Guitar Hero 31.01.2006 10:45:43 | |
---|
hmm, ratkotaanko samalla mun stygen ongelmat: eli mun musarista (410 "sixty-five") kärähti "jotain"; ja ihan kunnon ilotulitusten kanssa. siis vahvistimen takaa suunnilleen putkien vierestä irtos sellanen kipinäsuihku, jonka seurauksena vahvistin ei sanonu sanaakaan. Nyt huomasin kuitenkin, että vahvistimeen tulee virta, mutta ääntä ei kuulu millään setupilla. Tuli mieleen, että etuaste on kärähtänyt. Minkähän hintaisia nuo ovat ja mikä saatavuus? Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Volle 31.01.2006 10:53:47 | |
---|
Valot kyllä palaa jne., vaikka joku sulakkeista olisi kärvähtänyt. Eli katopa ne. Toisaalta ei nekään ihan itsestään pauku, vaan vahvistimessa on varmaankin joku vika joka siihen johtaa. Nam. |
Guitar Hero 31.01.2006 11:03:12 | |
---|
tsekataan, mutta eipä se kipinäsuihku mihinkään sulakevikaan viittaa. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Mikko Kankaanpää 31.01.2006 12:55:23 | |
---|
Kipinäsuihku viittaa isompaan vikaan. Suosittelen viemään lääkärille, sillä noiden jännitteet on tappavan korkeita. Noiden biasointikin on itseasiassa vähän hankalampi (tai ei hankalampi mutta erikoisempi) operaatio, koska toimivat B-luokassa. Mikko http://www.uraltone.com |
Pnctocn 31.01.2006 19:06:51 | |
---|
hmm, ratkotaanko samalla mun stygen ongelmat: eli mun musarista (410 "sixty-five") kärähti "jotain"; ja ihan kunnon ilotulitusten kanssa. siis vahvistimen takaa suunnilleen putkien vierestä irtos sellanen kipinäsuihku, jonka seurauksena vahvistin ei sanonu sanaakaan. Nyt huomasin kuitenkin, että vahvistimeen tulee virta, mutta ääntä ei kuulu millään setupilla. Tuli mieleen, että etuaste on kärähtänyt. Minkähän hintaisia nuo ovat ja mikä saatavuus? Kuulostaa pitkälle samalle kuin mulla, itsellä oli ulostulomuuntaja pashana. Toivotaan että olen väärässä. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |