Jesus_Plastica 23.11.2005 12:25:42 | |
---|
Eli tuommoinen pedaali kiinnostaisi. Saanut huippu arvostelut esim. harmony centralissa mutta itseäni ei ainakaan nuo valmistajan sivulla olleet klipit oikein miellyttäneet. http://www.damagecontrolusa.com/demonizer.htm Kokemuksia, kommentteja? En ole kyllä suomessa näitä nähnyt joten voi olla aika nihkeetä päästä testaamaan. |
Niknak 23.11.2005 12:55:02 | |
---|
Kaksi viikkoa olen omaani kerennyt testailemaan. En ymmärrä miten ne ovat saaneet niin kuraiset soundit niihin klippeihinsä. Ihme surinaa. Kyllä se itselläni on ihan hyvältä kuullostanut. Käytän vehjettä lähinnä sellaiseen alavire mättöön. En ole päässyt kokeilemaan vielä kitarakaapin kanssa, vaan pidän sitä Bossin GT-8:n loopissa, joka on taas kiinni pa:ssa. Ainoa valituksen aihe on, että alapäätä ei PA:n kautta saa tarpeeksi(bossin eq:lla korjattu). |
Jesus_Plastica 23.11.2005 15:56:46 | |
---|
Onkohan tuo juurikin suuniteltu suoraan PA:han kytkettäväksi, vai toimisiko se myös esim. putkipäättärin ja normaalin kitarakaapin läpi? |
Niknak 23.11.2005 19:09:09 | |
---|
kyllä se toimii ihan tavallisena etuasteena. Eli siinä on sekä line out, että amp out. Todennäköisesti saat paremmat soundit päättärin kautta, kuin pa:n. Mä vedän pa:han koska ei ole tällä hetkellä vaffaria.:( Huomaa, että siinä on periaatteessa vain yksi kanava ja sille boosti. Itse otan cleanit sitten Boss:sta. |