Aihe: Epiphone G-310 ja kaula
1
benny
11.03.2006 09:20:58

Noniin, minulla on siis tommosta G-310:tä vastaava Epiphonen SG.
Siinä on semmoinen juttu, että kaula reagoi tosi tosi helposti pieniinki painalluksiin.

Voisikos asialle tehdä mitään? Siis jos lavasta vähä painaa sormenpäällä, niin huomaa kuinka se bendailee ;)

Tätä voi tapahtua hieman myös virittäessä. En oo ennen kyl tavannut noin herkkää yksilöä.
Ja kitara on ostettu sokkona Thomannilta ;) (haaaalpa kun oli)

Ja tokkopa pitäisi kauheasti vaikuttaa se, että kaularuuveista puuttuu yksi pitkä ruuvi, kun pistin hihnalukon tilalle ja paljo liimaa sekä tulitikkuja.

Niin ja sokko-ostokseksi tykkään tatsista saatanasti, tuo vain häiritsee koko kitarassa ihan liikaa. Mutta ei, 250e kitara on semmoinen että kun on lusikalla annettu, niin paha se on kauhalla vaatia?
shitfuck inc.
WinterMad
11.03.2006 12:00:12
Kiristele niitä muita ruuveja.
Ei olisi kannattanut täyttää sitä yhen ruuvin reikää millään: Oisit vaan laittanu hihnatapin siihen ruuvin ja levyn väliin ja kiristäny kowasti.
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!!
benny
11.03.2006 12:46:03

Ongelmahan oli se, että se alkuperäinen ruuvi oli huomattavasti paksumpi kuin mitä Schallerin antama ruuvi, eli ei mennyt siihen.

Noh, eiköhän tää tästä.

Jos ei, niin pitää vain elää asian kanssa ;)
shitfuck inc.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)