Aihe: Made in Japan -Strato
1
fLeeb
22.06.2006 02:48:38
Howdy!

Sori jos tästä on aiemminkin jauhettu, en ainakaan pikaisella haulla löytänyt tarvitsemaani tietoa.

Elikkä, mulla ois tollanen Japanissa valmistettu Fenderin strato, loimuvaahterakansi ja ruusupuuotelauta, sunburst (n. vm 91-93?). Kunto aika priima. En oo kitaraa enää pahemmin pitkään aikaan soitellu ja strato onkin keräillyt pölyä käyttämättömänä..

Nyt sitten sattu puolivahingossa potentiaalinen ostaja kohdalle eikä mulla oo mitään hajua hintapyynnöstä. Oonko noi japanin stratot yleisesti arvostettuja vermeitä vai ihan ritsoja :)? Auttakee ihmiset..
Crossroad
22.06.2006 07:24:33
Howdy!

Sori jos tästä on aiemminkin jauhettu, en ainakaan pikaisella haulla löytänyt tarvitsemaani tietoa.

Elikkä, mulla ois tollanen Japanissa valmistettu Fenderin strato, loimuvaahterakansi ja ruusupuuotelauta, sunburst (n. vm 91-93?). Kunto aika priima. En oo kitaraa enää pahemmin pitkään aikaan soitellu ja strato onkin keräillyt pölyä käyttämättömänä..

Nyt sitten sattu puolivahingossa potentiaalinen ostaja kohdalle eikä mulla oo mitään hajua hintapyynnöstä. Oonko noi japanin stratot yleisesti arvostettuja vermeitä vai ihan ritsoja :)? Auttakee ihmiset..

eli kyseessä lienee fotoflame strato,eli se ei varsinaisesti loimuvaahteraa ole.kyllä nuo ihan laatupelejä on,mutta jos muistan oikein niin mikit olivat noissa keraamiset.hinta lienee jossain 400-600€ välillä?
lukeman
22.06.2006 07:45:30 (muokattu 22.06.2006 11:14:14)
Kyseessä lienee foto flame strato jolloin tuo loimuvaahterakansi ei ole aitoa loimuvaahteraa. Kyllähän nuo japsi-fenkut on hyviä kitaroita. Riippuen kitaran kokonaiskunnosta hinta lienee korkeintaan luokkaa 400-500 euroa.

Edit. myöhästyin. :)
Jani The Rock
22.06.2006 10:15:20

Helvetin hyviä kitaroita ja vaikka loimukansi onkin fuulaa, niin mun mielestä hiton hyvän näkösiäkin. Hinta riippuu kunnosta, nauhathan noissa on yleensä helkkarin pehmeää materiaalia joten kuluvat äkkiä kuopalle. Priimakuntosesta voi just ton 500 saada.
The road never ends for me, kid.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)