Aihe: Roctron Sonic Glory
1
Mikaelo
10.10.2005 15:33:40

Lyhykäisesti, kiinnostaisi mahdolliset kokemukset laitteesta.

Olen tuontyyppistä overdriveä hakemassa, ja koska H&K:n Tube Factoriin ei rahat riitä, pittee hajeskella hieman halvempia.
Tarkoituksena on hieman boostata, ei niinkään särötellä.

Muita mahdollisia vaihtoehtoja ovat Bossin Blues Driver ja Marsun Guvnor ja Bluesbreaker.
Älä!
JLM
10.10.2005 15:37:07

Lyhykäisesti, kiinnostaisi mahdolliset kokemukset laitteesta.

Olen tuontyyppistä overdriveä hakemassa, ja koska H&K:n Tube Factoriin ei rahat riitä, pittee hajeskella hieman halvempia.
Tarkoituksena on hieman boostata, ei niinkään särötellä.

Muita mahdollisia vaihtoehtoja ovat Bossin Blues Driver ja Marsun Guvnor ja Bluesbreaker.

Rocktronin speduista Austin Gold overdrivea on ylistetty juuri boostina. Kannattaa varmaan ottaa sekin mukaan harkintaan.
arppah8
10.10.2005 16:12:40

Tuo Marshallin Bluesbreaker on kyllä oiva laite boostaamiseen, pidän kovasti. Ja saahan siinä vielä kevytsärön kaupanpäälle, itselleni ei tuolla vain ole (toistaiseksi) ollut käyttöä. Ja rakennettu kuin tankki.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Mikaelo
10.10.2005 19:39:50

Tuo Marshallin Bluesbreaker on kyllä oiva laite boostaamiseen, pidän kovasti. Ja saahan siinä vielä kevytsärön kaupanpäälle, itselleni ei tuolla vain ole (toistaiseksi) ollut käyttöä. Ja rakennettu kuin tankki.

Myy mulle?
Älä!
arppah8
10.10.2005 21:10:23

Myy mulle?

Nejkun sille bluessärösoundille ei ole käyttöä... boost-toiminto kyllä potkii Mesan särökanavaa (lähes) koko ajan.
Mikaelo
11.10.2005 10:21:45

Tuiipa sitten testattua vierekkäin Sonic Glory, Boss Blues Driver, sekä nurkista löytynyt Ibanezin soundtank Modern Fusion.

Sonic oli mun makuun aivan liian distortion-tyyppinen.
Pelkällä boostillakin soundi säröytyi erittäin teollisen oloisesti.
Muovinamiskat eivät myöskään antaneet kovin kestävää kuvaa,
vaikka jonkinsortin metallia kuori muuten onkin.
Ei minulle, ehkä jollekin toiselle.

Ehkä hieman yllättäen Iba ja Boss oliva kokolailla samalla viivalla.
Vahvistimen särön kanssa Boss antoi ylärekisteriin hieman täyteläisemmän soundin.
Kuitenkin, clean-kanavaa boostatessa Iba antoi juuri sellaisen "vintake" reunasärön josta MINÄ tykkään.

Korostan, että en hakenut distortionia.
Joten turha tulla tänne väitteleen ;)
Älä!
Exhausted
11.10.2005 11:14:01

Jermainen Pete käyttää Sonic Gloryä ihan säröpedaalina. Ihan asiallinen tuntuu olevan siihen käyttöön.
arppah8
14.10.2005 13:16:25

Nyt muuten näytti olevan torilla BluesbreakerII myynnissä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)