Aihe: Fender 57/62 mikit stratoon
1
jomppu
08.04.2006 12:16:36
Olen ajatellut vaihtaa stratooni toiset mikit ja nuo 57/62 kiinnostaisivat. Stratolla tulee soiteltua lähinnä keveympää musiikkia, niin olisivatko nuo siihen sopivat mikit? Ja mikä olisi mielestänne sopiva hinta jos käytetyille 57/62 mikeille?
"siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
niskel
08.04.2006 15:48:46
Olen ajatellut vaihtaa stratooni toiset mikit ja nuo 57/62 kiinnostaisivat. Stratolla tulee soiteltua lähinnä keveympää musiikkia, niin olisivatko nuo siihen sopivat mikit? Ja mikä olisi mielestänne sopiva hinta jos käytetyille 57/62 mikeille?

Thomannilta ne irtoaa 168+20e pk, joten itse maksaisin varmaan käytetyistä korkeintaan 130-140e. Eihän mikit käytössä kulu, mutta käytetty on aina käytetty. Kyseisiä mikkejä on sitä paitsi sen verran helppo löytää, ettei niistä voi mielestäni periä uuden hintaa.

Soundista en sano mitään, mutta varmaan ihan hyvät ovat, ainakin jos ovat yhtään Custom shop 69:n kaltaiset.
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
Mule
08.04.2006 15:53:53

Kun etsin Stratoa itselleni niin ajattelin heti vaihtavani Fralinit alle. Omassa Stratossa sitten olikin nuo 57/62set ja jäi mikkikaupat tekemättä, on ne niin hyvät!
äh.
Imper
08.04.2006 16:37:16

Minulla on tosiaan nuo nyt Stratossa ja kevyeen musiikkiin toimivat hiton hyvin. Rankempi rokkenrolli niiltä ei sitten enää taitukaan yhtä hyvin, mutta eipä niitä siihen ole oikein tarkoitettukaan.

Itse vaihdan Lindy Fralin Vintage Hoteihin, mutta kattoo nyt onko ne yhtään se paremmat!:)

Minulta tosiaan saa nuo mikit sitten jos Fralinit on enempi minun mieleen.
Everyone is a per-son
Kuha
08.04.2006 17:11:32

Mä laitoin stratoon Lollarin Specialit. Odotin, että ovat hyvät, mutta nehän on loistavat. Vähän enemmän keskialuetta ja hönkää kuin vintagemikeissä, muttei mitkään Texas Specialit.
Muistakaa venytellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)