Aihe: snarling dogsit..
1
Piski
15.12.2005 17:34:42
Onkos ihmisillä mitään kokemusta Snarling dogs waheista..?
ovatko päteviä vehkeitä? yms. yms.
Ismottaaa 24/7!
JLM
15.12.2005 17:36:54

Piski
15.12.2005 17:39:57
Ismottaaa 24/7!
Ocku
15.12.2005 22:31:35
On kokemusta. Ja sen verran huonoa että sen firman vempaimiin en enää rahaa laita.

Käyttökelvoton.
Piski
15.12.2005 22:40:57
Mikä malli oli?
Ismottaaa 24/7!
Ocku
15.12.2005 23:41:59
Mikä malli oli?

Mold Spore Psychoscumatic Wah
JLM
16.12.2005 13:37:30

Mold Spore Psychoscumatic Wah

Mikäs vika? Ite oon ollut wahiini ihan tyytyväinen, vaikka eri malli onkin kyseessä.
Fortune
16.12.2005 13:39:23
Blues Bawls on käytössä ja paras wah tämä on kaikista ikinä omistamistani (Morley, Dunlop, George Dennis).

Od-puolen kytkin tosin on paskana, mutta sen kai voisi vaihtaa jos tarvitsisi.
Look behind you, a three-necked guitar!
Piski
17.12.2005 22:00:48
Blues Bawls on käytössä ja paras wah tämä on kaikista ikinä omistamistani (Morley, Dunlop, George Dennis).

Paljonko maksoit ja mistä ostit?
Ismottaaa 24/7!
Tompsi
17.12.2005 22:12:15

Kyseinen waukutin taisi jossakin elämänsä vaiheessa olla minunkin pedaalilaudassani, jämerä ja hyväsaundinen peli. Ainoa miinus laitteelle siitä että hassu design ei välttämättä ole ihan kaikkien mieleen.
Piski
17.12.2005 22:17:52
Bluesbawls.

Joo, semmonen olis hankinnassa... Onko muuten ihan laadukas vehje?
Ismottaaa 24/7!
Ocku
31.12.2005 00:16:58
Mikäs vika? Ite oon ollut wahiini ihan tyytyväinen, vaikka eri malli onkin kyseessä.

Syö kitaran signaalia aivan liian paljon. Eipä auta vaikka kuinka koittavat markkinoida True Bypassina. Heti kun lykkää kitaran ja vahvarin väliin signaalin taso ja diskantit tipuu.

Laadullisesti ihan mikkihiiri osastoa.
- Patteriluukku ei ole ikinä pysynyt kiinni koska ruuvin vastajengoja ei ole olemassa.
- Yksi säätäpotikoista meni heti kättelyssä poikki, ja kun sitä tarkasti niin näki että se oli viallinen akseli.
- Niin kauan kun olin ostamassa tuotetta s-posteihin vastattiin kyllä, mutta kun ongelmia ilmeni ja pyysin uutta akselia - hiljaisuutta. Tosin juuri silloin myös omistaja vaihtui. Niitä varmaan aika vähän kiinnosti jonkun eurooppalaisen runkkarin vastauspyynnöt.
januszian
31.12.2005 11:38:34 (muokattu 31.12.2005 11:39:22)

Mun on pakko kehasta tuotteita...

Mä ostin Wonder Wah II:sen tossa joku tovi sitten ja diggasin puodissa sen saundista.

No, sain brännärin tilalle. Tyhmänä en sitten testannut sitä vaan luotin että saundaa samalta kuin identtinen veljensä kaupassa.

Vein kotiin ja aloin soittamaan. Ensinnäkin, kuulosti erilaiselta kuin se mitä olin testannut! Epätasaista laatua?

No, silti sitten ajattelin että nou hätä. Kerkesin toisiin treeneihin ja poks, siitä hävisi sitten kokonaan yläpää johonkin! Potikka paskana? who nous... Eka toimi. Sitten rahisi ja sitten hajosi!

Vein takasin ja sain rahat takasin kun kaikki tämä 11 päivän sisällä.

Mutta kyllä mä tolla laatutasolla jätän koirat kenneliin... Ihan uskomattoman hutiloituja ja surkeita LIDL komponentteja käyttämällä tehtyjä leluja.

clip: jossa wahi toimii

http://koti.welho.com/jpappila/Omia_wah_nauhotuksia/ww2.mp3

clip: jossa wahi paskana

http://koti.welho.com/jpappila/Omia_wah_nauhotuksia/ww2paskana.mp3

Tuo Wonder wah 2 on kyllä hemmetin hyvä wahi saundiltaan! Tai ainakin mä diggasin mutta niin epäluotettava ettei uskalla tommosia ostaa. Myöskin verrattuna dunlopiin tai siihen suosituimpaan pedaa malliin, toi varvaslauta rasittaa jalkaa koska se on niin suuri se sweep alue noissa. Joutuu kääntämään aika voimalla.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)