Aihe: Zoom G1 putkivahvistimen kaveriksi?
1
Stone
09.04.2007 20:37:43

Olen yleensä vierastanut tällaisia digitaalisia multiefekti hässäköitä (ja varsinkin zoomeja) ja soitellut lähes poikkeuksetta laadukkailla analogisilla säröillä, mutta menneenä viikonloppuna kuulin ko. zoomin G1 "digihirviötä" ja.. ei paha, ei paha..ei yhtään häijymmät soundit. Perustelen sillä, että voisi saada ne "hyvät soundit" helposti pintaan pienellä volyymilla rivitaloasunnossa, ilman että häiritsisi naapureita isolla volyymin tykittämisellä, jotta toisinaan saa parhaat puolet esiin analogisista säröpedaaleista. Tosin kokeilin vain n. 10 min. ja ei tietoa kokonaisuudesta/käyttökelpoisuudesta. Sanookaa te olenko hairahtumassa vai mitä? Uusimassa riffissä on kuulemma arvostelu ko. vermeestä, vaan eipä ole ollut mahd. lukea sitä. Sanokaa kantanne..leikkikaluko?
"Five strings, three notes, two fingers, one arsehole"
Krice
09.04.2007 22:26:18

G1:ssäkin on näköjään ZFX-3 eli todella hyvähän tuo on, G2:n perusteella arvioituna. Minulla on G2 ja se sopii hyvin vahvistimen kanssakin käytettäväksi. Kaikki mallintavat eivät todellakaan toimi vahvistimien kanssa, esimerkiksi V-Amp2.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
H.Corruption
10.04.2007 23:50:06
G1:ssäkin on näköjään ZFX-3 eli todella hyvähän tuo on, G2:n perusteella arvioituna. Minulla on G2 ja se sopii hyvin vahvistimen kanssakin käytettäväksi. Kaikki mallintavat eivät todellakaan toimi vahvistimien kanssa, esimerkiksi V-Amp2.

G1:ssä suppeampi säätömahdollisuus ja muovikuori. Itselläni G2 sopi lähinnä kotisoittoon ja treeneissä käytin sitä effect-loopissa vain efekteihin. Säröt eivät kyllä oikein vakuuttaneet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)