Flaming soul 07.02.2006 17:32:19 | |
---|
Onko mun ultra chorus rikki vai mikä, kun ei suostu pelaa patterilla?? pitääk siinä tehdä jotain muutakin, kun laittaa vaan patterin paikalleen?? verkkovirralla kyllä toimii. |
Da Make 07.02.2006 17:40:05 | |
---|
Onko mun ultra chorus rikki vai mikä, kun ei suostu pelaa patterilla?? pitääk siinä tehdä jotain muutakin, kun laittaa vaan patterin paikalleen?? verkkovirralla kyllä toimii. Kokeilithan siten että kitaraan ja vahvariin menevät piuhat ovat kytkettynä? Varmista että plugit ovat kunnolla pedaalin jackeissa (in ja output) Muussa tapauksessa: "Smile, you have been Behringered!" |
Listen 07.02.2006 17:40:23 (muokattu 07.02.2006 17:41:36) | |
---|
Mulla on sama juttu Lidlistä ostamani matkaradion kanssa... Behkun bassoetuaste-pedaali taas toimii 9 V patterilla. Verkkolaitteella en ole sitä kokeillut, kun kaikissa 9 V muuntajissani on erilainen napaisuus. Olisko siis valmistusvika, vai voiko paristojenkin kanssa olla väärä napaisuus...? I think the only thing worse than bright eyes is a bright eyes fan. |
-K- 07.02.2006 17:47:42 | |
---|
Mitenkäs siinä on erilainen napaisuus, se logo on muistaakseni eri päin vain kuin normaalisti. Mutta kun katsoo lähemmin niin keskusta on negatiivinen kuten vaikka perus iboissa. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Listen 07.02.2006 18:00:53 | |
---|
Njaa, no en ole varma johtuuko sittenkään napaisuudesta. Plus-napaisuus on merkitty bassoetuasteen kuoreen. Olisko mulla sitten päinvastainen Behku-ongelma kuin ketjun aloittajalla? I think the only thing worse than bright eyes is a bright eyes fan. |
-K- 07.02.2006 18:03:05 | |
---|
Njaa, no en ole varma johtuuko sittenkään napaisuudesta. Plus-napaisuus on merkitty bassoetuasteen kuoreen. Olisko mulla sitten päinvastainen Behku-ongelma kuin ketjun aloittajalla? Siis BD-121 ? niiden napaisuuksia en muista kyllä, että ovatko samoja kuin näissä normipedaaleissa. Mutta negatiivinen napaisuus näyttää ainakin meikän ultra metallissa olevan. Ja pitää vielä mainostaa että on aika rässipeli tuo pedaali. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Listen 07.02.2006 18:08:40 | |
---|
BDI 21 on, eli SansAmp Bass Driverin kopio. Testasin just Rolandin Micro Cube- vahvarin muuntajalla (9 V DC, plus-napaisuus, 500 mA), ei tule virtaa. Vai onko Behringer ja styrkkarin muuntaja sittenkin miinus-napaisia, niin kai se onkin: avonaisen ympyrän (niin kuin C-kirjain) auki oleva puoli on miinus-symbolin puolella. Eli sittenkin miinus-napainen, kun tarkemmin ja loogisesti ajattelee? I think the only thing worse than bright eyes is a bright eyes fan. |
Flaming soul 07.02.2006 22:01:52 | |
---|
Täytyy kait sit hommata muuntaja siihen, ei asia korjaantunut millään... Kiitos kuitenkin!! |
-K- 07.02.2006 22:30:42 | |
---|
Täytyy kait sit hommata muuntaja siihen, ei asia korjaantunut millään... Kiitos kuitenkin!! Niin no takuupalautushan ei oo vaihtoehto, tuskin ovat olleet puoltakaan vuotta markkinoilla. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
McNulty 07.02.2006 22:50:07 | |
---|
Muussa tapauksessa: "Smile, you have been Behringered!" Repesin :) Plussan sait! Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Flaming soul 08.02.2006 17:39:43 | |
---|
Helvetin hyvä ostos ainakin meikeläisen tyyliin oli toi Ultra chorus. Olen tyytyväinen soundiin, siihen nähden kun harvan kerran keikan aikana chorusta tartten. Muita Behringerin efektejä en kyl kehtaa hankkia ;) |
AndyH 08.02.2006 17:48:14 | |
---|
Haha, just hain Thomanin paketin postista sisältäen mm. tämän UC100 choruksen. Mulla se ei toimi muuntajalla. Valo kyllä syttyy, ääni ei vaan muutu. Ei varmaan kehtaa ruveta ottaan yhteyttä T-kauppaan :D AM100 kyllä toimaa loistavasti, lähtee M-50:kin maukkaat kliinit! |
meitu 08.02.2006 17:50:54 | |
---|
Haha, just hain Thomanin paketin postista sisältäen mm. tämän UC100 choruksen. Mulla se ei toimi muuntajalla. Valo kyllä syttyy, ääni ei vaan muutu. Ei varmaan kehtaa ruveta ottaan yhteyttä T-kauppaan :D AM100 kyllä toimaa loistavasti, lähtee M-50:kin maukkaat kliinit! Mulla oli sama choruksen kanssa, mutta alkoi parin yrittämisen jälkeen kuulua se chorus-saundikin siitä purkista. Ne jotka soittaa ne tietää |
AndyH 08.02.2006 17:54:57 | |
---|
Siis alkoi toimimaan itestään? Kyllä mä ton joskus avaan ja katton mitä se on syöny :) Niin ja lisäksi se rätisee vittumaisesti, eipä parinkympin muovinpalalta voi kyllä kovin paljoa tosin odottaakaan. |
meitu 08.02.2006 18:01:21 | |
---|
Siis alkoi toimimaan itestään? Kyllä mä ton joskus avaan ja katton mitä se on syöny :) Niin ja lisäksi se rätisee vittumaisesti, eipä parinkympin muovinpalalta voi kyllä kovin paljoa tosin odottaakaan. Ihan itsestään se alkoi pelittää, en mä sille mitään tehny. Ne jotka soittaa ne tietää |
Prian 16.02.2006 20:24:02 | |
---|
Pitää viissii voltit olla lähellä 9. Eli kuluneella patterilla ei toimi... Minulla ei toiminut muuntajalla: valo paloi, ääni ei kuulunut. No vein takas kauppaan ja ne testas siellä, että toimi normaalisti. Takas kotiin ja huomasin että muuntajan ulostulo oli vaihdettu 7,5 voltiin (kiitos vaan 4 v pojan!). No sit 9 v:lla toimi ok. Behringerin Acoustic modulator ja Blue overdrive kyllä toimivat tuolla 7,5 V:llä. Chorus näköjään on vähän tarkempi kaveri! |
juici 16.02.2006 21:17:48 | |
---|
Oma BDI 21:n toimii vallan hyvin paristolla, mutta olen kyllä harkinnut muuntajakäyttöä. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |