Aihe: Tonelab SE multihärpäke
1
Topa
28.03.2006 15:14:28
Olen siirtymässä pod 2.0:sta multipurputtimeen, jossa on polkimet eli lähinnä olen lueskellut juttua Bossin GT-sarjasta, PodXT Livestä ja tuosta Tonelab SE:stä.

No, saundit ovat makuasia, mutta itse olen kallistumassa tohon Tonelabiin.

Musiikkityyli liikkuu monesti aika isolla alueella, eli tarvitsen sekä hyvät puhtaat, hyvät rokit mutta myös hyvät hevisaundit.

Lukemani perusteella Tonelabin heikkous on nuo hevit. Miten pitkälle Tonelabin omat säröt riittävät? Tarvitsisin semmoista mukavaa murinaa (Rammstain Du Hast-tyyliin), en mitään kimalaisparvea.

Pystyykö Tonelabiin lisäämään ulkoisen särölähteen vielä lisäksi? (looppi tai mitä näitä kytkentöjä nyt onkaan).

Kitarana toimii Tele, jossa EMG 81/85 setti. Tähän mennessä olen soitellut pod 2.0 :lla suoraan PA kamoihin tai sitten miedommat säröt Peavey Classic 30:stä. Nyt haluaisin siis yhden laitteen, joka tekee "kaiken".
HeavyMachinery
29.03.2006 12:58:00

Tässäpä sulle paska nauhoitus jossa on tone labbeja kaksin kappalein:

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=196800&type=hi

Nauhoitettu reeneissää suoraan linjaan. Toinen on soitettu ihan pelkällä tonelabilla ja toinen tonen labilla jossa behringerin GDI insertissä....

Itse olen kyllä saanut ihan hyvät hevitkin irti tonelabista.....
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
oiva tumpeloinen
29.03.2006 13:40:27
Jos olet tyytyväinen tuohon PODiin, niin eikö siihen joku shortboardkosenytoli voisi olla halvempi vaihtoehto?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)