Janei 27.10.2005 23:02:27 | |
---|
Löysin aika vähäsanaista kommenttia kyseisestä nupista, ja ajattelin koittaa omistaa kokonaisen threadin aiheelle. Elikkäs, voisivatko varsinkin mahdolliset omistajat, toki myös kokemusta omaavat kertoa kyseisen nupin laadusta, ilmeisen hyvä peli trankuksi on kuitenkin kyseessä? Tahtoisin myös tietää kuinka hyvin tuo nuppi pelaa laneyn TFX412S/A -kaapin kanssa, jos jollain sattuisi kyseinen yhdistelmä löytymään - tai vastaavasti, mikä olisi teidän mielestänne / kokemuksien mukaan hyvä kaappi kyseiselle nupille. Iso kiitos. |
SH1THEAD 27.10.2005 23:37:49 (muokattu 27.10.2005 23:39:32) | |
---|
ei varsinaisesti nupista, mutta pikkuveljestä kyllä. Kaksi särökanavaa, yksi kliini. Toinen särökanavoista kohtuu mättö ja toinen rokahtavampi. Kliini on ihan jees. 65W:nen TF200 ei treenikämpällä riitä, mutta 120W:n nuppi varmasti kyllä. Kaapista ei ole mitään kokemusta, mutta ihan perustavaraa celestionin elementeillä taitaa olla. edit: TF tarkoittaa tubefusionia, eli etuaste on putkilla. kaapissa ei taida olla mitään eroa paitsi tuo x perässä. TFX-sarjan vehkeissä tais olla jotain efektejä mukana. äsh :/ |
Flick 28.10.2005 09:10:36 | |
---|
Kyllä tuolla yhdistelmällä olen varsin hyvin toimeen tullut. Itse nupin omia säröjä juurikaan ole käytellyt, mutta cleanin kautta saa erinäisillä pedaaleilla aivan loistavan saundin ajettua ulos. Treenikämpälle rittää aivan varmasti. Itsellä on tuo TFX412A kaappi. Ihan perus kaappi Celestionin elementeillähän tuo on. Ei juurikaan pahaa sanomista nupista tai kaapista. Suosittelen. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Terry Pantheras 28.10.2005 11:13:08 | |
---|
Mulla oli vielä muutama vuosi sitten tuo setti. Ihan ok, ainakin hinta/laatusuhteessa, säröt on mitä on, ei huimia, muttei ihan sontaakaan. Ite sain mieleiseni jyrinät Metal Zonen kautta puhtaalta kanavalta, ei mennyt liian sirinäksi. Kaappi on ehkä vähän tuhnuinen kalliinpiin verrattuna. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
Juuso. 28.10.2005 14:14:10 | |
---|
Nuppia oon nyt muutaman vuoden käyttänyt ja kyllä ihan tyytyväinen oon saanut olla... Särökanavat on ihan toimivat varsinkin kun niitä boostaa vähän tubescreamerillä. Suunnitelmissa on ollut pitkään ostaa myös toi kaappi, mutta en oo mistään vielä tarpeeks halvalla löytänyt. I wish you a broken heart and a happy new year. |