Aihe: Jagmaster mikkien puolitus
1
teo
12.12.2005 19:42:44
Tuli mieleeni, että olisiko mahdollista tehdä puolitus squierin jagmasterin kaulamikrofoniin? Saisi tuota stratomaista soundia siitä kirveestä ulos. Tai, että millainen humbucker on mahdollista puolittaa?
Kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa!!
Jag
12.12.2005 19:45:34

Olisit vaan tuolla kyselly, kun nimim. Henko oli just kyseisen toimenpiteen tehnyt. (ainakin itse näin ymmärsin)

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=15&t=40332&o=40&co=30

Mutta eipä tossa sen suurempaa vahinkoo oo sattunu.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
fox
12.12.2005 22:21:12

Tai, että millainen humbucker on mahdollista puolittaa?

Ilman ratkaisevia modauksia sellainen jossa on jo vakiona 3 + -johdotus (tai 4 +..)
Eli jos sieltä mikiltä tulevassa johtimessa on vähintään 3 johdinta ja maadoitus..
Kaikki humpparit, paitsi epoksiin valetut, on periaatteessa modattavissa.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
teo
12.12.2005 22:47:29
Eli käytännössä tämä vaatii kuitenkin erillisen kytkimen asentamisen. Millainenkohan kytkin tulisi olla ja mistä saisi kytkentäkaaviota mahdollisesti? Eihän mulla ole vielä koko kitaraa, mutta single coilin soundia pitäisi kanssa saada jos tuollaisen itselleni joululahjaksi ostan :)
Kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa!!
fox
12.12.2005 23:05:46

Eli käytännössä tämä vaatii kuitenkin erillisen kytkimen asentamisen. Millainenkohan kytkin tulisi olla ja mistä saisi kytkentäkaaviota mahdollisesti? Eihän mulla ole vielä koko kitaraa, mutta single coilin soundia pitäisi kanssa saada jos tuollaisen itselleni joululahjaksi ostan :)

Jos et halua ylimääräsiä reikiä, niin nostopotikka.. Soitinkaupasta löytyy, siin on potikka ja kytkin samassa
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Henko
16.12.2005 18:50:54

Jos et halua ylimääräsiä reikiä, niin nostopotikka.. Soitinkaupasta löytyy, siin on potikka ja kytkin samassa

Jep, mää puolitin sen Jagmasterin kaulahumpparin, siellä on valmiina (tietenkin) ne piuhat. Tai siis mun soitinrakentajakaveri sen teki, kun multa ei ihan rutiinilla tommoset onnistu. Mutta nostopotikka vaan, ihan perushomma on, ei tarvi paljon kikkailla. Ja mun mielestä se kaulahumpparin puolitussoundi on oikeesti hyvä.
Mustikoiden.netin jäsen nro 22944
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)