bloodsucker 08.01.2007 20:44:36 | |
---|
Itselläni on Boss ME-50 ja tekisi vaihtelua mieli. Line6:n podia olen miettinyt koska budjetti ei hirveän iso olisi. Kysynkin että olisiko parannusta tiedossa jos Bossin Line6:een vaihtaisin? Rockia ja hevanderia lähinnä soittelen. |
Ziggy Bubba 08.01.2007 21:31:22 (muokattu 08.01.2007 21:35:57) | |
---|
Sanoisin että ainakin raskaampaan vääntöön nuo Pod 2:set on oikein päteviä pelejä. Bossin mallinnusteknologia ei ole ihan samalla tasolla. Eri asia sitten miten ne sun korvaan soundaa, kannattaa testata. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Werihukka 08.01.2007 21:33:10 | |
---|
Väittäisin että Bossissa on kyllä paremmat soundit.. Riippuu soittaako vahvistimeen vaiko suoraan linjaan. Podit on kyllä mainioita kanssa, mutta boss on päällikkö! :) Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Les Fender 08.01.2007 21:37:16 | |
---|
Käykös tuo pod II edes auttavasti bassotteluun kotioloissa? Onhan sille toki omansa, mutta tarve on niin vähäistä. Kaiketi joku on kokeillut? "Living is easy with eyes closed!" |
Ziggy Bubba 08.01.2007 21:38:52 | |
---|
Käykös tuo pod II edes auttavasti bassotteluun kotioloissa? Onhan sille toki omansa, mutta tarve on niin vähäistä. Kaiketi joku on kokeillut? Vähintäänkin auttavaan bassotteluun kotioloissa pääsee kotioloissa tuolla Behringerin BDI21:llä.. hintaa about 40e. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Quu 08.01.2007 22:06:59 | |
---|
Käykös tuo pod II edes auttavasti bassotteluun kotioloissa? Onhan sille toki omansa, mutta tarve on niin vähäistä. Kaiketi joku on kokeillut? Pod XT:n läpi olen useasti rääkännyt bassoa ja kyllä se toimii ihan hyvin... Olen moneen biisiini tehnyt bassot podin läpi. Joten miksei v2 sitten toimisi... onhan siinä niitä samoja puhtaita malleja mitä XT:ssäkin? Blackface-mallinnosta olen useimmiten bassolle käyttänyt. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |
Ziggy Bubba 08.01.2007 22:09:38 | |
---|
Joten miksei v2 sitten toimisi... onhan siinä niitä samoja puhtaita malleja mitä XT:ssäkin? Aijaa, en ole tiennytkään... Mitkä niistä? www.mikseri.net/sigkk My musique |
SH1THEAD 08.01.2007 22:17:01 | |
---|
Podit (ainakin XT:n) voi ymmärtääkseni kytkeä tietokoneeseen USB-piuhan avulla, jolloin siihen voi ladata uusia saundeja, päivityksiä jne. Sama piuha löytyy myös Toneporteista ja Guitarporteista, jotka puolestaan käyttävät Gearbox-softaa, joka on ilmainen. Se ainakin sisältää bassomallinnuksia. äsh :/ |
wiggy 08.01.2007 22:42:05 | |
---|
Pod 2 toimii bassolla ihan hyvin, kokemusta on. Pod 2 liitäntä tietokoneeseen tapahtuu midi-kaapeleilla. Äänitystä ei voi sitä kautta tehdä, mutta soundeja voi kyllä säätää, siirtää ja varastoida Line6 edit-ohjelmalla. Säätäminen on itse asiassa helpompaakin koneella, kun pääsee kaikkiin parametreihin käsiksi ilman minkään nappulan pohjassa pitämistä. |