Aihe: Nopeasti mielipiteitä Marshall JMT-622:sta
1
Dave Adrian
27.01.2006 23:48:03

Olen tässä ehkä tekemässä kauppoja Marsun 60w 2x12 jmt622 putkikombosta. Maiden-heviä soittelen ja tiedän ettei ko. vahvistin ole semmoisenaan ehkä paras mahdollinen siihen musiikkiin, mutta multiefektihärveli löytyy hevisäröjä varten. Kyselisinkin vain yleisesti mielipiteitä kyseisestä vahvistimesta.500 euron hujakoilla hinta pyörii.
Up the Irons!!
Dave Adrian
27.01.2006 23:49:26

Kyseessähän on luonnollisesti JTM eikä JMT. Anteeksi vahinko!
Up the Irons!!
Grabel
28.01.2006 00:47:19 (muokattu 28.01.2006 09:25:54)
Itselläni on JTM-30:n, joka on pikkuveli tuolle 60w:n vempeleelle. Vahvarista lähtee mukavat rokkisäröt mutta rankempaa soundia tavoiteltaessa, ainakin vahvarin oma särökanava, menee alapään osalta vähän tukkoon. 30w:n versiosta ääntä lähtee riittävästi rumpujen kanssa soitteluun. Hyvä rokkikone ja pedaalein höystettynä sopii tietenkin rankempaankin käyttöön.

Asensin pari (käytännössä äänetöntä) tuuletinta "vahvariosion" sisään, koska treenisvolumeilla ko. laite kävi kuumana kuin paistinpannu ja tämän seuraksena tapahtui kummallista "hyytymistä" silloin tällöin. Pääteputkista nouseva kuuma ilma pääsi suoraan itse vahvistimen sisään. Pääteputket kun ovat vaakatasossa tilanpuutteen vuoksi ja niiden päällä olevassa vahvistinkuoren pellissä on vielä rei'tys juuri sopivasti... Tuulettimien asentamisen jälkeen mitään ongelmia ei ole ilmennyt

Juuri pari tuntia sitten ruuvailin comboon kiinni Celestion G10 vintage -kaiuttimet (eli hehkutuksen alaisena olevaa V30:stä valmistajan mukaan vastaavat, mutta pienemmät versiot) Odotan mielenkiinnolla testausmahdollisuutta, eli huomispäivää :)
kuolio
28.01.2006 21:39:33

Itselläni on moinen jtm60 2x12 ämyreillä, ja hyvin on pelittänyt. Pedaalin avittamana irtoaa kyllä tiuhakin särö. Joissain arvioissa on moitittu aika pieniääniseksi, mutta itse en ole moista huomannut, möykkää lähtee kyllä vähintäänkin tarpeeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)