL_47RXL_GRP_463X342.jpg

Noin se on ennen mennyt että tuo punainen on tommonen sileäpintainen ja musta karhea, mutta ainakin tässä satsissa mitä nyt hain kaupasta on tuo musta kans tuommonen sileä. Mulla on pari karheaa versiota vielä jemmassa, mutta eipä ne kovin kauaa kestä...
oiva tumpeloinen
08.05.2007 23:48:43 (muokattu 08.05.2007 23:50:31)
Elikkä tässä näkee sen eron:
http://www.jimdunlop.com/files/1153 … NYLON_JAZZ_XL_47RXL_GRP_463X342.jpg

Noin se on ennen mennyt että tuo punainen on tommonen sileäpintainen ja musta karhea, mutta ainakin tässä satsissa mitä nyt hain kaupasta on tuo musta kans tuommonen sileä. Mulla on pari karheaa versiota vielä jemmassa, mutta eipä ne kovin kauaa kestä...

Mä ole edes huomannut, että ne on muuttunut. =)

Kyl nää mun nykyiset on varmaankin niitä sileitä sitten. En kyllä tiedä, onko mulla ollut sitten koskaan noita karheita, vaikka tämmöisillä on muutama vuosi tullut paukutettua.

E: Toisaalta enpä ole kyllä huomannut mitään eroa plärän pitävyydessä (vaikka hikisika olenkin) enkä tatsissa, joten eipä ole tuntunut muutos haittaavan, jos semmoista on sitten ollut.
McNulty
08.05.2007 23:56:59
Eipä ole kovin iso työ mattoveitsellä vetästä paria vinoa viiltoa sileän jazz III:n pintaan saaden aikaiseksi todella hyvän gripin. Amatööreille amatöörivastaus!
this is how i disappear
oiva tumpeloinen
08.05.2007 23:59:49 (muokattu 09.05.2007 00:01:54)
Eipä ole kovin iso työ mattoveitsellä vetästä paria vinoa viiltoa sileän jazz III:n pintaan saaden aikaiseksi todella hyvän gripin. Amatööreille amatöörivastaus!

Se mitn viiltoja tarvi. Siinä on ne kohotekstit, mitkä antaa ihan tarpeeksi hyvän gripin.

Muutenkaan koskaan mihinkään plärään mitään tarvinnut vuolla. Sen verran pitää olla ruutia sormissa, että plärä pysyy kätösessä. =)
McNulty
09.05.2007 00:00:53
Se mitn viiltoja tarvi. Siinä on ne kohotekstit, mitkä antaa ihan tarpeeksi hyvän gripin.

Ajattelin juuri että ne kohotekstit (eli karheudet) ovat poistuneet ja että tilalle olisi tullut joku ihan oikeasti SILEÄ versio :)
this is how i disappear
kunnasja
09.05.2007 10:19:30 (muokattu 09.05.2007 10:19:57)
Juuri hetki sitten tilasin näitä pussillisen.

Muutenkaan koskaan mihinkään plärään mitään tarvinnut vuolla. Sen verran pitää olla ruutia sormissa, että plärä pysyy kätösessä. =)

Ruutia ruutia, halleluja... Mutta kun kädet hikoaa välillä melko sopivasti, niin siinä ei paljon ruutikaan enää auta.
Fingolfin
09.05.2007 10:27:35
Veikkaan että Dunlopin uusi Ultex Jazz III tulee olemaan megahitti.

http://www.jimdunlop.com/index.php? … p&id=334&pmh=products/picks
Strength and Honor
Jaksu
12.05.2007 00:23:18
Vielä vähän aikaa sitten levytukussa myytiin ainaki vielä noita karheita mustia.. Espoon musiikistakin välillä niitä löytää.
Teinirölölöö. (kulmikas kitara + trankkuvahvari)
arppah8
12.05.2007 04:28:21

Ihan hyvin tuntuu kyllä tuo kohoteksti pitoa tuovan muuten sileästä pinnasta huolimatta. Tänään ostin ensimmäistä kertaa punaisia XLliä, kun tuolta paikallisesta liikkeestä ei tunnu Iban SandGrippejä löytyvän enää millään. Ihastuin.

Alkaa mennä pientä ympyrää tämä plekuhomma, ehdin soittaa varmaan kymmenisen vuotta normikokoisilla Jazzeilla, kunnes n. vuosi sitten ihastuin tuohon Ibaan. Gilbertiäkin tuli kokeiltua, kun noita Grippejä ei saanut ja koko oli sama, mutta musta ihan pasha pleku. Kuluu treeneissä lähes yhden biisin aikana soittokelvottomaksi mokoma.
May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath!
Socialite
12.05.2007 11:55:00
Veikkaan että Dunlopin uusi Ultex Jazz III tulee olemaan megahitti.

http://www.jimdunlop.com/index.php? … p&id=334&pmh=products/picks

Oo! Tuo vaikuttaakin tosi mielenkiintoiselta, kun itse normi ultexilla soittelen.
Milloin lienevät kaupoissa, ovatko jo?
Hit me with your rhythm stick!
Fingolfin
12.05.2007 12:32:16
Oo! Tuo vaikuttaakin tosi mielenkiintoiselta, kun itse normi ultexilla soittelen.
Milloin lienevät kaupoissa, ovatko jo?

En ole vielä nähnyt. Itsellä myös yksi tuollainen Ultex Standard, mutta Jazz muoto toimii itselläni paremmin. Lähtee kyllä samantien kokeiluun tuo Ultex Jazz III kunhan alkaa löytymään kaupoista.
Strength and Honor
Ze Kink
12.05.2007 12:47:45
En ole vielä nähnyt. Itsellä myös yksi tuollainen Ultex Standard, mutta Jazz muoto toimii itselläni paremmin. Lähtee kyllä samantien kokeiluun tuo Ultex Jazz III kunhan alkaa löytymään kaupoista.

Saisipa tuota XL:nä! Pakko kyllä testata tuota pientäkin.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)