Aihe: kysymys "putkiefekteistä"
1
skebab
25.01.2006 08:33:34
Niin, että kuinka pitkäikäisiä putket ovat esim. Ehx:n hot tubessa tai Wigglerissä ? Joutuuko niitä vaihtamaan pidemmän käytön jälkeen kuten putkivahvistimissa ja onnistuuko heittämällä vai joutuuko myös säätämään ( vrt. biasointi )
Ei muuta kuin....lisää paskaa housuun !
myrtonen
25.01.2006 08:57:32
Etusputkia ovat, ei tarvitse biasointia. Kyllä ne käyttöä kestää paremmin kuin vahvarissa, mutta kuluuhan se putki käytössä, oli se sitten hävittäjälentokoneessa tai pedaalissa.
Mega Man Club #010 - Gay Man Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa.
Explorer
25.01.2006 09:32:09
hävittäjälentokoneessa

Onkohan hävittäjälentäjien.netissä jatkuva taistelu vanhan liiton putkihävittäjien ja modernien trankkuhävittäjien kannattajien välillä?
Aki
25.01.2006 10:25:55

Onkohan hävittäjälentäjien.netissä jatkuva taistelu vanhan liiton putkihävittäjien ja modernien trankkuhävittäjien kannattajien välillä?

Ehhehee... :P

+

PS. Sehän on tietenkin Havittajalentajien.net.
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
Deranged
25.01.2006 14:06:46 (muokattu 25.01.2006 14:10:47)

Auta armias, jos joku ostaa harjoitushävittäjäksi digitaalisesti mallintavan hävittäjän. Kyllä alkaa vääntö siitä, miten analoginen trankkuhävittäjä päihittää sen 10-0. Ja sitten tulee wanhan liiton putkihävittäjälennoston yliluutnantti ja käskee molempien suksia kuikkaan omalta lentokentältään.
monotone
25.01.2006 14:12:50

Auta armias, jos joku ostaa harjoitushävittäjäksi digitaalisesti mallintavan hävittäjän. Kyllä alkaa vääntö siitä, miten analoginen trankkuhävittäjä päihittää sen 10-0. Ja sitten tulee wanhan liiton putkihävittäjälennoston yliluutnantti ja käskee molempien suksia kuikkaan omalta lentokentältään.

Niin ja tyhmä on se, joka ostaa Hornetin kun Cessnalla pystyy vetää ihan samat jutut puolet halvemmalla. Siis japanin Cessna, ei korealainen.
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Kapane
25.01.2006 14:15:29

Ostanko hävittäjälleni 212 vai 412 turbiinikehikon?
Pitäiskö vaihtaa toinen greenback turbiini V'30 turbiiniks?
Ohjaamon matalalle virittäminen?
Aktiivi- vai passiiviohjaimet 2 paikkaseen hävittäjään?
-Keulaan laitat...
Skenehuora jo 4 vuotta.
Sammo
25.01.2006 14:23:17
Ostanko hävittäjälleni 212 vai 412 turbiinikehikon?
Mun vahvistimessa on valmiiksi potkuri. Se napsautta kivasti sormille jos ei varo ku laittaa stanbylle.
Kapane
25.01.2006 14:47:47

Mun vahvistimessa on valmiiksi potkuri. Se napsautta kivasti sormille jos ei varo ku laittaa stanbylle.

Vahvistin?
Skenehuora jo 4 vuotta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)