Aihe: Recto huollettavaksi - missä onnistuu Helsingissä?
1
weemies
26.11.2006 02:48:05
Jenkeistä hankkimani Mesan Single Rectifier kuulostaa paskalta. Veikkaan, että putket pitää vaihtaa, ja voi olla, että kaipaa muutakin säätöä. Itse en hallitse putkien vaihtoa tai muutakaan teknistä puolta vahvareihin liittyen, joten ajattelin huollattaa nupin jossain. Missähän tällainen mahtaa onnistua? Olen tietoinen ainakin UralTonesta, mahtaako ko. sivun pitäjä hoitaa juurikin tällaisia tapauksia?
niskel
26.11.2006 08:06:22
Olen tietoinen ainakin UralTonesta, mahtaako ko. sivun pitäjä hoitaa juurikin tällaisia tapauksia?
Uraltone ei ole käsittääkseni enään vähään aikaan ehtinyt keskittyä huoltoon, ainakaan lähikuukausina. Ensi kuun alusta toimivat muutenkin puoliteholla.

Ainakin Soitinlaite Kiviojan luulisi hoitavan homman. puh. 09 6225500
Anodit loimuaa punaisena ja rautalanka soi!
cruel_destiny
26.11.2006 11:35:50
Uraltone ei ole käsittääkseni enään vähään aikaan ehtinyt keskittyä huoltoon, ainakaan lähikuukausina. Ensi kuun alusta toimivat muutenkin puoliteholla.

Ainakin Soitinlaite Kiviojan luulisi hoitavan homman. puh. 09 6225500

mikäs sille uraltonelle on tullu?
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
oiva tumpeloinen
26.11.2006 11:49:01 (muokattu 26.11.2006 11:53:22)
Eikös Mesaan pysty työntämään Mesan leimaamia putkia sisään ihan lennosta? Levytukku niitä tuo maahan, niin kannattanee kysyä sieltä.

mikäs sille uraltonelle on tullu?

Ainakin jossain vaiheessa siellä oli töitä tarjolla niin paljon, etteivät ehtineet ottamaan kaikkia työn alle. Hoitavat vissiinkin noita p2p-vajvareita vain tällä hetkellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)