Moro! Tuossa sain viimeisen hankintani soittokuntoon, hyvä tuli.. Mutta siinä testaillessa ihmettelin, että välillä tuntui jokin ääni jäävän soimaan, jos esim. kielet sammutti nopeasti. Erityisesti tämä (tietty) erottui, mitä enemmän gainia avasi.. Hetki siinä sitten kaverin kanssa nelikätisesti demppailtiin jousia, tallaa, kieliä.. Mutta aina vaan jäi sellainen korkea 'ping' soimaan. Vika tai haitta loppujen lopuksi paikallistui (ainakin mulle) kovin outoon paikkaan: Tallahumpparin kiinnitysjouset soivat. Lienee siis syytä vaihtaa nuo letkunpätkiin, helpottaa samalla tuota tallamikin heilumistakin, mistä oli tarinaa toisaalla. Jännää, sano. Jusu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Jännä juttu, mä olen yleensä paikallistanut tuon tallan jousiin. En ole jaksanut vessapaperia tunkea väliin, mutta voisihan sitä kokeilla onko mikkien jousilla vaikutusta tuohon. Joka päivä oppii jotain uutta :-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |