cman 03.07.2006 13:00:43 | |
---|
Terve! Ajattelin tässä aloitella vähän soittelemaan omaksi huvikseni ja tykästyin tuollaiseen perus Ibaneziin. Vaikutta hyvältä kepiltä. Nyt kuitenkin tarjotaan kahta eri efektiboxia (?), eli tuota Behringen V-AMP 2, jota olen joskus koittanut, ja hyväksi todennut. Mutta myös Digitechin RP80. Digitechin laitteista olen hyvää kuullut, mutta vähän tuo V-AMP 2 kuitenkin houkuttaisi. Olisiko jollain näistä mielipiteitä. Jomman kumman jokatapauksessa ajattelin. Kiitos. |
joukov 03.07.2006 13:15:21 | |
---|
Tee haku niin löydät paljon mielipiteitä. |
Krice 03.07.2006 15:16:04 | |
---|
Perussääntö on se, että kaikki on parempia kuin V-Amp2, paitsi Zoom505, joka on huonoin. |
superfly 03.07.2006 15:41:11 | |
---|
Perussääntö on se, että kaikki on parempia kuin V-Amp2, paitsi Zoom505, joka on huonoin. Tämä Kricen trollailu ei oikein jaksa edes enää naurattaa. V-Ampista ei ole mahdollista saada siedettävää saundia jonkun Behringerin kitaravahvistimen läpi soitettuna ja sitten jos puikoissa on vielä mies joka ei osaa säätää sitä .... Ai niin joo, se tais olla vielä liian hidaskin sulle tuo :) Voi rissus mitä kansaa... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
rakula 03.07.2006 16:50:42 | |
---|
tulee mieleen born to shred. "This amp is too slow for me, i cant play fast." Ei voi lähtee jos on tullu |
miredritr 03.07.2006 17:03:54 | |
---|
Tämä Kricen trollailu ei oikein jaksa edes enää naurattaa. V-Ampista ei ole mahdollista saada siedettävää saundia jonkun Behringerin kitaravahvistimen läpi soitettuna ja sitten jos puikoissa on vielä mies joka ei osaa säätää sitä .... Ai niin joo, se tais olla vielä liian hidaskin sulle tuo :) Voi rissus mitä kansaa... Kyllä tuossa V-amp kakkosessa on ihan korvin kuultava viive, joka ärsyttää jos siihen rupeaa kiinnittämään huomiota. Ei edes tarvitse olla Tolkki että huomaa perus ränttänttänttä komppauksen tulevan hieman jäljessä kun sen soittaa v-ampin kautta. |
Krice 03.07.2006 17:44:18 | |
---|
Kyllä tuossa V-amp kakkosessa on ihan korvin kuultava viive, joka ärsyttää jos siihen rupeaa kiinnittämään huomiota. En edes puhunut viiveestä, vaan enemmänkin soundeista. Muovisia, ohuita. Säröt on onnettomia ja mukana on paljon turhia vintage-mallinnuksia, jotka ei ikinä pääse lähellekään oikeaa soundia. Behringer ei vain osaa tehdä soittajille järkeviä ratkaisuja, koska ne on täysiä insinöörejä siellä päässä. Manuaaleissakin on omituisia insinööritermejä. Minulla on myös Behkun Blue Devil, jonka särökanava on todella omituinen vitsi. Täysin käyttökelvotonta suhinaa, josta ei tiedä että mitä Behkun insinööreillä oikein liikkui mielessä kun ne tekivät sen. |
superfly 03.07.2006 20:55:47 (muokattu 03.07.2006 20:57:40) | |
---|
Minkäs ihmeen takia sinä Krice hankit Behringerin vehkeitä jos ne kuulostaa ihan huonolta sun korvaan? Lisättäköön nyt vielä että ei nuo V-Ampin soundit munkaan korvaa miellytä lainkaan, ovat ne kuitenkin kotisoitteluun ihan riittävviä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
sieniesko 03.07.2006 21:19:33 | |
---|
Mites ton podII:n ja Vampin soundit eroo toisistaan ? Lähinnä kysyn ihmisiltä,jotka ovat kokeilleet kumpaakin. Itselläni V-amp II ja pikku hiljaa olen ruvennut tutustumaan sen ominaisuuksiin. Laite vaatii selvästi hieman syventymistä sen ominaisuuksiin,jotta siitä saa hyviä soundeja,mutta tähän astisiin kokeiluihin olen ollu ihan tyytyväinen. Ja vielä lisäyksenä niin kyseessähän on todella edullinen peli (itse maksoin käytettynä 75e), joten eihän siitä liikaa pidä olettakkaan,mutta nimenomaan kotisoitteluun kokisin laitteen olevan tarkoitettukkin. |
Marsumies 03.07.2006 22:10:53 | |
---|
Musaliikkeessä suoritetun testin perusteella v-amp 2 vaikutti hintaansa nähden hyvältä laitokselta. Vahvistinmallinnoksista suurin osa on tietenkin kakkaa niin kuin tämän tyyppisissä vermeissä yleensä, mutta kyllä sieltä minun korviini sopiva särö ja puhdas löytyi ilman isompia veivailuja. Bändimme toinen kitaristi veivasi jonkin aikaa tuommoisen rp80:n kanssa ja kyllä siitäkin periaatteessa toimivaa saundia sai, kunhan unohti suosiolla kaikki efektit ja muut väpättimet. Helvetinmoinen ruuvattava tuo digitechin loota kyllä on, suunnittelussa on nähty huomattavasti vaivaa käyttömukavuuden tuhoamiseksi. Niinpä jos digitechin lootat kiinnostaa suosittelen suosiolla katselemaan isommalla mallinumerolla varustettuja purkkeja, hintaero ei ole suuren suuri, säästettyjen hermojen määrä on rajaton. (Itselläni kotosalla rp200). Noista kahdesta jos valita pitäisi, ottaisin behkun, mielestäni parempien saundien ja käyttömukavuuden vuoksi. Yhdelläkään mallintavalla en muuten ole havainnut minkäänlaista häiritsevää viivettä, olen varmaan liian hidas. Mielestäni tällaisten satkun mallintavien paikka on kotitreenauksessa ja siihen molemmat sopii varmasti hyvin. |
cman 03.07.2006 23:02:45 | |
---|
Noh, kävin kuitenkin tuon V-AMPin ostamassa. Olisi varman ihan pätevä vehje, mutta olivat sitten unohtaneet paketista VIRTAJOHDON! Onneksi ei paljon himottanut koittaa uutta keppiä ja ko. laitetta. Että kiitos vain. Menee tietenkin viikko, kun tilaavat uuden :( |
superfly 03.07.2006 23:03:53 | |
---|
Noh, kävin kuitenkin tuon V-AMPin ostamassa. Olisi varman ihan pätevä vehje, mutta olivat sitten unohtaneet paketista VIRTAJOHDON! Onneksi ei paljon himottanut koittaa uutta keppiä ja ko. laitetta. Että kiitos vain. Menee tietenkin viikko, kun tilaavat uuden :( Ostitko uutena V-Ampin ilman virtajohtoa? Kyllä se mukaan pitäisi aina tulla paketissa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
cman 03.07.2006 23:06:01 | |
---|
No niin minunkin mielestäni pitäisi. Tässä paketissa ainoat johdot olivat pedaalista vamppiin, sekä skeban ja vampin välinen johto. Meinaa kyllä vähän harmittaa. Näitäkin pakkauksia varmaan 1:100000 |
Krice 04.07.2006 00:02:25 | |
---|
Minkäs ihmeen takia sinä Krice hankit Behringerin vehkeitä jos ne kuulostaa ihan huonolta sun korvaan? Ei minulla olekaan kuin Blue Devil ja V-Amp2. Molemmat vaikuttivat tilaushetkellä ihan järkeviltä ostoksilta. Enhän minä päässyt missään testaamaan noita. V-Amp2 varsinkin oli sellainen mikä olisi saanut jäädä ostamatta. Muistan varmaan lopun elämäni sen kun kokeilin sitä ensimmäisen kerran... mikä järkytys... |