Olen hankkimassa itselleni uutta vahvistinta enkä tiedä yhtään minkälaista hankkisin. Jos et yhtään tiedä, niin ei sua pysty kukaan neuvomaankaan. Sun pitää ensin itse selvittää ainakin: a) Budjetti, paljonko saa maksaa? b) Millaiseen käyttöön, kotisoittoon, treenikselle, keikoille, mihin? c) Millaista soundia haet (vaikka esimerkkejä soittajista, bändeistä tai biiseistä)? Näilläkin tiedoilla tulet saamaan suuren kirjon suosituksia, ja se sulle oikea valinta voi silti olla jotain ihan muuta. Kertokaa omat mielipiteenne vahvistinkokemuksistanne vuosien varrelta! Tai no, kertokaa samantien kaikki mitä tiedätte erilaisista vahvistimista ja nupeista jne.! Ei tällaisia romaaneja jaksa kukaan kirjoitella. Tee tarkemmin rajattuja kysymyksiä, niin voit saada kunnollisia vastauksiakin. Tätä voisi verrata kysymykseen 'Tarvitsen uuden auton, mutten tiedä millaisen. Kertokaa kaikki mitä tiedätte autoista'. Yritäpä uudelleen, ok? JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
samoin voisit alkajaisiksi selata läpi artikkeleista noita listoja jengin kamoista. Sieltä voi löytää kohtuu helpolla mukavan ytimekkäitä kuvauksia yleisimmistä vahvistimista Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Soitinkauppa on siitä mainio keksintö, että siellä voi käydä ensin kokeilemassa kaikenlaisia vermeitä ja ostaa sitten pois pölyttymästä sen, minkä mistäkin syystä miellyttää. Uskokaan pois, tästä on pitkälti kokemusta! En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |