Ape Escape88 08.06.2006 17:59:32 | |
---|
Kellään kokemuksia kyseisestä muljuttimesta? Käsittääkseni aika uusi lisäys EHX:n Big Muff perheeseen, joko jokku on kerenny luukuttaa tuon kanssa hyvän tovin että voi heittää siitä hyvää tahi pahaa kommenttia? Mua kiinnnostas ostaa tommonen ku Boss BD-2:lla en oikein saanu niin tuhnusia Fuzz pörinöitä ku toivoin ( muutenki paskat kitaravermeet, ei senkään takia saa ikinä mieleistä saundia :) Kiitoksia kommenteista! |
p130 08.06.2006 18:24:21 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Andy J. 08.06.2006 18:25:18 | |
---|
Ei (vielä!) omia kokemuksia, mutta siot pojat ovat kertoneet, että onpi soundiltaan identtinen normaalin Big Muffin kanssa, muistuttaen hieman enemmän venäläistä kuin jenkki-reissueta... (joka ikinen muffi, jota olen kokeillut, on kyllä kuulostanut erilaiselta...) |
Megas 08.06.2006 19:33:54 | |
---|
Löytyy. Verrokkina myös USA-Big Muff ja aiemmin venakko. Pelkästään hyvää sanottavaa, kannattaa käydä kuuntelemassa EHX:n sivuilta näytteet jotka ovat yllättävän todenmukaisia. Tästä lähtee nimen omaan sitä Muff -pörinää johon itse ainakin olen kovin mieltynyt. Sen verta huomautettavaa että toimii yksikelaisilla mikeillä paremmin (riippuu tietysti niistä mikeistä, joo joo), ainakin allekirjoittaneen kohdalla humppareilla lyö hieman soundia tukkoon. |
ministeri 14.06.2006 20:40:05 | |
---|
Löytyy. Verrokkina myös USA-Big Muff ja aiemmin venakko. Pelkästään hyvää sanottavaa, kannattaa käydä kuuntelemassa EHX:n sivuilta näytteet jotka ovat yllättävän todenmukaisia. Tästä lähtee nimen omaan sitä Muff -pörinää johon itse ainakin olen kovin mieltynyt. Sen verta huomautettavaa että toimii yksikelaisilla mikeillä paremmin (riippuu tietysti niistä mikeistä, joo joo), ainakin allekirjoittaneen kohdalla humppareilla lyö hieman soundia tukkoon. Onko toi soundin tukkeutuminen sun mielestä nimenomaan ton pienen muffin ominaisuus? pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
Megas 15.06.2006 16:30:47 | |
---|
Onko toi soundin tukkeutuminen sun mielestä nimenomaan ton pienen muffin ominaisuus? Enimmäkseen joo. Auttaa kun varoo sen sustain -namiskan kanssa, se vaan on niin kivaa vääntää täysille. |
ministeri 15.06.2006 22:27:41 | |
---|
Enimmäkseen joo. Auttaa kun varoo sen sustain -namiskan kanssa, se vaan on niin kivaa vääntää täysille. Itse ensi kuussa ostamassa muffia ja juuri tää little ja venäjämalli on harkinnassa. ton tiedon takia ehkä voisin venäjään taipua. mulla molemmat kitarat humppareilla... pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |