Tuli hankittua monenkin hyväksi haukkuma ko. räkkiefekti/etunen tänään. Aikani sen kanssa leikittyä totesin, että olishan se kiva olla manuaalikin ko. härpättimeen. Saa nähdä, josko jenkkilästä vielä löytyy.. jos ei, niin pitää turvautua alan muiden harrastajien apuun. Varoituksena vaan ko. vehkeen omistajille.. saattaa olla, että pyydän palvelusta. Tietty korvausta vastaan. Muita vehkei mulla on tech21 tm300 ja peaveyn 6505 kaappi + sekalainen seurakunta polkimia. Saa laittaa mailia, mikäli kokemusta artista: sumzero@jippii.fi |
On ne ihme heppuja jenkkilässä... meni puol vuorokautta ja s-postiin tuli kaipaamani manuaali pdf:nä. Toimispa joskus Suomessa supportit yhtä hyvin. Toisinsanoen levätkää muut artin omistajat rauhassa... sain jo oman manuaalinin! Kiitos kuitenkin henkisestä tuesta, mikä oli ylitsevuotavaa. Just vasta luin tän. Mulla on se manuaali tulosteena, mutta pdf:n olen hukannu. Laite on yllättävänkin hyvä, simuloi putkea kohtuullisen mukavasti, vaikken osannut sitä aikanaan niin ajatella... treble muistuttaa osin piranhaa, joka on sentään aika pidetty laite. Jos on kysymyksiä, pistä tulemaan, olen laitetta ruuvaillut jonkun verran. Hääv fan. |