Elektroakustisen kitaran nauharautojen päiden viilaaminen. Onko aiheesta FAQa, en löytänyt yleishaulla. Kysessä on nailonkielinen uusi mikitetty kitara, jossa on otelaudan reunoissa valkoiset muovit, mutta siitä huolimatta barreotetta siirettäessä pistelee käsiin. Olen kyllä aikaisemmin tehnyt kitaroiden viilausta, mutta sopiihan sitä kysyä jos on hyviä vinnkejä. Itse tein sen "sulkafiilalla" teippaamalla viilan yhden kantin tukoon ja sitten se toinen kantti toimi viilana ja hyvä tuli. |
Elektroakustisen kitaran nauharautojen päiden viilaaminen. Onko aiheesta FAQa, en löytänyt yleishaulla. Kysessä on nailonkielinen uusi mikitetty kitara, jossa on otelaudan reunoissa valkoiset muovit, mutta siitä huolimatta barreotetta siirettäessä pistelee käsiin. Olen kyllä aikaisemmin tehnyt kitaroiden viilausta, mutta sopiihan sitä kysyä jos on hyviä vinnkejä. Itse tein sen "sulkafiilalla" teippaamalla viilan yhden kantin tukoon ja sitten se toinen kantti toimi viilana ja hyvä tuli. Jos se on kerran uusi niin mikset vie sitä takuuhuoltoon jos nauhat törröttää. Myykää mulle pink paisley tele/strato |