Aihe: Tokai AST-50 kitarat
1
Sukkis
26.08.2006 12:40:38
heipä hei

Strato metsästys jatkukoon, eli onko ihmisillä kokemuksia tuosta kyseisestä mallista? Näyttää olevan musamaailmassa myynnissä suhteellisen edulliseen hintaan. Rakenteellisesti ei näytä juuri Fenderin halvempiin stratoihin olevan eroja.
Minkälainen on soundimaailma ? Ehkäpä täytyy mennä testamaa jokunen kaunis päivä..miksei tietysti sateellakin.. Kertokaa ihmiset kokemuksia
kiitos kaikille vastanneille!
Tuomase
26.08.2006 13:01:11
Tässä threadissa on ainakin neljä tai viisi erittäin tyytyväistä käyttäjää. Kannattaa muutenkin lukaista tuo läpi, jos kiinnostaa erot Fender/Tokai-akselilla.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=15&t=130673&co=30&
Illu
27.08.2006 14:06:34
heipä hei

Strato metsästys jatkukoon, eli onko ihmisillä kokemuksia tuosta kyseisestä mallista? Näyttää olevan musamaailmassa myynnissä suhteellisen edulliseen hintaan. Rakenteellisesti ei näytä juuri Fenderin halvempiin stratoihin olevan eroja.

Vuoden päivät ko. kepin omistin ja se oli kaikinpuolin ok peli. Perinteinen rakenne hyvässä ja pahassa, eli kaularaudan säätö rungon pästä ja bodyssa paikat kolmelle singecoilille, ts. ei mitään "uima-allasta" tai humppari koloa. Kaikki kolot jyrsitty erittäin siististi ja viimeistelykin virheetön. Tallassa kunnon iso blokki ja muutenki ok raudat.

Minkälainen on soundimaailma ? Ehkäpä täytyy mennä testamaa jokunen kaunis päivä..miksei tietysti sateellakin.. Kertokaa ihmiset kokemuksia
kiitos kaikille vastanneille!

Eipä siinä mitään mullistavaa, ihan ok perus stratohan se. Otelaudan radius vaan ei oikein minun käteeni sopinut, litteämpään kun tottunut olen.
Pluto
27.08.2006 14:31:43
Ostin vuosi sitten AST-50 WG:n, eli se on joku spesiaali SRV-malli. Tosin se on minulle aivan sama, kunhan soitin sopii omaan kouraani.

Ja sopiihan se. Itse tykkäsin noista japsi-Tokaista enemmän kuin saman hintaluokan Fendereistä, mukaanlukien Highway Ykköset. Jotenkin noissa Tokaissa oli tuntuma heti kohdallaan. Mutta parasta lienee, että tarkistat asian itse.

Soundi on Tokain mikeillä ihan hyvä, mutta silti aion hommata Kinmanin mikit heti kun budjetti sallii. Akustisesti AST-50 soi nätisti, mutta sähköinen soundi ei orkkismikeistä johtuen ole vielä aivan täydellinen (mihin pyritään). Mutta vanhoilla mikeilläkin tuo kuulostaa kyllä hyvältä ja soundit ovat täysin käyttökelpoisia.

Niin ja ero "perus" AST-50:n ja WG:n välillä ei ole järin suuri, itse asiassa päädyin tuohon WG-malliin siksi, että sen sai vuosi sitten normaalin hintaan. Tosin täytyy sanoa, että WG kyllä myös tuntui minusta hitusen paremmalta soittaa.
Dillon, you son of a bitch!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)