Aihe: Holy Grail vs. Digiverb
1
Nymppi
20.09.2005 20:02:59 (muokattu 20.09.2005 20:03:58)
Mikä olisi hyvä reverb pedali?? Olen testannut Ehx Holy Grailia ja se on tosi hyvä. Mutta löytyykö kenties vielä jotain prempia reverb efektejä?? Digitechin Digiverb?
In Your Honor
McNulty
20.09.2005 20:48:04
Mikä olisi hyvä reverb pedali?? Olen testannut Ehx Holy Grailia ja se on tosi hyvä.

Se on ihan ok jos haluaa jousikaiun ja hallikaikua. Se flerb on vähän turha tietyllä tapaa... en ainakaan itse löytänyt sille kauheasti käyttöä.

Olen myös kuullut useasta lähteestä että EHX Holy Grail antautuisi aika nopeasti... hajoaa ennenkö kerkesi palvella riittävän pitkää aikaa. Ilmeisesti ovat tapauskohtaisia...

Mutta löytyykö kenties vielä jotain prempia reverb efektejä?? Digitechin Digiverb?

Itselläni on tuo Digiverb... mielestäni tuon hintaluokan (siis alle 90e) se on varsin pätevä laite. Kestävä, saundi on lämmin ja vaihtoehtoja riittää. Level-potikkaa toimii Dry/Wet-tyyppisesti, eli saa varsin mukavia saundeja irti siitä.

Church-toiminnolle en ole vielä käyttöä löytänyt, mutta room, hall, spring ja gated toimivat varsin mallikkaasti meikäläisen rokkailussa.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
Kapane
20.09.2005 21:52:02

Kokeile ihmeessä Line 6 Verbzilla, kun se nyt rantautuu Suomeen!
In Goth We Trust! The 666 Club #555
penatuna
21.09.2005 13:50:00
Holy grailin laatuongelmat saatu kuriin. Kyseessä oli kuulemma joku muuntaja tms. ongelma. Näissä pitäisi nykyään olla myös true bybass. Siis vain uusissa (v.1995) graaleissa, jos en väärin tajunnut. Tämä info tuli mulle custom shopista. Itse en vehjettä ainakaan vielä omista. Koskahan tuo verbzilla rantautuu suomeen? Olisi hauska kokeilla sitäkin vaihtoehtoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)