Ocku 26.09.2006 13:58:41 | |
---|
Olen työasioissa menossa Tukholmaan lähiviikkoina (ilmoitan tarkan ajankohdan heti kun varmistuu) ja silloin tapaan m.m. Ola Lehnertin. Lehnertillä on musiikkiliike Citymusic, www.citymusic.info ja hän valmistaa myös Lehnert vahvistimia, www.lehnert-amps.com/indexeng.htm Eli nyt olisi mahdollisuus ostaa jotain Citymusicista ja saada se kuluitta roudattuna Helsinkiin. Hirveästi en tavaraa rupea kantamaan mutta kyllä aina yksi kitara tai Lehnertti kulkee mukana. |
Les Fender 26.09.2006 14:02:41 | |
---|
++++ Plussaa! Fiksusti tehty, kysyisipä joku Jenkkeihin menevä samaa=) "Living is easy with eyes closed!" |
cruel_destiny 26.09.2006 14:44:12 | |
---|
plussaa lähtee, harmi kun ei ole noilla E-H:n, MXR:n tai iban analogi pedaaleita heillä, tai ainakaan hinnalla millä voisin itse ostaa... :( muuten oisin osallistunut samantien. I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Ocku 28.09.2006 14:15:03 (muokattu 28.09.2006 14:16:02) | |
---|
Kävin Citymusicin sivuilla katsomassa tarjontaa ja tällä hetkellä siellä on m.m. SF Twin reverb - 925 euroa LP Special faded - 795:- Les Paul Standard 1999 - 1740:- Les Paul Standard 1995 Duncan Antiquity - 1960:- Stratocaster hardtail 1976 refin. - 860:- Lehnert Rambler & Sunbeam vahvarit - Alk. 1090:- |
Ocku 03.10.2006 23:51:32 | |
---|
Matkan ajankohta on 18-19 lokakuuta. PS: Käytettyjen sivuille on ilmestynyt Hiwatti sekä mielenkiintoisen näköinen Bäckström. |
Mursuviiksi 04.10.2006 00:51:38 | |
---|
Lehnertin Sunbeamista voisit ottaa muutaman tarkemman valokuvan ja laittaa jakoon (siis jos digikamera on tulossa mukaan Tukholmaan). Lehnertin sivuilla ei oikein kunnollisia kuvia ole tarjolla ja kuitenkin ihan mielenkiintoisen oloinen peli tuo Sunbeam saattaisi olla jos vaikka vahvistinta innostuisi vaihtamaan... I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in.
- Mitch Hedberg (R.I.P.) |
ahvenonkala 04.10.2006 11:21:21 | |
---|
Eikös tuo €860 -76 stratosta ole aika vähän, vaikka hartail ja refin onkin? Jos en olisi tällainen opiskelijan retku niin itse ainakin voisin tuon hinnan maksaa milloin vaan. Voi tätä vääryyttä! Tiedättekö muuten mitään muita hyviä kitarakauppoja ruotsin maalta, mielummin hieman pohjoisempaa jos vaikka täältä oulusta pääsisi käymään? Muistaakseni ainakin Tukholman tiptop:issa oli joitain hienoja 70-luvun stratoja. Kun näyttää muutkin käyttävän tässä biisin sanoja niin miksi en minäkin. Valintani on A.W.n tekstejä:
"somebody told me
to shit on the wing" |
Ocku 04.10.2006 11:41:43 (muokattu 04.10.2006 11:45:37) | |
---|
Tiedättekö muuten mitään muita hyviä kitarakauppoja ruotsin maalta, mielummin hieman pohjoisempaa jos vaikka täältä oulusta pääsisi käymään? ADL Ljud, BODEN Östman Musik, ÖRNSKÖLDSVIK Friis Musik, UMEÅ Musikanten, UMEÅ Ramus Musik, SKELLEFTEÅ Musikservice, PITEÅ Lasses Musik, LULEÅ Ramus Musik, LULEÅ Ramus Musik, PITEÅ Pianomagasinet i Gällivare, GÄLLIVARE Gällivare Musik, GÄLLIVARE Hagström Musik, LULEÅ Edit: Sorry, en ekaks huomannut tuota "hyviä", eli minulla ei ole hajuakaan kuinka hyviä nämä kaupat ovat. ADL Ljudin kanssa olen asioinut ja putiikin David on hyvin ammattitaitoinen ainakin mitä tulee vahvistimiin, kaiuttimiin ja elektroniikkaan. Kotisivut eivät ole hääppöset. Taitaa kolvi istua paremmin käteen kuin näppäimistö. |
kivi 04.10.2006 12:09:16 (muokattu 04.10.2006 12:12:06) | |
---|
Eikös tuo €860 -76 stratosta ole aika vähän, vaikka hartail ja refin onkin? Jos en olisi tällainen opiskelijan retku niin itse ainakin voisin tuon hinnan maksaa milloin vaan. Voi tätä vääryyttä! Ei se mitenkään erityisen vähän ole. 76 ei ollut mikään erityisen hyvä vuosi, ja vaikka CBS-stratot nyt ovat alkaneet kiinnostaa, niin vielä kaksi vuotta sitten '76 hardtailista 400 euroa olis ollut hyvä hinta. Nykyään voi jo 650 euroa mennä. (Tosin tää näin Gibson-miehen mielipiteenä, jolla ei henkilökohtaisia syvempiä fiilareita stratoja kohtaan ole.) Refinishaus ei sinänsä laske hintaa jos se on hyvin tehty. |
Härski 04.10.2006 12:16:44 | |
---|
Eipä tuolla ollu oikee mittää. |
Ocku 15.10.2006 13:09:18 (muokattu 15.10.2006 13:42:29) | |
---|
Lehnertin Sunbeamista voisit ottaa muutaman tarkemman valokuvan ja laittaa jakoon (siis jos digikamera on tulossa mukaan Tukholmaan). Lehnertin sivuilla ei oikein kunnollisia kuvia ole tarjolla ja kuitenkin ihan mielenkiintoisen oloinen peli tuo Sunbeam saattaisi olla jos vaikka vahvistinta innostuisi vaihtamaan... Eiköhän tuo onnistu. Onko toiveita tietyistä kuvakulmista tai detaljeista? PS: Yksi tilaus on jo mukana, toiseen käteen mahtuu vielä yksi vempain. |
Mursuviiksi 15.10.2006 21:18:49 | |
---|
Eiköhän tuo onnistu. Onko toiveita tietyistä kuvakulmista tai detaljeista? No lähinnä jos saisi kunnon kuvat edestä ja takaa niin, että paneelien teksteistä saa selvää niin pystyy helpommin tutustumaan vahvistimen toimintoihin ja hahmottamaan Lehnertin sivuilla tekstimuodossa olevat speksit. Kuvat vahvistimen sisäkalustosta tietysti plussaa mutta ei todellakaan tarvitse alkaa purkamaan laitetta puodissa :) I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in.
- Mitch Hedberg (R.I.P.) |
TheLemon 15.10.2006 21:29:57 | |
---|
Tossa ylempänä kysyttiin liikkeitä ruotsinmaalta, mutta mitkä on parhaat musaliikkeet tukohlman keskustassa, kun olen sinne tässä ensiviikolla menossa..? "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
Wahi 15.10.2006 21:44:50 (muokattu 15.10.2006 21:45:05) | |
---|
|