(Kiroilua aikaisemman pitkän tekstin pois pyyhkiytymisestä, uusi yritys) Eli asia koskisi sopivaa vahvistinta. Tiivistän aiempaa tekstiäni tähän, koska kärsivällisyys ei riitä sen uudestaan kirjoittamiseen. Mihin käyttöön? : Treenikämpälle ja keikoille. Kitarat? : Fender Telecaster Deluxe ja Tokai ALS-48 Efektejä? : Distortion/Overdrive, Delay, Wahwah (harevmmin myös flanger, chorus, tremolo) Millaiseen soittoon? : Indie rockia ja new-wave tyylistä. (Vaikuttajia Joy Division, Interpol, The Smiths, Placebo, Editors, Nick Cave, Morrissey, The Cure, Franz Ferdinand and so on) Hinta haarukka? : Ei varsinaisesti ole. Tilanteen mukaan. Ainaisen paskoilla lainavahvareilla soittelun jälkeen haaveeksi on noussut Fenderin '65 Twin Reverb, mutta onkohan tuossa kaikin puolin liikaa tehoja? Fender Hot Rod'istakin hyvää on kuultu, mutta näistä ja kaikista muistakin sopivista olisi kiva kuulla vielä lisää tietoa ja arvosteluja/vertailuja. Mitä ilmeisemmin päädyn ostamaan mielelläni putkivahvistimen sen saundin takia. Mielestäni on turhaa ostaa sellaista mitä ei halua vain sen takia että voisi joskus myöhemmin vielä lisää kehittyessään ostaa sen mitä alun alkaenkin halusi. Mutta, koska todellakin olen hyvin vähän itse ollut päätösvastuussa vahvistimista joilla olen soittanut, tarvitsen nyt apuanne ja tietämystänne. Kiitän! |