Aihe: Minivahvistimet MS-2/MS-4
1
zentinel
02.07.2006 16:07:56
Tuollaisia huvittaisi ostaa ja nyt mietinkin että kumpaan rahani sijoittaisin? Onko kellään kokemuksia ko. malleista?
kivi
02.07.2006 16:28:11
Tuollaisia huvittaisi ostaa ja nyt mietinkin että kumpaan rahani sijoittaisin? Onko kellään kokemuksia ko. malleista?

Eihän noita microStackeja voi oikeasti arvostella tai verrata, kyseessä on kivat sisustuselementit ja soundista viis. Oikeasti hyväsoundisia tuon kokoluokan vahvistimia ovat vanhat kunnon Pignose ja Eko-Polyphemus joissa on isommat elementitkin.

Siltikin, mulla on se tuplastäkin näköinen MicroStack, käytän sitä joskus äänityksissä kitaristin omana "tarkkaamovahvistimena" ja tuomassa feedbackia - oikea soundi otetaan sitten toisessa huoneessa pauhaavista oikeista aikuistenvahvistimista. Mutta olen mä kotona demoja tehdessä mikittänyt MicroStackinkin (sitä neljä kertaa kalliimmalla mikillä:-) ja kyllä sen kitaraksi tunnisti.

Toimivia leluja. Ei enempää.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Johnny99
02.07.2006 20:50:49
Osta se kumman kaupasta löydät ja kumpi miellyttää silmää.
Elämän ohje: "Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)