Lego 14.09.2005 10:21:35 | |
---|
Siinäpä pähkinä.. Tilaa tulisi olla 4-6 unittia. Räkissä tulee olemaan Line6 POD Pro (2 unit) ja alkuun yhden unitin Rocktron velocity 120 pääte (päivitän luultavasti isompaan, 2 unitin 250 velocity on hakusessa). Luultavasti hommaan vielä räkkiin jotain muutakin joten reserviä pitäisi pikkuisen löytyä. Minkä valmistajan roudauskestäviä räkkejä suosittelette katsastettavaksi? Halpa hinta on must. Tack. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
oiva tumpeloinen 14.09.2005 10:25:03 (muokattu 14.09.2005 10:26:28) | |
---|
Bluescase tekee ainakin 10 unitin räkin ~200 euroon. Varmaan pikkasen halvempi tuo pienempi. Käyttävät ihan laadukasta osaa, pitäisi kestää. Ja on se ainakin halvempi, kuin esim. SKB:n vastaavan kokoinen. Edit: tai sitten katso torilta. Sieltä löytyy välillä todella kohtuuhintaisia räkkejä. |
J.Hollström 14.09.2005 10:37:34 | |
---|
|
Lego 14.09.2005 11:24:44 | |
---|
No jo on hintoja, torin taidan ottaa aktiiviseurantaan koteloiden osalta. Tai väsään itse puuräkin, heh. Tuo unohtuikin mainita etten thomannilta tilaa kun ei mitään muutakaan ostettavaa ole sieltä tai kenenkään muun kanssa ei ole tilausta vetämässä, turhat postikulut tulisi vielä päälle.. Pushing little children, With their fully automatics,
-K- 14.09.2005 11:28:14 | |
---|
Kuuden unitin SKB:stä maksoin 110e. Ljudiasta ainakin löytyy SKB:tä. Ei suotta elämys. |
Hannu H. 14.09.2005 11:48:46 | |
---|
Gatorin räkkiin olen ihan tyytyväinen ollut kun 4-unitin semmosen ostin. oliskohan ollu 90e www.stpaulssound.fi niitä ainakin myy... Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Lego 14.09.2005 11:50:51 | |
---|
Gatorin räkkiin olen ihan tyytyväinen ollut kun 4-unitin semmosen ostin. oliskohan ollu 90e www.stpaulssound.fi niitä ainakin myy... Kuinka kestävä tuollainen muovikomposiittiräkki on? Oletettavasti kestää ihan normaalia toimintaa, itse olen kuitenkin omien laitteiden kanssa muutenkin kovin varovainen. 6 Unitin Gator 109 eur, hiinä ja hiinä.. Pushing little children, With their fully automatics,
Hannu H. 14.09.2005 11:52:33 | |
---|
Kuinka kestävä tuollainen muovikomposiittiräkki on? Oletettavasti kestää ihan normaalia toimintaa, itse olen kuitenkin omien laitteiden kanssa muutenkin kovin varovainen. 6 Unitin Gator 109 eur, hiinä ja hiinä.. Ei se varmaan yhtä kestävä ole kuin vaneriräkki, mutta ainakin mun käytössä välttää. Kevyempi ja varmasti suojaa paremmin kuin pahvilaatikko jossa ennen ton hankintaa roudasin :D Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Crackis 14.09.2005 11:57:08 | |
---|
Kyllä kunnon 6 unitin räkistä vähintään sen 100€ köyhtyy, mutta toisaalta sillä saa lähes pomminkestävän, suhteellisen kevyen ja laadukkailla osilla olevan vaneriräkin. Thonin räkit taitavat olla halvimmasta päästä, jos vaneriräkkejä aletaan etsiä. SKB:n ja Gatorin muoviräkit kyllä varmasti ajavat asiansa ja ovat myös hieman kevyempiä, mutta niiden kestävyys on jotain aivan muuta kun vaneriräkeissä. Eikä sitä räkin painoeroa enää paljon huomaa kun isket 16kg painavan Velocity 250 kiinni siihen. Painoa kertyy jokatapauksessa aivan tarpeeksi :) |
oiva tumpeloinen 14.09.2005 11:58:33 | |
---|
Kuinka kestävä tuollainen muovikomposiittiräkki on? Oletettavasti kestää ihan normaalia toimintaa, itse olen kuitenkin omien laitteiden kanssa muutenkin kovin varovainen. 6 Unitin Gator 109 eur, hiinä ja hiinä.. Olettaen, että noi SKB:n räkit on samaa tavaraa, niin hyvin kestää. Tai on ainakin toistakymmentä vuotta kestänyt. Asiaa pikkasen sivuten. Mitä iloa noista shockmount räkeistä on? Onko sillä pehmusteella todellista iloa, vai onko se jo hätävarjelun liioittelua? |
fox 14.09.2005 11:59:36 | |
---|
Ei se varmaan yhtä kestävä ole kuin vaneriräkki, mutta ainakin mun käytössä välttää. Kevyempi ja varmasti suojaa paremmin kuin pahvilaatikko jossa ennen ton hankintaa roudasin :D No joo, ehdottomasti parempi ku ei mitään, ja toki riippuu, paljonko tekee keikkaa, millä roudaa ym. Tää on taas niitä juttuja, että harvoin hyvä ja halpa on samaan aikaan paikalla.. =) Meillä on ollu pitkään noita muovilaatikoita, kolmen valmistajan, ja kaikki ihan yhtä hyviä.. SKB:n räkeissä parhaat korimutterit, muttei sovi muut kun SKB:n omat jenkkiläiset.. Muita mitä meillä on ollu/on on Gator ja Bespecon Elefantti.. Tappioita ei oo tullu, mutta me tehdään vähän keikkaa.. On kyllä olleet liikenteessä 27 asteen pakkasessakin, jotkut puhuu et komposiittiräkkilootat hajoo..en epäile mutta tarvinnee kovaa kolhua.. Par-kannu oli kerran liian lähellä yhtä räkkilootaa ja kanteen suli sellanen läpönen.. Jos keikkailee paljon/reilummin, niin ehkä joku hyvin listotettu vanerikeissi jos ei sitte vallan shockmountti.. Mutta maksavat ne, toisaalta.. |
fox 14.09.2005 12:01:50 | |
---|
Asiaa pikkasen sivuten. Mitä iloa noista shockmount räkeistä on? Onko sillä pehmusteella todellista iloa, vai onko se jo hätävarjelun liioittelua? Jos sulla on jotain tosi herkkää/kallista sälää siellä, ja" tiet on kovin kuoppasia"..etkös sillon haluais parhaan turvan kalliille kamoille??
|
FoN 14.09.2005 12:26:15 | |
---|
Mulla saattaisi olla jäämässä ylimääräiseksi kestävä ja näyttävä alumiininen kahdeksan unitin räkki: http://www.students.tut.fi/~heikki54/rakki.jpg Räkistä löytyy kiinnitysrailot sekä etu- että takapuolelta, joten jos laitteesi ovat syvyyssuunnassa lyhyehköjä, mahtuu niitä molemmille puolille. Pistä vaikka pikaviestillä tarjousta jos kiinnostusta löytyy. "there's no one in hell, all the devils are here." -WS |
oiva tumpeloinen 14.09.2005 12:54:46 | |
---|
Jos sulla on jotain tosi herkkää/kallista sälää siellä, ja" tiet on kovin kuoppasia"..etkös sillon haluais parhaan turvan kalliille kamoille?? Totta kai parempi suoja on aina parempi suoja. Tarkoitin vain, että suojaako se aikuisten oikeasti niitä tavaroita sen enempää? |