Aihe: Pientä putkicomboa Marshallia tuplaamaan ja kotiin?
1
Fortune
16.06.2006 20:08:43
Haussa olisi JCM-800:sen kaveriksi rinnakkain ajettavaksi jokin pieni putkicombo tyyliin Fender Pro/Blues Junior. Sellainen, jonka saa kohtuuvolalla kyykkyyn ja joka toisi tarpeen tullen yhden kitaran rokkimetelibändissä sitä tarvittavaa lisämöykkää A/B/Y-boksin avulla.

Nuo Fenkut on joskus testailtu ja sopiviksi käyttötarkoitukseen havaittu, mutta onkos näitä muitakin? Merkkivehkeitä tai harvinaisempia. Budjetti 300 euron hujakoilla, siihen näyttää Blues Junioreita käytettynä löytyvänkin.
Look behind you, a three-necked guitar!
Les Fender
16.06.2006 20:39:43
Marshall Dsl-201/401, noita pyörii myös 300-400e hintaan.
"Living is easy with eyes closed!"
superfly
16.06.2006 21:17:26
Ainakin mulle Blues Junior oli liian äänekäs kotikäyttöön. Volumepotikka on taas jostain syystä sellainen että pikkusenkin hipaisee siitä nollasta ylös niin äänentaso on ihan tolkuton. Muutenkaan se saundi ei auennut lainkaan kotisoittovolumella. Voi johtua tietty elementistäkin hieman tämä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Fortune
17.06.2006 14:49:15
Marshall Dsl-201/401, noita pyörii myös 300-400e hintaan.

Äh, ei Marshallia, sellainen on jo.
Fortune
17.06.2006 14:49:56
Ainakin mulle Blues Junior oli liian äänekäs kotikäyttöön. Volumepotikka on taas jostain syystä sellainen että pikkusenkin hipaisee siitä nollasta ylös niin äänentaso on ihan tolkuton. Muutenkaan se saundi ei auennut lainkaan kotisoittovolumella. Voi johtua tietty elementistäkin hieman tämä.

Ei ole vakava puute tämä, treeniksellä tuota enimmäkseen tulisikin luukutettua. Ja kämpilläkin voi mekastaa, on sellainen talo että minun aiheuttamani meteli on vähimmästä päästä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)