ranex 17.10.2005 16:45:36 | |
---|
Onko Edge pro oikeasta kulmasta tietoa? Löytyy aika paljon ristiriitaista tietoa. vaateriin pistin tuntuu vaan piru jäykältä pikkusen etukenossa tuntui paremmalta. kaikki muukin tietous tervetullutta. Mistä erottaa edgen ja edge pron kun tallassa lukee päällä ibanez ja pohjassa made in japan. kitara on Ibanez RG1550GXWB-WM Prestige kullatulla hardwarella. Kitara pelittää muuten erinomaisesti vibra jäykkä ja jää pikkuisen pull upin jälkeen ylävireiseksi, mikä taitaa olla kelluvien tallojen ominaisuus. |
rosberg 17.10.2005 16:49:53 | |
---|
mä en ole ibanez-asiantuntija, mutta vire ei saa muuttua vaikka kammesta vääntäisi mitkä pommit tai hirnahdukset. ei se muuten olisi lukkotalla . toisekseen kammen pitäisi olla imho asteen pari takakenossa. oletko vaihtanut eripaksuisen setin kehiin? myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |
ranex 17.10.2005 17:02:12 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 17.10.2005 17:17:28 | |
---|
Tallan asento pitäisi olla suora tai ennemmin lievä taka- kuin etukeno. Toki jos se vireen pitää, ei sillä asennolla ole juurikaan merkitystä. Lukkokammet jää usein ylävireeseen, pitäisi palautua pienellä divellä. Se talla ei vain välttämättä asetu aivan samalle paikalle takaisin. Yhdessä kitarassa vika korjaantui vaihtamalla jouset, olivat aika lopussa. Toiseen olen joutunut vaihtamaan tallan tapit, oli kovasti soitossa syödyt. Jälkimmäisessä tapauksessa ei kylläkään ollut kyse Iban tuotteista. Kokeile tasapainottaa se talla oikein, josko ne jouset toimisi paremmin siten. |
ranex 17.10.2005 17:23:33 | |
---|
juuri tuon suuntaista kuulin kitara taivaastakin salosta, eli pieni takakeno ennemmin kuin etukeno. Tapit ei luultavasti ole kuluneet kitara on 2003 ostettu ja nauhoista päätellen vähän soitettu. Totta myös tuo pikku dive vire ok. siihen kai voi tyytyä toistaiseksi. |
Johann Onn 17.10.2005 20:23:02 | |
---|
Onkos siinä Edge prossa samankaltainen "Backstop" systeemi kuin mun Edgessä ? http://www.ibanezrules.com/catalogs/hardware/backstop1.jpg Irti toi lähti jossain vaiheessa, se kun oli liimattu siihen "kumimattoon" kiinni. Tai sitten se "matto" oli ruvennu ensin lähtemään irti siitä "tremolo blockista". Lopputulos oli kuitenkin sama. Mutt kyll se sitä ennen toimi mielestäni. Tietysti, jos noi ohjeet olis ollu Ibanezia ostaessa mukana, olis ollu mukavampaa säädellä sitä. Siitä postikorttia pienemmästä läpyskästä, jossa oli yks sivu, ei ollu paljon apua. |
ranex 17.10.2005 22:14:51 | |
---|
Ei ole tuollaista. En ole edes kuullut ennen moisesta systeemistä. pitääkö tuo vireen paremmin, kuin ilman tuota hökötystä. |