Aihe: Paypal ja Quasi-Cash
1
Prefect
26.05.2006 15:03:19
Enpä haulla löytäny apua seuraavanlaiseen ongelmaan, joten päätin kysyä apua M-netin asiantuntijaraadilta. Eli olen maksamassa Paypalin kautta yksityishenkilölle, joka pyytää minua käyttämään Quasi-Cash maksumuotoa, joka on kuulemma myyjän kannalta turvallisempi..Olin selvittelevinäni Paypalin sivuilta, että tällöin tililtäni veloitetaan jonkinlainen ennakkomaksu tms., jolla varmisteteaan rahojen perillemeno..Tästä aiheutuvat lisäkulut riippuvat ilmeisesti pankistani, mutta pankissa asiasta ei osattu neuvoa. Joten, olisin kiitollinen jos joku täällä osaisi kertoa kyseisestä maksutavasta, ja kenties osaisi arvioida tulevien kulujen suuruutta..
svilo
26.05.2006 18:48:53
Enpä haulla löytäny apua seuraavanlaiseen ongelmaan, joten päätin kysyä apua M-netin asiantuntijaraadilta. Eli olen maksamassa Paypalin kautta yksityishenkilölle, joka pyytää minua käyttämään Quasi-Cash maksumuotoa, joka on kuulemma myyjän kannalta turvallisempi..Olin selvittelevinäni Paypalin sivuilta, että tällöin tililtäni veloitetaan jonkinlainen ennakkomaksu tms., jolla varmisteteaan rahojen perillemeno..Tästä aiheutuvat lisäkulut riippuvat ilmeisesti pankistani, mutta pankissa asiasta ei osattu neuvoa. Joten, olisin kiitollinen jos joku täällä osaisi kertoa kyseisestä maksutavasta, ja kenties osaisi arvioida tulevien kulujen suuruutta..

Eipä ole tullut minulla vastaan moista, pikaisella haulla kyllä löysin että Quasi-Cash:ä käyttämällä kulut ovat suuremmat, ja vaikeampi periä takaisin jos on "fraud"

/sv
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
Dr. Muff
26.05.2006 23:24:19
Onko sulla ns. verified address vai mikäs se nyt oli kun makso vitosen ja ilmoitti osoitteensa? Semmosen jotkut myyjät haluavat. Sen voi vielä ottaa kun sen vitosen saa takasin seuraavalla ostokerralla. Mutta kaikki ylimääräinen on vähän niin ja näin.Ei sullakaan mitään takeita ole että myyjä lähettää lupaamansa tavaran. Pitääkö sun sitten mennä takaperin siltaan ja kaksinkerroin umpisolmuun? Ei munsta :)
I read the internet, I know what's going on. - Axl
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)