Aihe: Fender California Beach strat 62
1
jarkki
22.08.2006 20:25:38
Hei ! Olisiko kellään tarkempaa tietoa/käyttökokemuksia tästä stratosta ? http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171027.html
Nätähän tehtiin vain Saksalaisille markkinoille ?? vai ..
HBM
23.08.2006 09:26:24
Noista oli joskus ainakin vuosi sitten juttua www.fenderforum.com :issa.

Tarkkaan en enää muista mitä siellä sanottiin, mutta muistini mukaan noita tehtiin Fenderin Custom Shopissa Euroopan markkinoille rajoitettu määrä. Pro Centerissäkin oli noita California Beach -malleja ainakin yksi Strato ja yksi Tele myynnissä.

Tarkempia speksejä ei muistaakseni tuolla mainittu, mutta väriensä puolesta nuo ainakin poikkesivat Custom Shopin perus "Time Machine"-sarjasta.
jarkki
23.08.2006 09:54:02
Ok. Kiitos tiedoista .... käyn foorumilla katsomassa mitä siellä ko.soittimesta sanotaan. Just toi fasun kitara kiinnostaa ... vähän oudon värinen mutta muutoin speksit meikäläiselle aika kohdillaan. Toihan on roikkunut fasulla jo jonkin aikaa ehkä just värinsä ja hintansa takia ? ... noh jos hinta vähän muuttuis ... kun väri ei voi :)
HBM
23.08.2006 16:35:18
jarkki
23.08.2006 17:06:12
Joo kiitti linkeistä ! Kävin tänään "poistamassa" sen fasulta ja hyvältähän toi saundaa. Suht' paksu kaula sopii hyvin meikäläiselle vaikka ei niin pitkät sormet olekaan. Mikeissä mukavasti "räyhää" ... mun mielestä enemmän kuin texas speciaaleissa ... oisko nää 50's fatit ... en tiedä. Tää on vuodelta 2004 numerolla 95, radius 9,5 ja medium jumbo nauhat. Tuntuu tähänastisista custom shop fenkuista parhaalta joita olen omistanut/testannut ainakin näin pikatestin perusteella ! Saa nähdä sitten myöhemmin :-)
HBM
23.08.2006 22:47:35
Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta!

Speksien perusteella kuulostaa erinomaiselta ostokselta. Tuossa on korjattu juuri nuo mielestäni vintage-Stratojen suurimmat puutteet kuten tuo otelaudan radius ja isommat nauhat. Muutoin kitara näyttää vintage-henkiseltä niinkuin pitääkin.
niskel
24.08.2006 10:46:41
Hei ! Olisiko kellään tarkempaa tietoa/käyttökokemuksia tästä stratosta ? http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171027.html
Nätähän tehtiin vain Saksalaisille markkinoille ?? vai ..

Minulla oli pari kuukautta lainassa juuri kuvan mukainen ja värinen Strato. Saksasta oli sekin löytänyt tiensä Suomeen. Varsin mukavan tuntuinen soitin. Kaula on reilusti tuhdimpi kuin omassa kitarassa, ja se sopikin käteeni huomattavasti paremmin. Soundi oli hyvä, mitään vikaa en oikeastaan siitä keksinyt. Kielet vain olivat siinä käyttööni liian ohkaiset ja g-kieli oli punomaton, joten vaikeutti soittoa omista tottumuksistani johtuen.
"Solid-state - a component that has been specifically designed to make a guitar amplifier sound bad..." - Randall Aiken
Mase
24.08.2006 11:26:42
Joo kiitti linkeistä ! Kävin tänään "poistamassa" sen fasulta ja hyvältähän toi saundaa. Suht' paksu kaula sopii hyvin meikäläiselle vaikka ei niin pitkät sormet olekaan. Mikeissä mukavasti "räyhää" ... mun mielestä enemmän kuin texas speciaaleissa ... oisko nää 50's fatit ... en tiedä. Tää on vuodelta 2004 numerolla 95, radius 9,5 ja medium jumbo nauhat. Tuntuu tähänastisista custom shop fenkuista parhaalta joita olen omistanut/testannut ainakin näin pikatestin perusteella ! Saa nähdä sitten myöhemmin :-)

Onnea myöskin perheenlisäyksen johdosta ja nuo mikit näyttäisi ainakin tämän ( http://www.fender.de/hot_&_limited.htm ) sivun mukaan olevan juurikin veikkaamasi 50's fatit...
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
Dunga
30.08.2006 09:34:34

Näköjään meni jo myyntiin? :D
Paskallakin on tekijänsä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)