mungiisi 30.03.2006 22:01:06 | |
---|
|
Torniojaws 30.03.2006 22:27:09 (muokattu 30.03.2006 22:30:53) | |
---|
Aika mielenkiintoinen idea tehdä puhdas särövahvistin, jossa on neljä erilaista särötyyppiä. Olisihan se aika peli jossa yhdistetään särökanavat Peavey 5150:sta, Engl Savage 120:sta, Laney VH100R:stä ja Mesa/Boogie Dual Rectifieristä ;o Tuosta muuten tulee kolme eri mallia: 50W, 100W ja 150W. |
LaXu 30.03.2006 22:39:00 (muokattu 30.03.2006 22:40:13) | |
---|
Aika mielenkiintoinen idea tehdä puhdas särövahvistin, jossa on neljä erilaista särötyyppiä. Ei vaan vahvistin, jossa on neljä erilaisella soundilla varustettua kanavaa. Kyllä tuosta puhtaitakin pitäisi saada. http://rocksolidamps.com/PDF/Invader_Flyer_A4_V3.pdf |
LO 30.03.2006 22:39:10 (muokattu 30.03.2006 22:49:35) | |
---|
"Most flexibility and control for any given playing situation." - Sanoo herrat vahvarista jossa on neljä särökanavaa eikä yhtään puhdasta:) Edit: Ei vaan vahvistin, jossa on neljä erilaisella soundilla varustettua kanavaa. Kyllä tuosta puhtaitakin pitäisi saada. http://rocksolidamps.com/PDF/Invader_Flyer_A4_V3.pdf Ai, okei. Mutta mihin hemmettiin kukaan tarvii 150 wattia tehoa?!? 50 watillakin saa jo sen verran headroomia, ettei päätettä saa murolle millään. Ei ainakaan ennen kun miksaaja ottaa lopputilin... |
Antti1 30.03.2006 22:40:34 | |
---|
Vielä kun saisi noi kaikki eri kanavat soimaan samaan aikaan. Siinä se ois mun vahvistin, josta yhdestä kanavasta tulis löysä mattosärö, toisesta räiskyvää ylämiddlerähinää, kolmannesta sellanen pärisevä keskiäänirutina ja neljännestä kirkasta puhdasta hieman sekaan. The soundi! Ei vaan, vaikuttaa aika kalliilta peliltä? The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
Spasi 30.03.2006 22:47:52 | |
---|
Channel 1: Silken clean to crispy crunch. Olis kiva kuulla sampleja tästä, varsinkin kiinnostaa se 50W versio. |
kimurantti1 30.03.2006 22:56:24 (muokattu 30.03.2006 22:58:33) | |
---|
Heh, manuaalia odotellessa. Yleensä en Engleistä oo tykännyt, mutta ihan mielenkiintoinen vempain. Niin kun LO sanoi, "mihin kukaan tarvii 150 wattia tehoa ?!?" Sieltähän pitäis löytyä silloin kuusi EL34:sta päätteestä. Kun kerran ovat Englillä tehneet tollasen monsterin, niin olisivat voineet samaan syssyyn tunkea päätteeseen vaikka paria erilaisia putkia. Sama konsepti siis kun Mesan Road Kingissa. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
LO 30.03.2006 23:14:21 | |
---|
Vielä kun saisi noi kaikki eri kanavat soimaan samaan aikaan. Siinä se ois mun vahvistin, josta yhdestä kanavasta tulis löysä mattosärö, toisesta räiskyvää ylämiddlerähinää, kolmannesta sellanen pärisevä keskiäänirutina ja neljännestä kirkasta puhdasta hieman sekaan. The soundi! Ja samalla täytetään koko ääniskaala ja vaikka kitaran laittaisi kuinka hiljaiselle niin muut soittimet jäisi alle:) |
Antti1 30.03.2006 23:23:58 | |
---|
Hei! Mä oon kitaristi ja soitan kitaraa. Tarviiko sitä yhtään mitään muuta olla olemassa? Jos perhanan pianisti voi soitella yksinään koko perhanan skaalalta, niin miksen mä kans? :) The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
LO 30.03.2006 23:26:36 | |
---|
Hei! Mä oon kitaristi ja soitan kitaraa. Tarviiko sitä yhtään mitään muuta olla olemassa? Jos perhanan pianisti voi soitella yksinään koko perhanan skaalalta, niin miksen mä kans? :) Ei voikaan soittaa, ainakaan meitin bändissä. Yksin kyllä, keikka yhdellä särökitaralla vois olla aika mielenkiintoinen. Kerro kun järjestät niin tuun kuuntelemaan:) |
pekurides 31.03.2006 01:01:17 | |
---|
Kyllä se 100w (tai150) saundaa ihan erilaiselta ku 50w samalla äänenvoimakkudella ja kaikki ei hae sitä säröä pääteputkilla... Onhan se selvä ettei esim. bluesmies ymmärrä hevistin vehkei eikä hevisti pysty vetää pikkucombolla kevytrosoilla:) |
Invader 31.03.2006 01:27:26 | |
---|
Nimivalinta on ainakin hyvä. Pitääköhän tuo nyt sitten hommata. Tai sitten ei.. |
Jehu 31.03.2006 01:28:18 (muokattu 31.03.2006 01:30:22) | |
---|
No huhhuh! Olipahan mielenkiintoinen uutuus. Onko mitään tietoa, milloinka tuo mahtaa tulla markkinoille ja millaisista hinnoista puhutaan? edit: Nimivalinta on ainakin hyvä. Pitääköhän tuo nyt sitten hommata. :D Bring me my kebab. |
Joees 31.03.2006 01:30:12 | |
---|
Heh, manuaalia odotellessa. Yleensä en Engleistä oo tykännyt, mutta ihan mielenkiintoinen vempain. Niin kun LO sanoi, "mihin kukaan tarvii 150 wattia tehoa ?!?" Sieltähän pitäis löytyä silloin kuusi EL34:sta päätteestä. Kun kerran ovat Englillä tehneet tollasen monsterin, niin olisivat voineet samaan syssyyn tunkea päätteeseen vaikka paria erilaisia putkia. Sama konsepti siis kun Mesan Road Kingissa. Jos olisivat laittaneet erilaisia putkia sinne niin Mesahan olis haastanu ne oikeuteen. Saatana. Niinhän ne teki Buddallekin. Pentele. Painun rauhottumaan johonkin taas. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Jormaz 31.03.2006 03:49:49 | |
---|
millaisista hinnoista puhutaan? Veikkaisin että jotakuinkin Savagen hinnoissa mennään. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
svilo 31.03.2006 07:30:29 | |
---|
Voe voe teitä, kuin pikkulapset karkkikaupassa :D /sam |
oiva tumpeloinen 31.03.2006 11:02:41 | |
---|
Veikkaisin että jotakuinkin Savagen hinnoissa mennään. Mä vähän pahoin pelkään, että ton hinta lähentelee enemmänkin Special Editionin hintaa. :( Toivossa on tietenkin hyvä elää.... |
Eschaton 31.03.2006 11:27:21 | |
---|
Toi näin kuvauksen perusteella vois olla kyl just se vahvari mulle että mielenkiinnolla odotan näytteitä ja sitä kun pääsee testaamaan tosin jos ja kun toi hinta nousee varmaan aika hemmetin korkeeks niin taitaa jäädä haaveeks:) Taitaa olla sillai passeli faffari jos soittaa monessa bändissä ettei tarvii aina säädellä soundeja jne... Some people just won´t take fuck you for an answer...it´s just a matter of bullets. |
Jehu 31.03.2006 12:18:20 | |
---|
Juu meitiäkin pelottaa et hinnassa mennään päälle parin tonnin, reilustikin. Muutoin voisin ostaakin, kun suunnitelmissa oli Fireballin vaihto Powerballiin sitten kun on massia. Bring me my kebab. |
askomiko 31.03.2006 12:56:18 (muokattu 31.03.2006 12:58:25) | |
---|
Vielä kun saisi noi kaikki eri kanavat soimaan samaan aikaan. Siinä se ois mun vahvistin, josta yhdestä kanavasta tulis löysä mattosärö, toisesta räiskyvää ylämiddlerähinää, kolmannesta sellanen pärisevä keskiäänirutina ja neljännestä kirkasta puhdasta hieman sekaan. The soundi! Muuten kyl mutta tuota ei pysty toteuttamaan niin että se tulee kiltisti ulos yhdestä kajarista. Sit kyllä tulee maailman suurin soundi kun laittaa kaikille oman 4x12":n. :) Hintaveikkaus, 2550e. Special editionin 2990:een tuossa on liian vähän painonappeja. ;) Tahdon bändiisi soittamaan.
"Mutta 99% varmuudella sanoisin että se kiinalainen kopioäimä tms. soveltuu ainoastaan kuikkaan tähdättäväksi manuaaliprojektiiliksi" |