fireball 02.04.2007 11:37:01 | |
---|
Vahvarin osto/vaihto edessä ja täysin tympääntyneenä tuohon Mosfettin louskaan, tekisi mieli hommata pienitehoinen putkivahvistin. Eli sellainen jolla voisi luukuttaa kovaa ja saada siten putkivahvarin edut käyttöön..ilman että katto lentää ilmaan. Soittamani musa on hard rockia ja 70 luvun heavya, hieman myös bluesimpaakin. Eli, millaiset vahvarit olisi tähän käyttöön hyviä?? MATAMP vahvarista olen kovasti kiinnostunut, siihen varmaan tarvisi sopivaa pedaalia väliin em.musan soittoon ( Tube screamer ?)..Laneylla löytynee 5 w ( olikohan malli L5 tai jotain sinnepäin )..Onko muita hyviä/parempia ideoita? |
Umas 02.04.2007 12:05:24 | |
---|
Eikös tosta orangen tiny terrorista ole ollut puhetta että sopii ko. musaan erityisen hyvin? Itselläni moista vehjettä ole mutta ainakin noista sampleista mitä netis on kulkenut niin on saanut aika hyvä kuvan. |
käsi 02.04.2007 13:13:59 | |
---|
Vahvarin osto/vaihto edessä ja täysin tympääntyneenä tuohon Mosfettin louskaan, tekisi mieli hommata pienitehoinen putkivahvistin. Eli sellainen jolla voisi luukuttaa kovaa ja saada siten putkivahvarin edut käyttöön..ilman että katto lentää ilmaan. Soittamani musa on hard rockia ja 70 luvun heavya, hieman myös bluesimpaakin. Eli, millaiset vahvarit olisi tähän käyttöön hyviä?? MATAMP vahvarista olen kovasti kiinnostunut, siihen varmaan tarvisi sopivaa pedaalia väliin em.musan soittoon ( Tube screamer ?)..Laneylla löytynee 5 w ( olikohan malli L5 tai jotain sinnepäin )..Onko muita hyviä/parempia ideoita? Epiphonella on oma vahvari mallistonsa, 5wattisia putkipelejä. Isoimmat ovat 30 wattisia. Tutustu noihin, edullisia ja ne mitä olen testannut ovat hyviäkin. Orange tinyteror Peaveyltä löytynee jotain. valve kingiä on kehuttu mutta ika iso tehoinen. Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
ReBeat 02.04.2007 14:33:40 | |
---|
|
Keefster 02.04.2007 19:56:14 | |
---|
No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
Joees 02.04.2007 20:16:09 | |
---|
Vahvarin osto/vaihto edessä ja täysin tympääntyneenä tuohon Mosfettin louskaan, tekisi mieli hommata pienitehoinen putkivahvistin. Eli sellainen jolla voisi luukuttaa kovaa ja saada siten putkivahvarin edut käyttöön..ilman että katto lentää ilmaan. Soittamani musa on hard rockia ja 70 luvun heavya, hieman myös bluesimpaakin. Eli, millaiset vahvarit olisi tähän käyttöön hyviä?? MATAMP vahvarista olen kovasti kiinnostunut, siihen varmaan tarvisi sopivaa pedaalia väliin em.musan soittoon ( Tube screamer ?)..Laneylla löytynee 5 w ( olikohan malli L5 tai jotain sinnepäin )..Onko muita hyviä/parempia ideoita? Mitä Matampia olit ajatellut? Minimatilla kyllä pärjää himassa, ja jos sen säröt eivät riitä niin joku pedaali eteen niin lähtee. Bändin kanssa tuolla ei välttämättä pärjäile, kai sekin ehkä riippuu... Jotkut ovat käyttäneet isomman vahvistimen päätettä, jolloin ovat saaneet Minimatin bändikäytössäkin kuulumaan. Muiden Matampien säröt riittää ihan varmasti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
masterhat 02.04.2007 21:04:31 | |
---|
itse kävin tänään testaamassa Epihonen velve jr epi. 5watt putkicombo, pelkkä volyme säätö. ainakin muhun tuo teki niin kovan vaikutuksen, että sen aattelin ostaa. kokeilin myös kustomin pientä putkicomboa, mutta ei soundillisesti päässyt lähellekään epihonea. Tosin siinä oli itsessään särökanava ja puolet vähemmän hintaa.. I am the Horsemaster |
superfly 02.04.2007 21:13:40 | |
---|
itse kävin tänään testaamassa Epihonen velve jr epi. 5watt putkicombo, pelkkä volyme säätö. ainakin muhun tuo teki niin kovan vaikutuksen, että sen aattelin ostaa. kokeilin myös kustomin pientä putkicomboa, mutta ei soundillisesti päässyt lähellekään epihonea. Tosin siinä oli itsessään särökanava ja puolet vähemmän hintaa.. Eikös nuo Kustomin pikkuiset ole jotain hybridejä? Eli putkia oli vaan etuasteessa tms. jos en väärin muista. Valve Junioriin muuten saa melkosen halvalla tyylikkään lisäkaapinkin: http://www.thomann.de/fi/epiphone_valve_junior_1x12_cabinet.htm "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
masterhat 02.04.2007 21:15:49 | |
---|
Eikös nuo Kustomin pikkuiset ole jotain hybridejä? Eli putkia oli vaan etuasteessa tms. jos en väärin muista. Valve Junioriin muuten saa melkosen halvalla tyylikkään lisäkaapinkin: http://www.thomann.de/fi/epiphone_valve_junior_1x12_cabinet.htm oli varmaan. myyjä vain sano et tossa on kans putkikombo, mut ei tainnu olla ihan ajantasalla.. on juu hieno kaappi I am the Horsemaster |
Mäci 02.04.2007 21:48:40 | |
---|
Kaukana väijyy ystäviä. |
blues swing 09.04.2007 22:03:39 | |
---|
Tsekkaa uusi Fender Champion 600 combo, 5W ja 50-luvun look! |
McNulty 09.04.2007 22:23:20 | |
---|
www.myspace.com/dimeshred |