Aihe: Vox AD30VT ja AD50VT
1
Blazer88
22.11.2005 15:15:07
Onkos kokemuksia näistä? Tarkoituksena hankkia laajan soundiskaalan omaava vahvari pääasiassa kotikäyttöön. Kumpi parempi? Muitten valmistajien tuotteet? Irtoaako näistä myös metallisäröä? Voxin sivuilla olevat pätkät kuulosti hyvältä, mutta niistä ei koskaan tiedä..
apenaattori
22.11.2005 15:32:46
Itselläni on tuo AD30VT ja erittäin hyvä peli on ollut. Monipuolinen kuin mikä, mutta tuosta metallipuolesta en ole niin varma... Ääh, kyllähän siinä niitä kovien säröjenkin mallinnuksia on! Käy testaamassa, itse tosiaan diggaan kybällä.
"The harder you try the dumber you look."
Xizor
22.11.2005 16:27:25
Jez, mulla on tuo AD15VT ja ihan hyvä peli se on. Ääri- metalliin säröt on ehkä hiukan pliisut, mutta Uraltonella käytetty SD-1 eteen, niin johan toimii siinäkin genressä. =)
johnny darnett
22.11.2005 20:03:13

Pakko laittaa vähä miinustakin. Itselläni on tuo ad100vt eli kahdella kajarilla sama peli ja se on nyt kolmatta kertaa huollossa. Omistuksessa ollut noin kaksi kuukautta.

vikana omituinen kompressointi kovemmilla volumeilla.

muuten tosi hyvä vehje ja itse ainakin sain ihan tarpeeksi mätöt saundit juurikin buustaamalla vähän spedulla.
"kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti
Eki79
23.11.2005 07:07:31
Mulla on tuo AD30Vt. Kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostaa.

p.s. ostakaa pois :)
NeonKnight
23.11.2005 11:54:44
Mulla on tuo AD50VT. tyytyväinen olen, mukavat kliinit, ja hyvät komppisäröt! Mutta kunnollista leadsärö soundia en saanut ilman pedaalia, mutta pedaalin kanssa lähtee...! Lämmin saundi, hyvät mallinnokset, ja potkua riittää bändikäytöön. Kannattaa kokeilla!
Spike
23.11.2005 12:04:20
En oikein tykkää niistä metallisäröistä, ne on sellaset tuhnut. Mul on nyt lattialla 30w kombo, ja tuntuu että bassoa on ihan helvetisti liikaa, melkeen nollilla saa pitää koko ajan. Edellisessä kämpässä oli toisen kombon päällä, sillon tuo ei niin paljoa haitannut. Overdrive-pedaalilla saa kyllä tiukennettua niitä alapäitä mukavasti ja muutenkin parempaa saundia särökanavilta. Puhtaat ja pikkurosot taas ovat oikein hyvät, mutta tuntuu jotenkin, että kaiutin ei toista kaikkea mitä sen pitäisi. Saundi ei ole elävä vaan kuulostaa kauhean yksiulotteiselta, kun vertaa vaikka Laney TF300:n puhtaisiin. Laney vie voiton keveästi, jos noita vierekkäin kokeilee A/B-spedulla.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)