Aihe: onko ltd 50 series täyttä kuraa
1
hemulit.org
17.11.2005 14:27:31
nii haluiasin tietää vähn että onko nää tosiaan täyttä kuraa.
koertokaa henkilökohtasia kokemuksia jos on.
hemulit.org
17.11.2005 14:28:46
ps.joo on kirjotus virheitä ei tarvi kommentoida.
Hannu H.
17.11.2005 14:35:28

Siinä on semmonen pyyhekumin kuva, millä pystyy muokkaamaan omaa tekstiään niin ei tarvitse lisäillä erilliseen viestiin perään.

ltd:istä ei ole kokemusta, joten jätän sen asian ruotimisen muille..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Spike
17.11.2005 17:23:32
Ihan ok keppejä aloittelijalle, varsinki kiinteätallaset. Suht hyvä sustain ja viimeistely ihan hyvä. Sointi sitten on vähän tunkkainen ja vire ei pysy liian hyvin.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
luopio
17.11.2005 18:23:58
Ihan ok keppejä aloittelijalle, varsinki kiinteätallaset. Suht hyvä sustain ja viimeistely ihan hyvä. Sointi sitten on vähän tunkkainen ja vire ei pysy liian hyvin.

No niinpä, riippuu pirusti yksilödtä mutta eipä tuolla rhalla kuitenkaan mitään helmeä saa. Ihan menettelee hintaluokassaan.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
toxic
17.11.2005 18:55:30

Mutta seassa on paljon huonoja yksilöitä. Mutta hintaan nähden todella hyviä, ainakin minun mielestä.
luopio
17.11.2005 19:23:53
Mutta seassa on paljon huonoja yksilöitä. Mutta hintaan nähden todella hyviä, ainakin minun mielestä.

Todellakin, kahta niin eri tasoista yksillä olen kokeillut, että ei uskoisi että samaa sarjaa ovat ellei kaulamerkinnässä niin lukisi.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
myrtonen
17.11.2005 22:51:38
Testaa, kokeile ja punnitse niin. Älä tilaa postimyynnistä, todista paikan päällä liikkeessä onko kaikki kunnossa. Vastauksena kysymykseesi: Ei, ne eivät ole kuraa, ja hintaisekseen ovat kyllä hyvin toimivia kitaroita. Soittotuntuma ei välttämättä ole paras mahdollinen, mutta aloittelijalle se ei ole tärkein asia. Tärkeintä on, että soittaa soittamisen ilon takia eikä kitaran "hyvyyden" takia. Osta pois, et varmasti kadu. Jos joku tulee hieromaan Jacksonin RG321:ä naamalle ni hiero takas.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
Juustonaksu
18.11.2005 06:58:59 (muokattu 18.11.2005 07:00:25)
Jos joku tulee hieromaan Jacksonin RG321:ä naamalle ni hiero takas.

Krhm, Ibanez. ;)

Eli siis. Ei tuo 50-sarja yleisesti täyttä kuraa ole. Aloittelijalle ihan omiaan. Itse en tosin hirveästi pitänyt soittotuntumasta, mutta se onkin jokaisen oma asia. Lähinnä noissa ärsyttää se lisenssifloikka, mikä niistä joistain löytyy, eli kiinteätä kannattaa ehdottomasti lähteä metsästämään. Jos kelluva kuitenkin on se ykkönen niin kannattaa katsella käytettyjä Ibanez RG5xx -sarjalaisia.

Hintaisekseen nuo ovat ok, ei siinä mitään, mutta kannattaa yrittää ihan tosissaan päästä kokeilemaan niitä sinne liikkeeseen niin saa oman käden kautta vähän tuntumaa. :) Eipä tässä oikein muuta voi sanoa. Ehkä jos kiinnostusta löytyy niin suosittelen, että säästän parisataa Eemeliä ja ostat jonkun 400-sarjalaisen.

:Edit: Kannattaa ehdottomasti testailla eri valmistajien samaan hintaluokkaan putoavia keppejä ja punnita, mitä siinä tarvitsisi olla. Mutta siellä liikkeessä se selviää. Ei kannata tehdä liian hätäisiä päätöksiä :)
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Nicke90
18.11.2005 07:36:14

Ostin kesällä Ex-50:n ja olen ollut tyytyväinen... Noh kaikki muutkin olisivat jos olisivat ensimmäiset vuodet Bentonilla soittaneet ;) Itse olen ollut tyytyväinen ostokseen. Meinasin ensin hankkia lisenssi floikallisen, mutta kaveri sanoi että älä hanki... joten päädyin siihen kun hintakaan ei ollut paha. Löytyy maailmasta huonompiakin keppejä.
dropD
18.11.2005 09:17:54

ltd kitaroista ei ole kaupassa hypistelyä enempää kokemusta, mutta 50-sarjalaisella bassolla olen soitellut vuoden päivät ja antaa mielestäni vastinetta rahalle. Ok viimeistely,ok soitettavuus ja ainakin vuoden ollut myös luotettava. Sama pätee varmaan myös ltd kitaroihin. Ja kiinteätallaista mallia hakisin tuossa hintaluokassa oli merkki mikä tahansa.
hemulit.org
20.11.2005 17:44:05
en ole aivan aloittelija mutta budjetti on todella tiukka
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)