Aihe: Fiksuimmat kommentit musaliikkeen myyjiltä
1 2 3 4
Numb
21.03.2007 16:54:18

Asiakas: Katsoin netistä, että teillä on noita Gibsonin Les Paul Specialeja, sellainen kiinnostaisi.
Myyjä: Niitä ei nyt ole, mutta kiinnostaisiko Les Paul Studio?
Asiakas: Periaatteessa kyllä, mutta ne ovat turhan kalliita.
Myyjä: No entäpä jos katsotaan hinta kohdalleen?

Hintaa tarkasteltiin, instrumenttia testattiin ja kaupat tehtiin. Asiakas tulee asioimaan ko. puodissa vastakin.
Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen
Dunga
21.03.2007 16:58:23 (muokattu 21.03.2007 17:00:55)
- Paljonkos tästä squierin affinity stratosta saisi vaihdossa?
- Onko se täältä ostettu?
- Joo on se.
- No siinä tapauksessa voin antaa 150e (melkein uuden hinta kolme vuotta vanhasta, ei niin hyväkuntoisesta).

Fiksusti pohjusti kaupan, sillä en siitä olisi tuota hintaa mistään muualta varmaan saanut. Vaikka kyse onkin nyt parista kympistä, niin hyvää kaupantekoa myyjältä.
Ridin´ with the Horst.
-Cale
21.03.2007 16:59:43
Miten olisi ollut tyhmimmät kommentit musaliikkeen asiakkailta? Se tosin vaatisi musaliikkeen myyjiä tai aktiivisesti musaliikkeissä hengaavia tänne kirjoittelemaan.
Jormaz
21.03.2007 17:01:57
Vanha juttu mutta sopii tänne.
Minä: niin ja olisko jotain halpaa piuhaa vielä?
Myyjä: no tossa olis tollasia eurolla
Minä: ei noin halpaa, näyttää siltä että menee heti paskaksi
Myyjä: eikä ainoastaan näytä!
Dunga
21.03.2007 17:05:20
Jormazin kommentista tuli mieleen, kun olin kaverin mukana katsomassa kitaraa hänelle. Hän ei siis tiennyt niistä yhtään mitään ja olin "piilokaverina" katsomassa ettei häntä kusta silmään. Kun kohdalle tuli Behringer kitarapaketti, myyjä sanoi suoraan että "Älä tätä vaan osta, se on paskaa naamioituneena kitaraksi."
Ridin´ with the Horst.
ekikoo
21.03.2007 17:10:30
Minä: Olisko teillä minkäänlaisia Orangeja?
Myyjä: Ei.
Minä: Ette pysty tilaamaan?
Myyjä: Ei
Minä: Ai.

No, yksinkertainen on kaunista.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
tsääntökrääs
21.03.2007 17:31:04
Kannuksessa Kilun musiikkimakasiinista sain todella hyvää palvelua ja uuden kitaran. Vaihdossa laitoin viimeiset kolme vuotta palvelleen ESP Ltd m-50:n, ja yllätyin kovasti, kun Kilu sanoi testattuaan: "Kylläpä tämä parinsadan arvoinen on."! Maksoin uutena siitä 235 euroa, eli eipä tullut kolme vuotta kalliiksi. ^^ Toisessa liikkeessä vahvistimen kanssa tehdyn testin jälkeen luvattiin 150 euroa. Päätös oli harvinaisen selvä... Ja välejä jäi maksettavaksi vain 410 euroa, johon sisältyi kielipaketti. Kaupanpäällisiksi vielä muutama plektra.

Hyvää palvelua, ei sinänsä erikoisen fiksuja kommentteja - paitsi tuo "200 euroa". Mutta mainitsemisen ja suosituksen arvoinen kauppa kyseessä!
"Kitaran soundi ei lähde sormista. Se lähtee leveästä haara-asennosta."
bfoc
21.03.2007 17:41:44
Mikä tahansa vastaus tiedusteluun kunhan tulee nopeasti.

Sekin on ihan hyvä tietää jos jotain kamaa ei ole eikä tule niin eipähän tarvii rampata kyselemssä. Eniten ärsyttää se kun selkeään kysymykseen ei saa vastausta. Mieluiten kuitenkin kuulee että kamaa on hyllyssä mutta eihän kauppaankaan voi ihan jokaista kilkettä tilata.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
eewo
21.03.2007 17:57:40
Eräälle tutulle, joka osti ekaa kitaraansa kävi tämmönen:

A: " Nyt saatiin kitara, mutta mitäs noi plektrat maksaa?"
M: "50 senttiä"
A: "Niitähän on näköjään vaikka minkälaisia"
M: "Kannattaa ottaa monta, niin oppii sitten, mikä tuntuu parhaalta"
A: (ottaa kourallisen) "Tässä on 3,5e näistä kaikista"
M: "Enkös mä sanonut että 50 senttiä?" ;D

Sai sitten kourallisen plektroja viidelläkymmenellä sentillä. Eihän ne mitään musaliikkeille kai maksakkaan, mutta hyvää palvelua silti.
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." -Bleeding Gums Murphy
Lancelot
21.03.2007 18:06:08
Vanha juttu mutta sopii tänne.
Minä: niin ja olisko jotain halpaa piuhaa vielä?
Myyjä: no tossa olis tollasia eurolla
Minä: ei noin halpaa, näyttää siltä että menee heti paskaksi
Myyjä: eikä ainoastaan näytä!

Vähän samanlainen sattui joskus:
Minä: Tarvis viä pari edullista piuhaa
Myyjä: Kaivaa tiskin alta 2kpl 2:n metrin kulmaplugillisia piuhoja
Minä: Mitä ne maksaa?
Myyjä: Vie nyt pois ne!:)
kesamieshartsa
21.03.2007 18:52:36
Kannuksessa Kilun musiikkimakasiinista sain todella hyvää palvelua ja uuden kitaran. Vaihdossa laitoin viimeiset kolme vuotta palvelleen ESP Ltd m-50:n, ja yllätyin kovasti, kun Kilu sanoi testattuaan: "Kylläpä tämä parinsadan arvoinen on."! Maksoin uutena siitä 235 euroa, eli eipä tullut kolme vuotta kalliiksi. ^^ Toisessa liikkeessä vahvistimen kanssa tehdyn testin jälkeen luvattiin 150 euroa. Päätös oli harvinaisen selvä... Ja välejä jäi maksettavaksi vain 410 euroa, johon sisältyi kielipaketti. Kaupanpäällisiksi vielä muutama plektra.

Hyvää palvelua, ei sinänsä erikoisen fiksuja kommentteja - paitsi tuo "200 euroa". Mutta mainitsemisen ja suosituksen arvoinen kauppa kyseessä!

Perskeles että sait paljon tuosta! Itse kun olin myymässä omaa F-50 pois niin lupasivat hyvittää liikkeessä 50e....
Optimisti luulee että tämä on paras mahdollinen maailma, pessimisti tietää sen.
Da Make
21.03.2007 19:14:03
Perskeles että sait paljon tuosta! Itse kun olin myymässä omaa F-50 pois niin lupasivat hyvittää liikkeessä 50e....

Kuka F-sarjan juurakko kitaran haluaa ostaa? Käytettynä ?! HOho !

Asiaan:

Myyjä: "Se tekis sitten 999e."
Asiakas: "Mites, onko teillä laittaa tuota ohjainpedaalia samaan pakettiin?"
Myyjä: "Onnistuu, se pitää vain etsiä."

-Seuraa etsintöjä muutama minuutti, ahaa elämys ja paluu kassalle.-

Asiakas: "Mihinkä hintaan voit neuvotella tuon, näin kanta-asiakkaalle, eh heh."
Myyjä: "Se on ainoa jäljellä oleva vahvari johon tämä sopii. Pistään pyöreesti 1000e"

Sain 459e hintaisen ohjainpedaalin eurolla. Reilua.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
tommiot
21.03.2007 19:16:44
Sain 459e hintaisen ohjainpedaalin eurolla. Reilua.

Ja kolmen tonnin vahvarin 999 eurolla. Vihaan sua.
Da Make
21.03.2007 19:18:18 (muokattu 21.03.2007 19:18:27)
Ja kolmen tonnin vahvarin 999 eurolla. Vihaan sua.

Joo, mutta sulla on USA Customeita ja kivannäköinen isotissinen tyttöystävä.
Vihaan sua enemmän.

Meen tekemään nakkeja ja spagettia.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
tommiot
21.03.2007 19:18:59
Joo, mutta sulla on USA Customeita ja kivannäköinen isotissinen tyttöystävä.
Vihaan sua enemmän.

Meen tekemään nakkeja ja spagettia.

Nyt meni dadax. Feidataan.
pj.haaja
27.03.2007 16:04:28

Mulle kävi aikoinaan Bändikeskuksessa seuraavanlainen tilanne.

Menin kauppaan ja satuin sitten ostamaan viisi kielisen Ibanezin basson. Maksoi jotain 1500 markkaa. Sain basson maksettua ja meinasin jo ulos lähteä, kun tulin aatoksiin, että perkele, ostetaan se vahvari kanssa. Ollaan pari viikkoa vaikka syömättä. Päädyin lopulta 50 wattiseen Peaveyn comboon. Kun maksun aika tuli vahvarista, niin myyjä sanoi, et kun oot ostannu meiltä ton basson ja oot käteisasiakas, ni saat 40 prossaa alennusta tosta combosta. Maksoin sitte pois ja antoi piuhan ja remmin ja plekuja kaupan päälle. Ja silloin kun satuin vielä Espoossa asumaan, ni lähtipä myyjä vielä kantamaan styrkkaria bussipysäkille siihen Lapinlahdentielle mun kanssa, kun kantamuksena oli jo basso.

Se on kyllä liike josta saa helvatan hyvää palvelua, halpaa kamaa, kallista kamaa ja jos niillä ei jotain ole, ni tilaamalla saavat mitä vaan. Vaikka Jeesuksen syöttämään sulle rypäleitä.
Jeiska
27.03.2007 16:36:20
Basspodia kävin ostelemassa:

M: valitettavasti me ei myydä sitä merkkiä?
A: eikö tilaus millään onnistuis ku ei viittis muualta ostaa?
M: jos kerta noins uuri tarve täältä ostaa niin perkules ensviikoks varmaan saisin
A: aivan mahtavaa...

Tuosta kaupasta tulikin sit vakikauppa
"Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..."
Spike
27.03.2007 16:41:48
"Välttele Vertikaalia."
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
P2
27.03.2007 16:51:36
"Välttele Vertikaalia."

Näin teen :)
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
SH1THEAD
27.03.2007 18:02:43
Tässä muutama kuukausi sitten tilasin puhelimessa kiireessä Behringerin noisegaten liikkeeseen, ja pedaali löytyikin sieltä jo hyllystä ja lupasin parin päivän sisällä hakea sen. Ei ollut varaa sijoittaa paljoa polkimeen ja G-majorin ostaminen oli suunnitteilla, niin päädyin halpaan kopioon varsinkin kun täysin toimiva EQ oli jo omasta takaa kyseiseltä valmistajalta.

Menin sitten liikkeeseen ja sanoin, että kyseinen pedaali pitäisi olla odottamassa. Myyjä kaivoikin sen nopeasti esille kiinnittämättä pakettiin minkäänlaista huomiota ja alkoi näppäillä hintaa koneeseen. Katse kiinnittyi pakkaukseen liimattuun muistilappuun ja sen tekstiin: "Lauri Lxxxx, not-so-pro :(". Luin ääneen ja toinen myyjä tiskin tapana oli kuolla nauruun ja toinen oli korviaan myöten punainen ja nolostunut. Valitteli tapahtunutta eikä kuulemma pitänyt mun nähdä lappua ollenkaan, vaan oli sen omaksi ilokseen siihen kirjoittanut. Vaikka en ollut tapahtumasta moksiskaan, niin pedaalista tuli monta euroa alennusta ja vielä plektrat kaupan päälle ;)
äsh :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)