Aihe: Ohjelma hakusessa.
1 2
Jake.e
20.12.2006 22:21:48
Etsin freeware tai kaupasta ostettavaa ohjelmaa jossa olisi mahdollista tehdä

- Rummut

- Basso

- Mahdollisesti komppikitara, mutta tämä ei ole pakollinen.

Muita vaatimuksia olisi että soittimet nuotinnettaisiin eikä perinteisesti nykypäivän tyylin kirjoitettaisi esimerkiksi tabulatuurina. Lisäksi ohjelman pitäisi osata soittaa erilaisia tahtilajeja kuten nämä perinteisimmät 4/4, 3/4 yms, mutta myös oudommatkin tahtilajit pitää ohjelmasta löytyä. Esimerkiksi 5/4, 7/8 ja 9/8 ovat aivan välttämättömiä. ELi tälläinen "klinikkataustaohjelma" olisi hakusessa.

Onhan noita taustanauhoja ennenkin metsästetty mnetissä, mutta siellä etsitään valmiita. Tässä haluan itse pystyä säveltämään musiikkini. Powertab editor on käytössä, mutta guitar proota en käytä, koska

1. Olen kuullut ja kokenut sen tarkoitukseeni riittämättömäksi.

2. Kohdan 1 lisäksi se ei ole freeware ohjelma.

Kiitos etukäteen kaikille vastanneille, paitsi itkut otsikosta voitte jättää pois. Minä tiedän sen olevan perseestä.
Jerk.
Jake.e
21.12.2006 15:12:54
Eikö kukaan tiedä?
Jerk.
Migo
21.12.2006 15:27:54
Ei myö tiietä, myö ajellaan vaan mopoilla.
Niinpä..
Petrukki
21.12.2006 15:33:58
Miten se Guitar Pro on riittämätön? Sehän olisi tuohon passeli...
Jackson on paras puolivuotta (ehkä).
superfly
21.12.2006 15:35:49
Tais mennä topicci tämä väärälle alueelle... Eikös Band-In-A-Box olisi juuri sopiva tuommoiseen?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Jake.e
21.12.2006 16:08:51
Miten se Guitar Pro on riittämätön? Sehän olisi tuohon passeli...

Se tärkein eli soundi.
Jerk.
janik
21.12.2006 16:14:17
Se tärkein eli soundi.

Samalta se kuulosta mitä powertabkin.
Jake.e
21.12.2006 16:18:20
Samalta se kuulosta mitä powertabkin.

Aivan, mutta haenkin nyt jotain parempaa edelleen. Tuo Band-In-A-Box vaikuttaa juuri sopivalta. Jos tuon kävisi sitten jostain paikallisesta mestasta hakemassa joulun jäålkeen pois. Plussa irtos.
Jerk.
hq
21.12.2006 16:20:09
Se tärkein eli soundi.

Yleensähän noilla nuotinnosohjelmilla taitaa olla midinä tapana tuupata äänet ulos, ja GP5:ssä on sentään Realistic Sound Engine joka kuulostaa edes vähän perusmidisaundeja paremmalta. Eli tuskin tulet löytämään paremmaltakaan kuulostavaa, ilmaiseksi ainakaan.
"Tietyntyyppisissä lauluissa aina purjehditaan pois. Kuulostaako se vakuuttavalta, jos ei muuta voi kun matkustaa?"
Jake.e
21.12.2006 16:22:55
Eli tuskin tulet löytämään paremmaltakaan kuulostavaa, ilmaiseksi ainakaan.

kaupasta ostettavaa ohjelmaa.
Jerk.
mailbag
21.12.2006 16:40:36
vissiin kannattaa midinä väsätä ja sitten vedellä jonkun freqvensserin lävitte
Xizor
21.12.2006 16:42:20
Se tärkein eli soundi.

Guitar Pro:sta exporttaa Midin ulos ja sitten haluamallaan ohjelmalla heittää kehiin realistisemmat soundit.
(Itse teen sen FruityLoopsilla ja SoundFonteilla, tulee todella hyvää jälkeä)

Tämä siis toimii rumpujen, basson ja synan kanssa. Realistiset kitarat saa kun soittaa itse. =)
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
Ukko
21.12.2006 16:46:54

Guitar Pro:sta exporttaa Midin ulos ja sitten haluamallaan ohjelmalla heittää kehiin realistisemmat soundit.

Soundit ovat soundilähteen mukaiset. Ei siinä sen kummempaa. Ei se ohjelma tee soundeille sen kummempaa kuin antaa soundilähteelle tarvittavan datan.
Xizor
21.12.2006 16:48:47
Soundit ovat soundilähteen mukaiset. Ei siinä sen kummempaa. Ei se ohjelma tee soundeille sen kummempaa kuin antaa soundilähteelle tarvittavan datan.

Nyt ei oikein ymmärtänyt...?
Alphie
21.12.2006 16:57:09
Luin topicin väärin - Ongelma hakusessa. :D
-Cale
21.12.2006 16:59:52
Tämä siis toimii rumpujen, basson ja synan kanssa. Realistiset kitarat saa kun soittaa itse. =)

Sä varmaan tiedät että mistä saisi Fruity Loopsille sellaiset hyvän kuuloiset kasarisynasaundit, eli jonkun soundfontin? Entä bassolle?
Xizor
21.12.2006 17:28:17
Sä varmaan tiedät että mistä saisi Fruity Loopsille sellaiset hyvän kuuloiset kasarisynasaundit, eli jonkun soundfontin? Entä bassolle?

Oletko tsekannut tuolta:

http://www.hammersound.net/hs_sounds.html

Löytyy aikamoinen kokoelma SoundFontteja.
Twistyh
21.12.2006 17:31:19

Natural studio drum kitin lataat jostain. Son ilmanen ja tosi hyvä. Pikkusen ku laittaa viä kompuraa ja eq:ta ehkä niin hyvä on. Ja muistaa fruityloopsis eka normalisoida noi.
-Cale
21.12.2006 17:44:25 (muokattu 21.12.2006 17:54:30)
Oletko tsekannut tuolta:

http://www.hammersound.net/hs_sounds.html

Löytyy aikamoinen kokoelma SoundFontteja.

Joskus olen mutta kassellaan lisää, saat plussan :)

Natural studio drum kitin lataat jostain. Son ilmanen ja tosi hyvä. Pikkusen ku laittaa viä kompuraa ja eq:ta ehkä niin hyvä on. Ja muistaa fruityloopsis eka normalisoida noi.

Niin tarkoitatko rummuille?

Edit: Mites ku mä oon laittanu noi lataamani soundfontit tonne FL:n soundfonts kansioon mutta niitä ei näy siellä kun avaan ohjelman?
Ukko
21.12.2006 19:00:56

Nyt ei oikein ymmärtänyt...?

Sit pitäis opetella vähän miditietoutta niin johan valkenee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)