Lesko 04.12.2005 23:33:10 | |
---|
Eli Les Paul on kyseessä ja tuollainen hyvin minimaalinen lohkeama tuossa bodin kulmassa. Mitä kannattaisi laittaa siihen että ei halkeaisi enempää?? "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
McNulty 05.12.2005 01:15:04 | |
---|
Eli Les Paul on kyseessä ja tuollainen hyvin minimaalinen lohkeama tuossa bodin kulmassa. Mitä kannattaisi laittaa siihen että ei halkeaisi enempää?? Jos kyseessä on aito ja alkup. Gibson Les Paul, niin alla lohkeaman olla sellaisenaan. Se on sitä vintagea ja katu-uskottavuutta nääs. Yleensä jos sitä kotikonstein lähtee esim. jollain kynsilakalla paikkaileen, niin ei tule kuin rumemmaksi. Jokainen kolhu kertoo siitä että kitara on ollut elämässä mukana. Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
Cujo 05.12.2005 01:31:23 | |
---|
Otsikon kun luin, niin pitkään mietin, että mitenkäs peittoon voi saada lohkeaman... Mutta tosiaan, olen sitä mieltä, että jos ei se lohkeama siitä mihinkään suurene -- ei kai? -- niin mitäs sitä korjailemaan. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Jag 05.12.2005 01:33:25 (muokattu 05.12.2005 01:33:57) | |
---|
Riipuu peitosta. Sellaiseen tavalliseen päiväpeittoon saa helposti ihan tollaisilla kotimaisilla Fiskarssin saksilla oivan lohkeaman. Mutta jos kyseessä onkin paksumpi nukkumispeitto niin sakset helposti tukkeutuvat paksuun untuvaan. Tässä tapauksessa jokin puukko/veitsi voi olla parempi vaihtoehto.
Sori oli ihan pakko ;-) ja asiaan: Jos kyseessä on joku "halpis" lespa kuten Epiluuri niin jollain tyylikkäällä tarrallahan sen helposti saa peitettyä. edit: Cujo kerkes eka "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Naama-amis 05.12.2005 03:32:27 | |
---|
Se on sitä vintagea ja katu-uskottavuutta nääs. Yleensä jos sitä kotikonstein lähtee esim. jollain kynsilakalla paikkaileen, niin ei tule kuin rumemmaksi. Katu-uskottavuudesta niin tiedä, mutta tuossa keväällä kun ite tyräsin Teleeni ihan mojovan klommon, olin melkeinpä saman tien pää kolmantena tossuna menossa K-rautaan ostamaan lakkaa. Onneksi en kuitenkaan ihan heti kerennyt ruveta meikkaushommiin, kerkesin tulla järkiini ja antaa sen jäädä tuolle tolalleen. Todellakin paljon hienompi se on tuolla tavalla. Vaikka pikku puuhastelu mulle olisikin ollut mieleen. |
McNulty 05.12.2005 04:40:00 | |
---|
Katu-uskottavuudesta niin tiedä, mutta tuossa keväällä kun ite tyräsin Teleeni ihan mojovan klommon, olin melkeinpä saman tien pää kolmantena tossuna menossa K-rautaan ostamaan lakkaa. Onneksi en kuitenkaan ihan heti kerennyt ruveta meikkaushommiin, kerkesin tulla järkiini ja antaa sen jäädä tuolle tolalleen. Todellakin paljon hienompi se on tuolla tavalla. Vaikka pikku puuhastelu mulle olisikin ollut mieleen. Jep, ja nyt siulla on tarina sillekin lommolle. Sitten 20 vuoden päästä (jos vielä Telen omistat silloin) muistat mistä sekin lommo tuli ja että melkein sen takia kirmasit K-Rautaan :) Minun kitaroissani kolhut ja naarmut kertovat omia tarinoitaan. Niitä tulee aina joskus, eikä niille vain mahda mitään. Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
rosberg 05.12.2005 09:16:32 | |
---|
kouvolassa kerran keikalla oli niin hyvä fiilis, että ote karkasi ja kitara liukui kolme kerrosta kierreportaita runko edellä. todella relic. arvo nousi noin 300%! ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Lesko 05.12.2005 11:09:12 | |
---|
Riipuu peitosta. Sellaiseen tavalliseen päiväpeittoon saa helposti ihan tollaisilla kotimaisilla Fiskarssin saksilla oivan lohkeaman. Mutta jos kyseessä onkin paksumpi nukkumispeitto niin sakset helposti tukkeutuvat paksuun untuvaan. Tässä tapauksessa jokin puukko/veitsi voi olla parempi vaihtoehto. HUAHAHAHAHAHAHA + Eli ihan Epin Standard-mallista on kyse. "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
-HeavyMetal- 07.12.2005 12:01:57 | |
---|
mulla on ollu bassossa (vanhassa jonka oon jo hukannut jonnekkin) lohkeamia, mustalla kynsilakalla ne korjasin ja ihan ok näkönen tuli (ja basso oli tietty musta jos joku ei sitä tässä tajunnut:D)... nooh tää nyt ei ollu kitarasta mutta kait tääkin kelpaa? |
Jucciz 07.12.2005 12:29:38 | |
---|
Kaikista tyylikkäin ja omaperäisin korjaustapa olisi käyttä jotain täysin ei-soittimen-väristä kynsilakkaa. Rok. |