aku.miettinen 17.01.2006 14:31:24 | |
---|
|
Jag 17.01.2006 14:45:11 | |
---|
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
aku.miettinen 23.01.2006 20:18:50 | |
---|
Diggailen sen verran Ianin soundista, että pistin tuon tilaukseen. Pistän varmaan jotain juttua tjsp. Digitechin pedaalit taitavat kuitenkin pääosin olla laatua ettei ihan paskaa ole tulossa? |
Invader 23.01.2006 20:32:33 | |
---|
http://www.digitech.com/products/Black13/index.htm ei oo kokemusta, mutta tuolla olleitten ääniklippien perusteella kuulosti ihan hirveeltä. Mut ton tyylinen särö ei muutenkaa oo mun juttu joten minun mielipiteelläni tuskin on merkitystä. Mun mielestä toi taas kuulosti noista Digitechin särölootista parhaimmalta. Aikalailla hyvin oli Ianin soundit saatu kaapattua yhteen purkkiin. Tai sitten ei.. |
opuh 23.01.2006 20:33:58 | |
---|
Mun mielestä toi taas kuulosti noista Digitechin särölootista parhaimmalta. Aikalailla hyvin oli Ianin soundit saatu kaapattua yhteen purkkiin. Mun mielestä esimerkiksi toi Madhouse clippi oli kauheeta sirinää verrattuna levyn soundiin. Mutta eihän sitä tollaseen pedaaliin saa vangittua koko soundia. Hahahah |
ThaJain 13.07.2007 00:31:17 | |
---|
Onko jollakin tälläinen? Itse olen nyt mietiskellyt kyseisen boxin ostamista mutta tuolla on aika suolainen hinta tai siis halvemmallakin saisi säröjä. Onko tämä hintansa väärti eli onko saundi hyvä vai suositteletteko jotain muuta? Trash tyyppistä saundia haeskellaan. |